Προσεχώς

Προσεχώς

Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

T3 - Τεύχος Σεπτεμβρίου 2011

PLAYSTATION Magazine - Τεύχος 09/2011

World War Z (2012) Set Video

Retreat (2011) New Trailer


Paranormal Witness (2011) TV Series Teaser Trailer

Mother's Blood (2011) Teaser Trailer

The Big Year (2011) Trailer

Real Steel (2011) Banners




The Big Year (2011) Poster

Knuckle (2011) Poster

Vamps (2011) Poster

Monster Brawl (2011) Poster

Retreat (2011) Poster

Young Adult (2011) Poster

68η Μόστρα: Τα «Ανεμοδαρμένα ύψη» εξακολουθούν να συναρπάζουν

Είναι μάλλον παράξενο να ακούς από μια σκηνοθέτιδα που παρουσιάζει μια κινηματογραφική εκδοχή του κλασικού βιβλίου «Ανεμοδαρμένα υψη» της Εμιλι Μπροντέ ότι δεν της αρέσει η ιδέα της ...διασκευής μυθιστορημάτων για τον κινηματογράφο. Ομως η Αντρέα Αρνολντ το εννοεί. «Ενα βιβλίο είναι μια εντελώς διαφορετική γλώσσα από αυτήν της ταινίας, ενώ αυτό που λένε τα βιβλία είναι από μόνο του αρκετό_ δεν χρειάζεται συμπλήρωμα.»

Παρ’ όλ’ αυτά η Αρνολντ όχι μόνον πήγε κόντρα στην ίδια της την φιλοσοφία αλλά ανέλαβε να σκηνοθετήσει για τον κινηματογράφο ένα κλασικό αριστούγημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας. «Νομίζω ότι τελικά δεν μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό» είπε η σκηνοθέτιδα μιλώντας το μεσημέρι της Τρίτης στους δημοσιογράφους.

Το επίσης παράξενο είναι ότι η Αντρέα Αρνολντ ανακάλυψε τα «Ανεμοδαρμένα ύψη» πρώτα στον κινηματογράφο. Οταν ως έφηβη η Αρνολντ παρακολούθησε για πρώτη φορά την ταινία του Γουίλιαμ Γουάιλερ με την Μερλ Ομπερον και τον Λόρενς Ολίβιε στους ρόλους της πλούσιας Κάθι που ερωτεύεται τον φτωχό τσιγγάνο Χίθκλιφ, κυριολεκτικά συγκλονίστηκε. Ανέτρεξε αμέσως στο βιβλίο και αυτό αντιλήφθιηκε διαβάζοντάς το ήταν κάτι παραπάνω από το love story που είχε στο μυαλό της παρακολουθώντας την ταινία.

«Είναι γκόθικ, είναι σοσιαλιστικό, είναι φεμινιστικό, είναι φροϋδικό, είναι βίαιο, είναι διεστραμμένο_ είναι τα πάντα!» είπε η Αρνολντ που έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο αντιπροσωπευτικές φωνές του ευρωπαίκού κινηματογράφου με ταινίες όπως το «Red Road» και το «Fish Tank».

Με δεδομένο ότι το μυθιστόρημα της Μπροντέ που εκδόθηκε το 1847 και ανήκει στα πιο πολυδιαβασμένα της παγκόσμιας λογοτεχνίας έχει κινηματογραφηθεί αρκετές φορές (έχουν ασχοληθεί με αυτό εκτός του Γουάιλερ σκηνοθέτες όπως ο Λουίς Μπουνιουέλ και ο Ζακ Ριβέτ), η Αρνολντ αποφάσισε να δουλέψει την δική της εκδοχή όσο πιο πρωτότυπα μπορούσε. Ο Χίθκλιφ είναι μαύρος και για πρώτη φορά βλέπουμε στην οθόνη την ιστορία του ζευγαριού από την στιγμή που άρχισε, δηλαδή όταν και οι δυο ήρωες ήταν παιδιά και ο Χίθκλιφ υιοθετήθηκε από τον πατέρα της Κάθι (τους ήρωες υποδύονται οι Σόλομον Γκλέιβ και Σάνον Μπέερ σε μική ηλικία και οι Τζέιμς Χόουσον ,Κάγια Σκοντελάριο σε μεγάλη).

Η σκηνοθέτις έδωσε επίσης ρόλο στην φύση η οποία δεν είναι μόνον όμορφη αλλά εγωίστρια και καταστροφική. «Η φύση παίζει σημαίνοντα ρόλο στην ανάπτυξη του ερωτικού δράματος γιατί ο Χίθκλιφ είναι μια δύναμη της φύσης, ένα κρυμμένο ζώο που παραμονεύει για την στιγμή που θα επιτεθεί. Ανεξαρτήτως από τι νομίζουμε ότι είμαστε, αυτό το ζώο υπάρχει πάντοτε μέσα μας» και γι’ αυτό ο Χίθκλιφ είναι ένας τόσο σημαντικός ήρωας της παγκόσμιας λογοτεχνία.

tovima

Η... γυμνή γενναιοδωρία της Μόνικα Μπελούτσι

Τρέμε Τζορτζ Κλούνι! Εφτασε η Μόνικα Μπελούτσι στη Βενετία και στο φεστιβάλ της. Και παίζει και σε δικό της γήπεδο...

Κάπως έτσι η χυμώδης Μόνικα - παρέα με τον σύζυγό της Βενσάν Κασέλ και ντυμένη άλλοτε με αποκαλυπτικές τουαλέτες, άλλοτε με κομψά σύνολα με παντελόνι και ψηλά τακούνια - πήρε το παιχνίδι από τον Τζορτζ. Κυρίως στα φλας των παπαράτσι, αλλά και στα αυτόγραφα, στα οποία βεβαίως τη συναγωνίστηκε στη Μόστρα και ο ακριβοθώρητος «βαρύς» σταρ Αλ Πατσίνο.

Ομως η Μόνικα δεν άφησε περιθώριο ούτε σ' εκείνον. Γιατί τους πήρε το παιχνίδι και στα λόγια. Παίζοντας επίσης στο δικό της γήπεδο: το γυμνό.

«Εμφανίστηκα γυμνή στην τελευταία μου ταινία και αυτό ήταν απλώς μια πράξη γενναιοδωρίας», δήλωσε στην κεντρική συνέντευξη Τύπου στο Φεστιβάλ Βενετίας και τα δελτία των ειδησεογραφικών πρακτορείων, αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πήραν φωτιά.
Τι εννοεί η Μόνικα; Πως το γυμνό είναι πράξη γενναιοδωρίας; Πόσο γενναιόδωρη μπορεί να γίνει - ακόμη; Και άλλα τέτοια. Εκείνη απλώς πήγε, λέει, για την πρεμιέρα της ταινίας του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ «A dangerous mind» (Ενα επικίνδυνο μυαλό), στην οποία πρωταγωνιστεί μαζί με τον Βενσάν Κασέλ. Ομως εκεί προβλήθηκε και η άλλη της ταινία, «That summer» του Φιλίπ Γκαρέλ, που προβλήθηκε στο πλαίσιο του διαγωνιστικού τμήματος του Φεστιβάλ στη Μόστρα. Ενα δράμα που έγινε δεκτό στην αίθουσα με γιουχαΐσματα και σφυρίγματα, σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα «La Repubblica».

Η Μόνικα, λίγο αργότερα, στη συνέντευξη Τύπου, είχε μόνον να πει τα περί γενναιοδωρίας και πως δέχτηκε να κάνει το γυμνό στην ταινία του Γκαρέλ - τον οποίο εμπιστεύεται όπως και κάθε σκηνοθέτη που αφήνεται επάνω του - επειδή βρέθηκε σε μια «πολύ εύθραυστη στιγμή της ως γυναίκα». Ενάμιση μόνον μήνα αφότου γέννησε το παιδί της.

«Ενιωθα προστατευμένη από τον Γκαρέλ και το έκανα», είπε στον Τύπο. «Ο ίδιος ο ρόλος ήταν αυταπάρνηση, ένα είδος γενναιοδωρίας. Αφέθηκα για το κοινό καλό».

Πώς κρίνετε τον χαρακτήρα σας στην ταινία;
Είναι μια γυναίκα που θέλει διαρκώς να την αγαπούν, σαν μωρό.

Είναι μια ιστορία τραγική, ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα...
Στην ταινία δεν υπάρχει ούτε μία ερωτική σκηνή. Ο σκηνοθέτης αποφάσισε να μεταφέρει τα συναισθήματα δίχως τις κλασικές σκηνές πάθους ή παθών. Σε όλο το φιλμ βλέπουμε τη δυσκολία ανταπόκρισης του ενός στην έκκληση του άλλου, αλλά και τις κοινωνικές διαφορές τους που μπαίνουν ανάμεσά τους.

Η ταινία μιλάει πολύ και για τη θρησκευτικότητα. Εσείς;
Είμαι αγνωστικίστρια και δεν μπορώ να μιλήσω για τον Θεό, διότι δεν τον ξέρω. Μπορώ όμως να μιλήσω για την προσευχή. Σ' αυτό, στη δύναμη της προσευχής πιστεύω.

Μπορείτε να μιλήσετε και για πολιτική, για επανάσταση;
Δεν μπορώ να κάνω απευθείας πολιτική, ούτε και πολιτικό αγώνα, καθώς είμαι μόνον μια ηθοποιός. Ο δικός μου αγώνας είναι να επιλέγω τον τύπο του φιλμ όπου θα ήθελα να παίξω. Σαν κι αυτό.

tanea

Με 28 εκδηλώσεις απαντά στην κρίση το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Με 28 βασικές εκδηλώσεις -ανάμεσα στις οποίες και μια όπερα σε συμπαραγωγή με την ΚΟΘ, και παρουσίαση πρωτοποριακών συγκροτημάτων και νέων Ελλήνων και ξένων μουσικών καθώς και μετακλήσεις σημαντικών ξένων συγκροτημάτων- «απαντά» στην οικονομική κρίση και τις αναγκαστικές περικοπές που πλήττει και την πολιτιστική ζωή, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Με βασικούς στόχους τη συνέχιση της δραστηριότητας, την οικονομική επιβίωση αλλά και τη διαδραστική επικοινωνία με το κοινό και την πόλη, ο πιανίστας Γιώργος-Εμμανουήλ Λαζαρίδης που ανέλαβε εδώ κι ένα χρόνο το ρόλο του συντονιστή καλλιτεχνικού προγραμματισμού του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης δίνει για δεύτερη καλλιτεχνική περίοδο το δικό του «σόλο» κοντσέρτο -όχι μόνο για πιάνο- αλλά για το σύνολο των μουσικών οργάνων, παρουσιάζοντας το πλέον δύσκολο και πολυδιάστατο εγχείρημα στην καριέρα του.

Ο νέος καλλιτεχνικός προγραμματισμός που επιμελήθηκε και παρουσίασε την Τρίτη για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2011 πραγματοποιήθηκε -όπως ο ίδιος ο κ. Λαζαρίδης τόνισε - χάρη στη σειρά συνεργασιών (με τα «Δημήτρια» του Δήμου Θεσσαλονίκης, το πρόγραμμα «Σταυροδρόμι πολιτισμών» του ΥΠΠΟΤ, έκτακτες επιχορηγήσεις από τον ΟΠΑΠ κ.ά.) και με το πoσό των 105.000 ευρώ (τα προηγούμενα χρόνια ο προϋπολογισμός ξεπερνούσε συχνά το 1,5 εκατ. ευρώ)

Το πρόγραμμα του Μεγάρου ξεκινά την ερχόμενη Δευτέρα (12/9) με την εναρκτήρια εκδήλωση (των «Δημητρίων» σε συνεργασία με τον ΟΜΜΘ) που αφορά στην υπαίθρια συναυλία σειράς μουσικών σχημάτων του έργου «Music circus» στον αύλειο χώρο του κτιρίου του Μεγάρου.

Ακολουθούν στις 14/9 συναυλία της Ελληνοτουρκικής ορχήστρας νέων, στις 26/9 η συναυλία της «VEGETABLE ORCHESTRA» (Ορχήστρα Λαχανικών) της Βιέννης (με μουσικά όργανα λαχανικά !!!) (26 και 27/9), το Tel Aviv Soloists Ensemble (1/10), έργα Αράβων και Ισραηλινών συνθετών (7/10), μουσικοθεατρικό δρώμενο για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Οδυσσέα Ελύτη με τον Στέφανο Κορκολή στο πιάνο και την ηθοποιό Εφη Σταμούλη (8/10), συναυλία δεξιοτεχνών παραδοσιακών κρουστών οργάνων (9/10), το νέο ελληνικό κουαρτέτο (12/10), οι «Συνομιλίες με το φως» του Γιώργου Γραμματικάκη (16/10), η μεγάλη συναυλία της Ντούλτσε Πόντες (21/10) και η εορταστική εκδήλωση για τα 20 χρόνια του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Θεσσαλονίκης (29/10).

Εμπνευσμένη από την ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης είναι η όπερα σε τρεις πράξεις του Καμίλ Σεν Σανς «Σαμψών και Δαλιδά» που θα παρουσιαστεί στις 4, 6, 9, 11 και 13 Νοεμβρίου, στις 20.30 (Μ1 - Αίθουσα Φίλων Μουσικής) με χορηγό την Alpha Bank.

Η όπερα είναι μια συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και θα παρουσιαστεί με ελληνικούς υπέρτιτλους.

Ακολουθεί σειρά εκπαιδευτικών και άλλων φιλοξενούμενων εκδηλώσεων και το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου ο Γιώργος-Εμμανουήλ Λαζαρίδης παρουσιάζει την πιανίστρια Arta Arnicane, την Δανάη Παπαματθαίου-Μάτσεκ στο βιολί (10/12) υπό τη μουσική διεύθυνση του Νίκου Τσούχου, τη μεγάλη συναυλία με την Μαρία Φαραντούρη και τον Αλκίνοο Ιωαννίδη που τραγουδούν Νίκο Γκάτσο (14/12), το γύρο του κόσμου μέσα από Χριστουγεννιάτικα εθιμικά τραγούδια και κάλαντα από την παιδική χορωδία του «συλλόγου Φίλων Μουσικής Θεσσαλονίκης» (19/12) και τέλος τις μεγάλες συναυλίες - ευχές με τον τίτλο «Συναυλία για την Ειρήνη» (22 και 23 Δεκεμβρίου).

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

«Αισιόδοξη απάντηση στην κρίση» επιθυμούν να δώσουν οι Νύχτες Πρεμιέρας Conn-X

Με 175 ταινίες, μία επιπλέον αίθουσα προβολής, πλήθος αφιερωμάτων, ντοκιμαντέρ και ελληνικών ταινιών, το ετήσιο ραντεβού των σινεφίλ, «Νύχτες Πρεμιέρας Conn-X», ξεκινά σε λίγες ημέρες, πιο φιλόδοξο από ποτέ.

Συνολικά, 120 μεγάλου μήκους και 55 μικρού μήκους ταινίες αποτελούν το πρόγραμμα του κινηματογραφικού Φεστιβάλ, το οποίο διαρκεί από τις 14 έως τις 25 Σεπτεμβρίου.

«Εμείς προσπαθούμε να βλέπουμε τη θετική πλευρά της κρίσης» δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ, Ορέστης Ανδρεαδάκης, σε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του προγράμματος.

Δεκατέσσερις ταινίες από διάφορες χώρες του κόσμου συμμετέχουν στο διαγωνιστικό, διεκδικώντας τη Χρυσή Αθηνά. Ανάμεσά τους το Ηφαίστειο του Ρούναρ Ρούναρσον, πολυβραβευμένου μικρομηκά που δοκιμάζει τις δυνάμεις του στη μεγάλου μήκους ταινία, το Gandu από την Ινδία, το Υποβρύχιο (μια ιστορία ενηλικίωσης από τη Βρετανία και το Αγάπη, μία ταινία στην παράδοση του 2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος και του πρόσφατου Moon.

Συνολικά 15 ταινίες (εντός και εκτός συναγωνισμού) θα προβληθούν στο τμήμα Μουσική και Φιλμ, ανάμεσά τους το Michel Petrucciani για τον (ύψους 90 εκατοστών) πιανίστα-φαινόμενο της τζαζ, το Mama Africa και το Ανοιχτά Μικρόφωνα για την ελληνική χιπ χοπ σκηνή. Εκτός συναγωνισμού θα προβληθεί το Σκοτώνοντας τον Μπόνο, μία ταινία για το πως ο τραγουδιστής των U2 καταφέρνει να γίνει πιο διάσημος από τους –επίσης μουσικούς- αδελφούς του και το διάρκειας 210 λεπτών ντοκιμαντέρ-φόρο τιμής του Μάρτιν Σκορτσέζε στον Τζορτζ Χάρισον των Μπιτλς.

Το Φεστιβάλ συμπληρώνεται με το Πανόραμα, τα ντοκιμαντέρ (ξεχωρίζει το Σέννα για τον αδικοχαμένο πιλότο της Φόρμουλα 1 και το πρωτότυπο Life in A Day), το τμήμα Μετά τα Μεσάνυχτα, με πέντε ταινίες επιλεγμένες από τον σκηνοθέτη Γιώργο Νούσια, ειδικές προβολές και το τμήμα Σινεμά στα Όρια. Το τελευταίο ο κ. Ανδρεαδάκης το χαρακτήρισε ως «εργαστήριο του κινηματογράφου» από όπου προκύπτουν όλες οι τελευταίες τάσεις, ακόμα και του Χόλιγουντ.

Πρεμιέρες γνωστών ταινιών (όπως το We Need to Talk About Kevin, του Ύποπτη Συνωμοσίας, του Drive και της ταινίας Αι Ειδοί του Μαρτίου) θα προβληθούν στη διάρκεια του Φεστιβάλ, όπως και 13 ελληνικές ταινίες, ενώ θα δοθεί βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου Έλληνα σκηνοθέτη, πρωτοεμφανιζόμενης και πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.

Αφιερώματα

Το Φεστιβάλ διοργανώνει και φέτος πλήθος αφιερωμάτων. Δέκα χρόνια μετά τον θάνατο του σπουδαίου Ολλανδού ντοκιμαντερίστα, Γιόχα φαν ντερ Κέεκεν, το έργο του προβάλλεται στις Νύχτες Πρεμιέρας Conn-X.

Αφιέρωμα διοργανώνεται και στον Ιάπωνα κινηματογραφιστή Γιασούζο Μασουμούρα, πρωτοπόρο του ιαπωνικού νέου κύματος με περίπου 60 ταινίες στο ενεργητικό του.

Το «Kafka Zone» περιλαμβάνει ταινίες που είτε βασίζονται σε έργα του Κάφκα, είτε αφορούν θέματα που απασχόλησαν τον συγγραφέα, είτε εκπέμπουν μια «καφκική ατμόσφαιρα» χωρίς να έχουν σχέση με το έργο του. Αφορμή για το αφιέρωμα στάθηκε η έκθεση «Investigations of a Dog» που διοργανώνει το Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ. Στο αφιέρωμα θα προβληθούν από γνωστές μεγάλου μήκους –όπως η Δίκη του Όρσον Γουέλς-, μέχρι κινούμενα σχέδια.

Πέρυσι ήταν οι Τρύπες. Φέτος το Φεστιβάλ διοργανώνει αφιέρωμα στην έννοια του déjà-vu, συγκεντρώνοντας 16 μικρού μήκους ταινίες και χωρίζοντάς τες σε επτά κεφάλαια που έχουν σχέση με την έννοια αυτού που επιστρέφει ή αυτού που γίνεται ξανά. Ανάμεσά τους και το πρωτοποριακό φιλμ Annabelle Butterfly Dance 1, γυρισμένο πριν από την επίσημη εμφάνιση του κινηματογράφου.

Το αφιέρωμα στη Νορβηγία ξεκίνησε πριν τις πρόσφατες αιματηρές επιθέσεις στη χώρα. Μετά την επίθεση που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες άτομα, σχεδιάστηκε ξανά, θέλοντας, σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ- να απαντήσει στο γιατί έγινε αυτό που έγινε και να δείξει τον «τρόμο που επικρατεί κάτω από μία πλούσια κοινωνία».

Ταινία έναρξης του Φεστιβάλ είναι το The Artist του Μ.Χαζαναβίσιους που ενθουσίασε στο πρόσφατο Φεστιβάλ των Καννών, ενώ η αυλαία πέφτει με την ιρανική ταινία Ένας Χωρισμός.

Το εισιτήριο παραμένει στα έξι ευρώ, ενώ διοργανώνονται και πρωινές δημοσιογραφικές προβολές (ανοιχτές για το κοινό) με εισιτήριο τέσσερα ευρώ. Παράλληλα, θα δοθούν και 1.500 προσκλήσεις σε ανέργους.

Οι ταινίες θα προβάλλονται στους κινηματογράφους Αττικόν, Απόλλων, Δαναός 1 και 2 και Άστορ.

Αγγελική Στελλάκη - Newsroom ΔΟΛ

Ημέρες Ιαπωνικού Κινηματογράφου από τις 15 Σεπτεμβρίου στην Ταινιοθήκη

Επτά χαρακτηριστικές ταινίες, που σημάδεψαν τον παλιό και το νέο ιαπωνικό κινηματογράφο, θα προβληθούν στις «Ημέρες Ιαπωνικού Κινηματογράφου», ένα αφιέρωμα που διοργανώνει από τις 15 έως τις 17 Σεπτεμβρίου η Ταινιοθήκη της Ελλάδας, σε συνεργασία με την πρεσβεία της Ιαπωνίας.

Στις ταινίες «Σημείο Βρασμού», «Κόκκινο Μαντήλι» και «Βίαιος Μπάτσος», κλέφτες κι αστυνόμοι, γκάνγκστερ και συμμορίες, αναδεικνύουν το αστυνομικό σινεμά που αγαπούν ιδιαίτερα οι Ιάπωνες.

Η αναζήτηση της ταυτότητας των νέων ανθρώπων και η πορεία τους στη μεταπολεμική Ιαπωνία, καθώς και οι αλλαγές που στις κοινωνικές και πολιτιστικές δομές της μετά την ήττα της στον πόλεμο, επηρέασαν την καθημερινότητα του ιαπωνικού λαού και αποτυπώνονται στις ταινίες «Οι θερμές πηγές του Ακίτσου» και «Ο άνθρωπος που σήκωσε καταιγίδα».

Οι τοπικές παραδόσεις εμπλέκονται με την σύγχρονη ζωή στην ταινία «Η μπαλάντα του Ναραγιάμα», μια ταινία ύμνο για τη ζωή, γεμάτη λυρισμό και ποίηση.

Τέλος, μια κωμωδία που εμπεριέχει λίγο από όλα τα παραπάνω είδη είναι το «Θα πάρετε κάτι;» του Τακέσι Κιτάνο, πολύ γνωστού σκηνοθέτη και σεναριογράφου, ο οποίος υπογράφει και άλλες δύο ταινίες του αφιερώματος («Βίαιος Μπάτσος» και «Σημείο Βρασμού»).

Η είσοδος στο αφιέρωμα είναι ελεύθερη αλλά ο αριθμός θέσεων περιορισμένος.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τετάρτη 07/09/2011 - Ταινίες στην ελληνική TV

22:00 Θανάσιμη καταδίωξη Star Περιπέτεια
22:00 Μην ξαναγυρίσεις ΕΤ1 Ξένη ταινία
23:00 Οι ταραγμενοι ήρωες Σπορ+ Δράμα
23:30 Υποψίες Πρίσμα+ Ξένη ταινία
00:30 Αδιέξοδο Σπορ+ Δράμα
00:30 Ακολουθώντας την Έιμι ΝΕΤ Αισθηματική κομεντί
01:45 Ξενή ταινία Alter Ξένη ταινία
02:15 Η ανάκριση Star Ξένη ταινία
02:30 Ώρα μηδέν ΝΕΤ Ξένη ταινία