O Roger Waters, συνιδρυτής και κύριος συνθέτης των θρυλικών Pink Floyd
επιστρέφει φέτος το καλοκαίρι στην Ελλάδα με το οπτικοακουστικό του
αριστούργημα «The Wall» στις 31 Ιουλίου 2013, στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Το αθηναϊκό κοινό είχε υποκλιθεί στον μεγάλο καλλιτέχνη το καλοκαίρι του
2011, όταν είχε επαναλάβει τη συναυλία «The Wall» καθηλώνοντας χιλιάδες
θεατές, σε ένα ζωντανό υπερθέαμα.
Η συναυλία- φαινόμενο που έχει αφήσει ιστορία, αποτελεί μέρος της
περιοδείας που θα πραγματοποιηθεί σε 25 μεγαλοπρεπή στάδια όπως το
Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, το Γουέμπλεϊ του Λονδίνου, το Stade de
France στο Παρίσι, το Ολυμπιακό Στάδιο της Ρώμης, το Αmsterdam Arena και
το Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου.
Το «The Wall» αποτελεί μια από τις πιο επιτυχημένες περιοδείες στην
ιστορία της ροκ μουσικής με 192 παραστάσεις και 3.3 εκατομμύρια θεατές
σε όλο τον κόσμο.
Η πρωτότυπη παρουσίαση του σόου πραγματοποιήθηκε το 1980 μέσα από 29
εμφανίσεις στα πλαίσια της περιοδείας του συγκροτήματος για την προώθηση
του ομώνυμου δίσκου καθώς επίσης και στο Βερολίνο για τον εορτασμό της
πτώσης του Τείχους.
To 2010 ο Roger Waters έδωσε νέα πνοή στην εμφάνιση και στο συναίσθημα
του έργου ώστε να εναρμονίζεται με τα σημερινά δεδομένα αλλά ταυτόχρονα
να διατηρεί την αυθεντική θεατρική του μαγεία. Με τη βοήθεια των
σύγχρονων τεχνολογικών επιτευγμάτων και των ειδικών εφέ,
επαναπροσδιόρισε την σκηνική παρουσίαση του «The Wall», η οποία
επιβραβεύθηκε με αμέτρητες sold out εμφανίσεις σε όλο τον κόσμο, μεταξύ
των οποίων και οι 9 συνεχόμενες εμφανίσεις στο στάδιο River Plate του
Μπουένος Αίρες στην Αργεντινή.
Ο Roger Waters δηλώνει:
«Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που επιστρέφουμε με το «The Wall» στην
Ευρώπη. Έχω επανασχεδιάσει το σόου ειδικά για μεγάλους συναυλιακούς
χώρους. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πολύ καλό. Ακόμη πιο εντυπωσιακό,
συγκινητικό και δραματικό από ποτέ. Η συγκεκριμένη παραγωγή δεν θα
μπορούσε να πραγματοποιηθεί 40 χρόνια πριν. Δε θα μπορούσαμε να
επιτύχουμε ικανοποιητικά την συναισθηματική, μουσική και θεατρική
απόδοση του έργου. Με τη βοήθεια όμως της σύγχρονης τεχνολογίας αυτό
είναι πλέον εφικτό.»
Η προπώληση των εισιτηρίων για τη συναυλία της Αθήνας έχει ήδη
ξεκινήσει, ενώ τα σημεία όπου μπορεί να τα προμηθευτεί το κοινό είναι
για την Αθήνα, το Tickethouse (Πανεπιστημίου 42, τηλ.: 210 3608 366) και
για τη Θεσσαλονίκη, το Musicland (Μητροπόλεως 102, τηλ.: 2310 264 880).
Για αγορές μέσω διαδικτύου, μπορούν να εξυπηρετούνται από τις
ιστοσελίδες :
www.ticketpro.gr και www.tickethouse.gr.
protothema
Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013
37 ταινίες animation από τη Γερμανία
Μια ανθολογία 37 έργων που διακρίθηκαν
σε γερμανικά και διεθνή φεστιβάλ και δίνουν μια εικόνα της δημιουργίας
και των εξελίξεων στο χώρο του animation στη Γερμανία κατά το χρονικό
διάστημα 2000-2007.
Το πρόγραμμα αυτό παρουσιάζεται από το Goethe-Institut σε συνεργασία με το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού Beton 7.
Οι κινηματογραφιστές του προγράμματος δεν δίνουν απλώς ζωή σε διάφορα
υλικά, σε κούκλες ή σχέδια, αλλά πλάθουν και ολόκληρους κόσμους με τους
πιο διαφορετικούς τρόπους. Το φάσμα των κινηματογραφικών τους τεχνικών
εκτείνεται από το σχέδιο, την κινούμενη κούκλα, τη ζωγραφική και το
animation με πλαστελίνη μέχρι και το τρισδιάστατη computer animation.
Συχνά βλέπουμε και συνδυασμό διαφόρων τεχνικών.
Όλες σχεδόν οι ταινίες διαγωνίστηκαν σε γερμανικά και διεθνή φεστιβάλ και κέρδισαν πολλά βραβεία.
Πρόγραμμα:
Τρίτη 15 Ιανουαρίου, 20:30
Εδώ κι Εκεί (85´): 12 ταινίες για τις σχέσεις μεταξύ φίλων, γειτόνων, συντρόφων, για τις συναντήσεις με τον πλησίον ή τον απέναντι
Τρίτη 22 Ιανουαρίου
Σ' αυτόν και σ' άλλους κόσμους (84´): Από τη μια άκρη του κόσμου στην άλλη κι ανάμεσα σε διαφορετικούς κόσμους με 10 ταινίες
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου
Εκείνος κι Εκείνη (89´): 7 ταινίες για τον έρωτα
Τρίτη 19 Φεβρουαρίου
Όνειρα και δαιμόνια (79´): Η ώρα που ξυπνάνε τα φαντάσματα σε 8 ταινίες
Πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό: Βίκυ Τραχανή, Τηλ. 210 3661 043 www.goethe.de/athen
Είσοδος ελεύθερη
Ετικέτες
Φεστιβάλ - Εκδηλώσεις
Οι ταινίες της εβδομάδας από Πέμπτη 10/01/2013
«Επιχείρηση: Argo» («Argo», ΗΠΑ, 2012) σε σκηνοθεσία Μπεν
Αφλεκ, με τον ίδιο και τους Τζον Γκούντμαν, Αλαν Αρκιν, Μπράιαν Κράνστον
Οταν βρίσκεται στα πολύ καλά του, το πολιτικά σκεπτόμενο Χόλιγουντ
που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, έχει
αποδείξει ότι μπορεί να δώσει σπουδαίες ταινίες, ή ακόμη και
αριστουργήματα. Ταινίες όπως η «Syriana» του Στίβεν Γκέιγκαν, ο «Μάικλ
Κλέιτον» του Τόνι Γκίλροϊ και το «Καληνύχτα και καλή τύχη» του Τζορτζ
Κλούνεϊ αποτελούν περίτρανα παραδείγματα και η αλήθεια είναι ότι σε
αυτήν ακριβώς την κατηγορία επιθυμεί να ενταχθεί η «Επιχείρηση: Argo»,
τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Μπεν Αφλεκ, με πρωταγωνιστή τον ίδιο.
Δεν καταφέρνει να γίνει αριστούργημα αλλά δεν παύει να είναι μια
ενδιαφέρουσα, άξια προσοχής δημιουργία.
Το φιλμ πραγματεύεται ένα αληθινό περιστατικό - την προσπάθεια
διάσωσης έξι αμερικανών υπαλλήλων της αμερικανικής πρεσβείας στην
Τεχεράνη, οι οποίοι τον Νοέμβριο του 1979, όταν ο Αγιατολάχ Χομεϊνί
αναλάμβανε την εξουσία, αναγκάστηκαν να κρυφτούν στην πρεσβεία του
Καναδά στην Τεχεράνη, αφήνοντας την τύχη τους στα χέρια της αμερικανική
κυβέρνησης.
Πραγματικά, χάρη στην επιμονή του ειδικού πράκτορα Τόνι Μέντεζ (τον
υποδύεται ο Αφλεκ σε μια υποτονική, χαμηλών τόνων ερμηνεία), η Κεντρική
Υπηρεσία Πληροφοριών κατέστρωσε ένα παράτολμο σχέδιο και απ' ό,τι η
ταινία υποστηρίζει αυτή η επιχείρηση ήταν που είχε τις μεγαλύτερες
πιθανότητες για έκβαση θετικού αποτελέσματος.
Ο Αφλεκ, που τόσο στο «The town» (2010) όσο - κυρίως - στο «Χωρίς
ίχνη» (2007) παρουσίασε έκτακτα δείγματα στη σκηνοθεσία, έχει μια πολύ
δυνατή ιστορία στα χέρια του. Και είναι δυνατή γιατί κατά τραγική (ή
κωμική - όπως το πάρει κανείς) ειρωνεία, στην εξέλιξη της επιχείρησης
διάσωσης σημαντικό ρόλο παίζει το ίδιο το… Χόλιγουντ. Το σχέδιο του
πράκτορα, στο οποίο συμμετέχει ένας κινηματογραφικός παραγωγός (Αλαν Αρκιν) και ένας ειδήμων στα οπτικά εφέ (Τζον Γκούντμαν),
είναι να πείσει την ιρανική κυβέρνηση ότι ένα αμερικανικό στούντιο
αναζητεί τοποθεσίες στην ιρανική έρημο για τα γυρίσματα μιας ταινίας
τύπου «Πόλεμος των άστρων». Τίτλος της, «Αργώ».
Αυτό και μόνον το στοιχείο, κατευνάζει αυτομάτως τα έκρυθμα
πνεύματα δίνοντας στην ταινία μια σχεδόν διεστραμμένη κωμική χροιά την
οποία ο Αφλεκ διαχειρίζεται προσεκτικά ισορροπώντας με την τραγωδία. Οι
πιο ελκυστικές σκηνές στην «Επιχείρηση: Argo» άλλωστε, είναι εκείνες
όπου βλέπουμε τον πράκτορα να προσπαθεί να συνεννοηθεί με τους ανθρώπους
του κινηματογράφου, οι οποίοι, όπως το περιμένεις, βρίσκονται στον δικό
τους, περίεργο κόσμο.
Η ταινία είναι πολύ καλή στην «αναπαράσταση» της εποχής στην οποία
τοποθετείται. Οι διαδηλώσεις και ο πανικός στους δρόμους της Τεχεράνης, η
εισβολή στην πρεσβεία και όλες οι σκηνές δρόμου, ενίοτε εμπλέκονται με
αυθεντικά ντοκουμέντα και το αποτέλεσμα είναι συναρπαστικό. Επίσης, η
δουλειά της Σάρον Σίμορ στη διεύθυνση παραγωγής, της Τζαν Πασκάλε στα
σκηνικά και των Πίτερ Μπορκ, Ντένιζ Γκότουρκ στην καλλιτεχνική διεύθυνση
βάζει αμέσως τον θεατή στο κλίμα της εποχής.
«Ο δολοφόνος με το πριόνι 3D» («The Texas chainsaw massacre
3D», ΗΠΑ, 2012) σε σκηνοθεσία Τζον Λούσενχοπ, με τους Αλεξάντρα
Νταντάριο, Τάνια Ρεϊμόντ, Σκοτ Ιστγουντ
Τόσο αλεσμένο ανθρώπινο κρέας είχα να δω από την εποχή του «Σε
βλέπω 3» το 2010, οπότε και σταμάτησα να παρακολουθώ τις ταινίες «Σε
βλέπω». Προσέξτε τώρα. Ο «Δολοφόνος με το πριόνι» που βλέπουμε σήμερα,
είναι η τρισδιάστατη «συνέχεια» του μύθου της ταινίας «Ο σχιζοφρενής
δολοφόνος με το πριόνι» η οποία γυρίστηκε το 1974, είχε μια συνέχεια το
1986, έγινε ριμέικ το 2003 και είχε ακόμη μία συνέχεια το 2006 που
εξηγούσε τι είχε συμβεί και άρχισαν όλα το 1974!
Λίγο να γνωρίζεις από το στόρι της πρώτης ταινίας, η οποία έχει
αφήσει εποχή για την απίστευτη ωμότητά της, αμέσως αντιλαμβάνεσαι τι
περίπου θα δεις στην τελευταία. Η ιστορία ξεκινά από τις θηριωδίες μιας
παρανοϊκής οικογένειας Τεξανών που ξεκοιλιάζει όποιον άνθρωπο βρεθεί στο
κτήμα της.
Τσιγκέλια, πριόνια, κατσαβίδια, σφυριά και φυσικά σιδεροπρίονα,
κάνουν παρέλαση σε αυτό το καλοφτιαγμένο κατασκεύασμα τρόμου που από
τους τίτλους της αρχής κιόλας, δηλώνει την αστείρευτη δίψα του για αίμα.
Για να καταλάβετε, όλο το κομμάτι των τίτλων της εισαγωγής είναι μια
«περίληψη» της πρώτης ταινίας του 1974, ώστε να καταλάβουν οι θεατές που
τυχόν δεν την έχουν δει, από πού η ιστορία ξεκινά. Κι αυτό σημαίνει ότι
το στοίβαγμα των πτωμάτων αρχίζει από το σημείο μηδέν.
Η πορνογραφία του αίματος (σε συνδυασμό με το καυτό σορτσάκι μιας
από τις πρωταγωνίστριες) βρίσκεται στο μεγαλείο της σε μια ταινία που
δεν είχε κανέναν απολύτως λόγο για να γυριστεί, πέραν του οικονομικού.
Και είχαν δίκιο βέβαια που τη γύρισαν γιατί, τουλάχιστον στην Αμερική,
έκανε θραύση στα ταμεία.
Ετικέτες
Δείτε στους κινηματογράφους
Πέμπτη 10/01/2013 - Ταινίες στην Ελληνική TV
20:00 | Όταν λείπει η γάτα | ΕΤ3 | Ελληνική ταινία |
22:00 | Twilight: Nέα Σελήνη | Star | Ξένη ταινία |
01:00 | Uro | ΝΕΤ | Ξένη ταινία |
03:15 | Αφοσίωσή | Star | Αισθηματική κομεντί |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)