Μαζί με το νέο Playstation, έρχεται και το νέο Dual Shock
χειριστήριο, το οποίο δανείζεται λειτουργίες και δυνατότητες από το PS
Vita (τη φορητή παιχνιδομηχανή της Sony και πλέον ισότιμο μέλος του νέου
οικοσυστήματος), όπως η επιφάνεια αφής. Επίσης τη διαφορά κάνει το
πλήκτρο «share», με το οποίο ο παίκτης θα μπορεί πλέον να μοιράζεται
άμεσα το περιεχόμενο του παιχνιδιού του. Οπως και το να ζητά online
βοήθεια από τους φίλους του, που θα μπορούν να πάρουν στα χέρια τους την
κατάσταση όταν το παιχνίδι δυσκολεύει και να τον βγάλουν από το...
αδιέξοδο!
Ακόμη, το Playstation (4) αποκτά ένα νέο σύστημα από κάμερες (τύπου
kinect), το οποίο θα ανιχνεύει με μεγαλύτερη ακρίβεια τη θέση του
παίκτη στον χώρο, συνεργαζόμενο με το νέο χειριστήριο, σε εξέλιξη τη
λογικής που γνωρίσαμε με το Move. Η πρώτη, γενική εντύπωση είναι ότι η
Sony εξελίσσει το Playstation, από μια εξαιρετική παιχνιδομηχανή σε ένα
ολοκληρωμένο σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας.
Βέβαια, κονσόλα δεν είδαμε, τιμή δεν ανακοινώθηκε και το πως θα
μοιάζει το νέο Playstation η Sony το κράτησε για κάποια άλλη εκδήλωση
μέσα στους επόμενους μήνες. Τα αποκαλυπτήρια ίσως να γίνουν στην E3 του
Λος Άντζελες, ωστόσο ένα είναι σίγουρο: Το Playstation 4 θα βγει στην
αγορά στο τέλος του χρόνου, ενόψει της εορταστικής περιόδου και
εκατομμύρια (μικρά και μεγάλα) παιδιά γράφουν από τώρα γράμμα στον Αη
Βασίλη με το τι θέλουν να βρουν κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο...
Λίγο νωρίτερα:
Ακολουθώντας τις προσταγές του μάρκετινγκ και θέλοντας, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με όλες τις μεγάλες ανακοινώσεις στον χώρο, να ανεβάσει την ένταση γύρω από την αποψινή εκδήλωση, η Sony άρχισε τις προηγούμενες ημέρες τις διαρροές με το σταγονόμετρο... Αν και προσπάθησε να κρατήσει μέχρι πριν από μερικές ώρες μυστικό ακόμα και το ακριβές «που» και «πότε», βίντεο με αναδρομή στα 19 χρόνια της ιστορίας (το πρώτο Playstation παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο του 1994 στην Ιαπωνία) και τις τρεις μέχρι σήμερα βασικές εκδόσεις του -χωρίς να υπολογίζονται τα κατά καιρούς ενδιάμεσα face lifts- άρχισαν να βγαίνουν ένα-ένα online, προϊδεάζοντας για αυτό που ακολουθεί.
Live stream by Ustream
Έτσι, αυτό που νιαουρίζει στις στέγες των ουρανοξυστών του Μανχάταν, εκτός από την Catwoman, δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο από τη νέα έκδοση της παιχνιδοκονσόλας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία του gaming. Αυτή που σήμερα αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την ιαπωνική εταιρεία και ουσιαστικά το κυρίως όχημα για την προώθηση του πλούσιου περιεχομένου της.
Γιατί εκτός από τα παιχνίδια, η Sony -μέσω πολυδάπανων εξαγορών στον χώρο του θεάματος- έχει αποκτήσει την τελευταία δεκαετία ένα σημαντικό κατάλογο με ταινίες και μουσική. Επίσης, επενδύει σε αποκλειστικές συνεργασίες και πολυδάπανες παραγωγές –όπως πρόσφατα μέσω της Sony Pictures σε μια δεύτερη ταινία για τη ζωή του Στιβ Τζομπς, αυτή από την επίσημη βιογραφία του, με σεναριογράφο τον βραβευμένο με Οσκαρ για το «The Social Network» (η ιστορία για το πως ο Μαρκ Ζούκερμπεγκ έφτιαξε το facebook), Aaron Shorkin.
Πίσω, όμως, στη Νέα Υόρκη, αυτό που ψιθυρίζεται και γράφεται τις τελευταίες ώρες είναι πως η Sony θέλει να κάνει το νέο Playstation το κέντρο της οικιακής διασκέδασης. Ενα ψηφιακό hub, μέσα από το οποίο θα προωθεί το περιεχόμενο της για όλα τα μέλη της οικογένειας. Είπαμε, εξάλλου, «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς» και πλέον εκεί βρίσκονται και τα λεφτά για όλους: Κατασκευαστές, παρόχους, δημιουργούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου