Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012
Έφυγε ο Λούτσιο Ντάλα
Θύμα καρδιακού επεισοδίου, ο ιταλός τραγουδιστής Λούτσιο Ντάλα άφησε την τελευταία του πνοή στο Μοντρέ της Ελβετίας όπου βρισκόταν για μία σειρά από συναυλίες. Η είδηση επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία παραγωγής του, Pressingline.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο διεθνής τροβαδούρος της αγάπης ήταν καλά και πήγε για ύπνο ήρεμος. Επομένως αποκτά συμβολική σημασία η πρόσφατη παρουσία του στο φεστιβάλ του Σαν Ρέμο, ένα γεγονός που οι άλλοι τραγουδιστές έβλεπαν πάντα με καχυποψία, όπως αναφέρει και η εφημερίδα La Repubblica. Ειδικότερα, όταν εφέτος ανέβηκε στο πόντιουμ για να διευθύνει την ορχήστρα για το κομμάτι «Nani» του Ντέιβιντ Καρόνε το οποίο είχε ο ίδιος γράψει, το χαμόγελο που χάρισε στην κάμερα, μοιάζει, ασυνείδητα, σαν το τελευταίο αντίο, όχι μόνο στους θεατές του γνωστού Φεστιβάλ, αλλά και στα εκατομμύρια των θαυμαστών του ανά τον κόσμο.
Με φωνή που ξεπερνούσε τα σύνορα της Ιταλίας, ο καλλιτέχνης που μας χάρισε μοναδικές στιγμές με τραγούδια και μπαλάντες όπως το Caruso το οποίο ερμήνευσε αργότερα ο Αντρέα Μποτσέλι, θα έκλεινε τα 69 του χρόνια στις 4 Μαρτίου.
«Τον άκουσα χθες, μέσα στη ζωντάνια» είναι η μαρτυρία του Ρομπέρτο Σέρα, φωτορεπόρτερ και ιστορικού φίλου του Λούτσιο Ντάλα. «Δεν είναι δυνατόν, μου τηλεφώνησε χθες το απόγευμα, ήταν πολύ καλά, και ήταν χαρούμενος, ήρεμος, ενθουσιασμένος και γαλήνιος με τον εαυτό του» συμπλήρωσε συγκλονισμένος ο ίδιος και συμπλήρωσε: «Ηταν ικανοποιημένος με τη συνέντευξη που του είχαν πάρει για το ευρωπαϊκό τουρ που μόλις είχε αρχίσει. Ελεγε ότι ήταν συγκινητικό να επιστρέφει σε μέρη που είχε επισκεφθεί σε ανάλογο τουρ τριάντα χρόνια πριν και να βρίσκει, παρά τις διαφορετικές καταστάσεις, την ίδια θετική ανταπόκριση του κοινού. Ηταν στη Ζυρίχη, πήγαινε στο Μοντρέ. Ηταν χαρούμενος.»
tovima
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο διεθνής τροβαδούρος της αγάπης ήταν καλά και πήγε για ύπνο ήρεμος. Επομένως αποκτά συμβολική σημασία η πρόσφατη παρουσία του στο φεστιβάλ του Σαν Ρέμο, ένα γεγονός που οι άλλοι τραγουδιστές έβλεπαν πάντα με καχυποψία, όπως αναφέρει και η εφημερίδα La Repubblica. Ειδικότερα, όταν εφέτος ανέβηκε στο πόντιουμ για να διευθύνει την ορχήστρα για το κομμάτι «Nani» του Ντέιβιντ Καρόνε το οποίο είχε ο ίδιος γράψει, το χαμόγελο που χάρισε στην κάμερα, μοιάζει, ασυνείδητα, σαν το τελευταίο αντίο, όχι μόνο στους θεατές του γνωστού Φεστιβάλ, αλλά και στα εκατομμύρια των θαυμαστών του ανά τον κόσμο.
Με φωνή που ξεπερνούσε τα σύνορα της Ιταλίας, ο καλλιτέχνης που μας χάρισε μοναδικές στιγμές με τραγούδια και μπαλάντες όπως το Caruso το οποίο ερμήνευσε αργότερα ο Αντρέα Μποτσέλι, θα έκλεινε τα 69 του χρόνια στις 4 Μαρτίου.
«Τον άκουσα χθες, μέσα στη ζωντάνια» είναι η μαρτυρία του Ρομπέρτο Σέρα, φωτορεπόρτερ και ιστορικού φίλου του Λούτσιο Ντάλα. «Δεν είναι δυνατόν, μου τηλεφώνησε χθες το απόγευμα, ήταν πολύ καλά, και ήταν χαρούμενος, ήρεμος, ενθουσιασμένος και γαλήνιος με τον εαυτό του» συμπλήρωσε συγκλονισμένος ο ίδιος και συμπλήρωσε: «Ηταν ικανοποιημένος με τη συνέντευξη που του είχαν πάρει για το ευρωπαϊκό τουρ που μόλις είχε αρχίσει. Ελεγε ότι ήταν συγκινητικό να επιστρέφει σε μέρη που είχε επισκεφθεί σε ανάλογο τουρ τριάντα χρόνια πριν και να βρίσκει, παρά τις διαφορετικές καταστάσεις, την ίδια θετική ανταπόκριση του κοινού. Ηταν στη Ζυρίχη, πήγαινε στο Μοντρέ. Ηταν χαρούμενος.»
tovima
Ετικέτες
Μουσικά Νέα - Εκδηλώσεις
The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection Arrives This Fall !
Indiana Jones is coming to Blu-ray this fall! A box set is planned that will include Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the Temple of Doom, Indiana Jones and the Last Crusade and Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. Full specifications and cover art are expected to be available soon
Read more: The Complete Indiana Jones Blu-ray Collection Arrives This Fall! - ComingSoon.net http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=87591#ixzz1nr649wpd
Ετικέτες
Νεες κυκλοφοριες σε bluray
Οι ταινίες της εβδομάδας από την Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012
Μεθυσμένο ημερολόγιο / The Rum Diary
Του Μπρους Ρόμπινσον. Δραματική, ΗΠΑ, 2011. 2 ώρες. Με τους: Τζόνι Ντεπ, Άμπερ Χερντ, Άαρον Έκχαρτ, Τζιοβάνι Ρίμπιζι.
Βασισμένο σε ένα από τα πρώτα, ανέκδοτα μέχρι πρόσφατα, μυθιστορήματα του Χάντερ Σ. Τόμπσον, το “Μεθυσμένο ημερολόγιο” είναι μια κινηματογραφική εκδοχή της πρώιμης καριέρας του γκόνζο δημοσιογράφου. Ο Τζόνι Ντεπ υποδύεται για δεύτερη φορά μετά το “Φόβος και τρόμος στο Λας Βέγκας” τον Τόμπσον, σε μια προσπάθεια τύπου πρίκουελ να ανιχνεύσει τα βήματα που καθόρισαν την επαγγελματική/αυτοκαταστροφική πορεία του.
Το Πουέρτο Ρίκο του 1960 αποτελεί το φόντο στις περιπέτειες του Πολ Κεμπ, το alter ego του Τόμπσον, ο οποίος ανακαλύπτει σταδιακά τις δημοσιογραφικές ικανότητες κι επιθυμίες του, όπως έρχεται σε επαφή με έναν απατεώνα Αμερικανό μεγαλοεπιχειρηματία και την κοπέλα του - την οποία φυσικά και ερωτεύεται. Πέραν του ότι είναι απορίας άξιον το γιατί να θέλει να ξαναφορέσει ένα κοστούμι που το έχει βάλει τόσο μοναδικά - και υπό την καθοδήγηση ενός και μοναδικού Τέρι Γκίλιαμ - ο Τζόνι Ντεπ αδυνατεί να προσδώσει διαστάσεις στον χαρακτήρα του, εκτός από εκείνη του κενού, μεθυσμένου βλέμματος.
Προς το τέλος, όταν αφήνεται να εννοηθεί πως ο συγγραφέας βρίσκει επιτέλους τη “φωνή” που ψάχνει, γράφει: “Προειδοποιώ τους κάφρους αυτούς του κόσμου πως δε νοιάζομαι για τα συμφέροντά τους. Θα προσπαθήσω να μιλήσω εκ μέρους του αναγνώστη μου, κι αυτό είναι υπόσχεση. Θα είναι μια φωνή από μελάνι και οργή”. Μακάρι να είχε τηρηθεί μια τέτοια υπόσχεση και στην ίδια την ταινία - θα σήμαινε πως ενδεχομένως θα είχε ανάλογο νεύρο και ορμή.
Cafe de flore
Του Ζαν Μαρκ Βαλέ. Δραματική κομεντί, Καναδάς/Γαλλία, 2011. Δύο ώρες. Με τους: Βανέσα Παραντί, Κέβιν Παράν
Ο σκηνοθέτης του - άχρωμου παρά την πολύχρωμη φωτογραφία του - “C.R.A.Z.Y.”, δημιουργεί ακόμη ένα σιροπιαστό, διδακτικό διαφημιστικό που διαρκεί δυο ώρες. Εστιάζοντας σε δυο διαφορετικές ιστορίες, η πρώτη για την Βανέσα Παραντί που μεγαλώνει μόνη το παιδί της με το σύνδρομο Down, και η δεύτερη για έναν άντρα που χωρίζει τη γυναίκα του γιατί έχει αγαπήσει μια άλλη, ο Ζαν Μαρκ Βαλέ θέλει να μιλήσει για τη δύναμη και τις δυνατότητες της αγάπης.
Και το κάνει εις βάρος, μεταξύ πολλών άλλων, του μουσικού Matthew Herbert και του, ομολογουμένως εύπεπτου, τραγουδιού του Cafe de flore, το οποίο χρησιμοποιείται αδιακρίτως και αλογίστως. Ο Βαλέ έχει κόλλημα με το παρελθόν και μπορεί να το αναπαραστήσει με ωραιότατες λεπτομέρειες - αλλά μάλλον γι’ αυτό δεν μπορεί ο άμοιρος να προσαρμοστεί, κινηματογραφικά και θεματικά, στον σύγχρονο θεατή, τη γλώσσα του και τη νοημοσύνη του.
Όσλο, 31 Αυγούστου / Oslo: 31 August
Του Γιοακίμ Τρίερ. Δραματική, Νορβηγία, 2011. 1 ώρα και 35 λεπτά. Με τους: Άντερς Ντάνιελσεν Λίε, Χανς Όλαφ Μπρένερ
Συμπαθητική, αλλά μάλλον άνιση ταινία που ακολουθεί 24 ώρες τη ζωή ενός νεαρού άντρα, ο οποίος - ολοκληρώνοντας ένα πρόγραμμα απεξάρτησης από τα ναρκωτικά - τριγυρίζει στο Όσλο και συναντά διάφορους γνωστούς και φίλους. Ο Γιοακίμ Τρίερ ξέρει να χειρίζεται τις εικόνες - δημιουργεί μάλιστα μερικές σεκάνς που γραπώνουν τις αισθήσεις σου εξ απροόπτου με την ευαισθησία τους. Αλλά δυστυχώς ο ηθοποιός (γιατρός κατά κύριο λόγο στην πραγματική του ζωή) Άντερς Ντάνιελσεν Λίε μειώνει την ένταση με τη μάλλον αναποτελεσματική ερμηνεία του, η οποία συμβιβάζει πολλές σκηνές. Σίγουρα αξίζει πάντως μια θέαση και όχι μόνο για την κινηματογραφική περιήγηση στους δρόμους του σύγχρονου Όσλο.
Ανδαλουσιανός σκύλος / Un chien Andalou (1929, 16 λεπτά)
Χρυσή εποχή / L’ age d’ or (1930, 60 λεπτά)
Του Λουίς Μπουνιουέλ. Γαλλία.
Σε επανέκδοση κυκλοφορούν τα δυο ιστορικά έργα του Λουίς Μπουνιουέλ που δημιούργησε μαζί με τον Σαλβαντόρ Νταλί. Αν θέλετε να δείτε τι σήμαινε σουρεαλισμός στα στάδια των πρώτων σημαντικών πειραματισμών με το κινηματογραφικό μέσο, εδώ είσαστε.
ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ SCI FI
Το 7ο SFF-rated Athens, ή αλλιώς το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Επιστημονικής Φαντασίας και Φανταστικού της Αθήνας (7-14/3, Μικρόκοσμος & Nixon Bar) επανέρχεται δυναμικά για να ικανοποιήσει το διψασμένο κοινό του πολυαγαπημένου κινηματογραφικού είδους. Συνολικά 53 ταινίες από όλον τον κόσμο θα διαγωνιστούν για το βραβείο κοινού και - για πρώτη φορά στην ιστορία του φεστιβάλ - τα βραβεία που θα παραδώσει η Κριτική Επιτροπή για Καλύτερη Ταινία, Καλύτερη Σκηνοθεσία και Καλύτερο Σενάριο (σε ταινία μεγάλου μήκους). Αξίζει να αναφέρουμε ότι ταινία έναρξης είναι το φαντασμαγορικό “John Carter” (από τον σκηνοθέτη Άντριου Στάντον, δημιουργό των υπέρτατων “Ψάχνοντας το Νέμο” και “Wall-E”), το οποίο και πραγματοποιεί την ελληνική πρεμιέρα του προτού κυκλοφορήσει στις αίθουσες στις 8/3. Επιπλέον, θα (ξανά)προβληθεί το βωβό “Metropolis” συνοδεία live dj set, αλλά και το διασκεδαστικότατο “Σούπερ Δημήτριος”, μια κεφάτη sci fi ελληνική παρωδία. Τέλος, ο Διευθυντής του Sci Fi London Festival, Λούις Σάβι θα δώσει διάλεξη με θέμα “No Budget Science Fiction”. Υπόλοιπες λεπτομέρειες, εδώ.
TA ANIMATION ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
Για 7η χρονιά επίσης, το Διεθνές Φεστιβάλ Animation της Αθήνας (1-7/3, Ταινιοθήκη της Ελλάδας) παρουσιάζει μια πλούσια συλλογή από… κινούμενα σχέδια. Με το διεθνές, το σπουδαστικό και το ελληνικό διαγωνιστικό να αποτελούν το σκελετό της διοργάνωσης, το 7ο Animfest πραγματοποιεί φέτος ένα άκρως ενδιαφέρον, πολυδιάστατο αφιέρωμα στο τσέχικο animation (με ταινίες από το Νέο Τσέχικο Κύμα που έχει επαναπροσδιορίσει το είδος την τελευταία δεκαετία, με φοιτητικά δείγματα από τις πιο γνωστές τσέχικες σχολές, πιο πρόσφατες μεγάλου μήκους, αλλά και ταινίες από το Κινηματογραφικό Αρχείο Narodny), και τιμά το Γερμανό Τόμας Μπέρτελς και τον Έλληνα Ντίνο Θεοδοσίου. Για το πρόγραμμα και τις παράλληλες εκδηλώσεις του φεστιβάλ, βλ. animationcenter.gr
protothema
Του Μπρους Ρόμπινσον. Δραματική, ΗΠΑ, 2011. 2 ώρες. Με τους: Τζόνι Ντεπ, Άμπερ Χερντ, Άαρον Έκχαρτ, Τζιοβάνι Ρίμπιζι.
Βασισμένο σε ένα από τα πρώτα, ανέκδοτα μέχρι πρόσφατα, μυθιστορήματα του Χάντερ Σ. Τόμπσον, το “Μεθυσμένο ημερολόγιο” είναι μια κινηματογραφική εκδοχή της πρώιμης καριέρας του γκόνζο δημοσιογράφου. Ο Τζόνι Ντεπ υποδύεται για δεύτερη φορά μετά το “Φόβος και τρόμος στο Λας Βέγκας” τον Τόμπσον, σε μια προσπάθεια τύπου πρίκουελ να ανιχνεύσει τα βήματα που καθόρισαν την επαγγελματική/αυτοκαταστροφική πορεία του.
Το Πουέρτο Ρίκο του 1960 αποτελεί το φόντο στις περιπέτειες του Πολ Κεμπ, το alter ego του Τόμπσον, ο οποίος ανακαλύπτει σταδιακά τις δημοσιογραφικές ικανότητες κι επιθυμίες του, όπως έρχεται σε επαφή με έναν απατεώνα Αμερικανό μεγαλοεπιχειρηματία και την κοπέλα του - την οποία φυσικά και ερωτεύεται. Πέραν του ότι είναι απορίας άξιον το γιατί να θέλει να ξαναφορέσει ένα κοστούμι που το έχει βάλει τόσο μοναδικά - και υπό την καθοδήγηση ενός και μοναδικού Τέρι Γκίλιαμ - ο Τζόνι Ντεπ αδυνατεί να προσδώσει διαστάσεις στον χαρακτήρα του, εκτός από εκείνη του κενού, μεθυσμένου βλέμματος.
Προς το τέλος, όταν αφήνεται να εννοηθεί πως ο συγγραφέας βρίσκει επιτέλους τη “φωνή” που ψάχνει, γράφει: “Προειδοποιώ τους κάφρους αυτούς του κόσμου πως δε νοιάζομαι για τα συμφέροντά τους. Θα προσπαθήσω να μιλήσω εκ μέρους του αναγνώστη μου, κι αυτό είναι υπόσχεση. Θα είναι μια φωνή από μελάνι και οργή”. Μακάρι να είχε τηρηθεί μια τέτοια υπόσχεση και στην ίδια την ταινία - θα σήμαινε πως ενδεχομένως θα είχε ανάλογο νεύρο και ορμή.
Cafe de flore
Του Ζαν Μαρκ Βαλέ. Δραματική κομεντί, Καναδάς/Γαλλία, 2011. Δύο ώρες. Με τους: Βανέσα Παραντί, Κέβιν Παράν
Ο σκηνοθέτης του - άχρωμου παρά την πολύχρωμη φωτογραφία του - “C.R.A.Z.Y.”, δημιουργεί ακόμη ένα σιροπιαστό, διδακτικό διαφημιστικό που διαρκεί δυο ώρες. Εστιάζοντας σε δυο διαφορετικές ιστορίες, η πρώτη για την Βανέσα Παραντί που μεγαλώνει μόνη το παιδί της με το σύνδρομο Down, και η δεύτερη για έναν άντρα που χωρίζει τη γυναίκα του γιατί έχει αγαπήσει μια άλλη, ο Ζαν Μαρκ Βαλέ θέλει να μιλήσει για τη δύναμη και τις δυνατότητες της αγάπης.
Και το κάνει εις βάρος, μεταξύ πολλών άλλων, του μουσικού Matthew Herbert και του, ομολογουμένως εύπεπτου, τραγουδιού του Cafe de flore, το οποίο χρησιμοποιείται αδιακρίτως και αλογίστως. Ο Βαλέ έχει κόλλημα με το παρελθόν και μπορεί να το αναπαραστήσει με ωραιότατες λεπτομέρειες - αλλά μάλλον γι’ αυτό δεν μπορεί ο άμοιρος να προσαρμοστεί, κινηματογραφικά και θεματικά, στον σύγχρονο θεατή, τη γλώσσα του και τη νοημοσύνη του.
Όσλο, 31 Αυγούστου / Oslo: 31 August
Του Γιοακίμ Τρίερ. Δραματική, Νορβηγία, 2011. 1 ώρα και 35 λεπτά. Με τους: Άντερς Ντάνιελσεν Λίε, Χανς Όλαφ Μπρένερ
Συμπαθητική, αλλά μάλλον άνιση ταινία που ακολουθεί 24 ώρες τη ζωή ενός νεαρού άντρα, ο οποίος - ολοκληρώνοντας ένα πρόγραμμα απεξάρτησης από τα ναρκωτικά - τριγυρίζει στο Όσλο και συναντά διάφορους γνωστούς και φίλους. Ο Γιοακίμ Τρίερ ξέρει να χειρίζεται τις εικόνες - δημιουργεί μάλιστα μερικές σεκάνς που γραπώνουν τις αισθήσεις σου εξ απροόπτου με την ευαισθησία τους. Αλλά δυστυχώς ο ηθοποιός (γιατρός κατά κύριο λόγο στην πραγματική του ζωή) Άντερς Ντάνιελσεν Λίε μειώνει την ένταση με τη μάλλον αναποτελεσματική ερμηνεία του, η οποία συμβιβάζει πολλές σκηνές. Σίγουρα αξίζει πάντως μια θέαση και όχι μόνο για την κινηματογραφική περιήγηση στους δρόμους του σύγχρονου Όσλο.
Ανδαλουσιανός σκύλος / Un chien Andalou (1929, 16 λεπτά)
Χρυσή εποχή / L’ age d’ or (1930, 60 λεπτά)
Του Λουίς Μπουνιουέλ. Γαλλία.
Σε επανέκδοση κυκλοφορούν τα δυο ιστορικά έργα του Λουίς Μπουνιουέλ που δημιούργησε μαζί με τον Σαλβαντόρ Νταλί. Αν θέλετε να δείτε τι σήμαινε σουρεαλισμός στα στάδια των πρώτων σημαντικών πειραματισμών με το κινηματογραφικό μέσο, εδώ είσαστε.
ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ SCI FI
Το 7ο SFF-rated Athens, ή αλλιώς το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Επιστημονικής Φαντασίας και Φανταστικού της Αθήνας (7-14/3, Μικρόκοσμος & Nixon Bar) επανέρχεται δυναμικά για να ικανοποιήσει το διψασμένο κοινό του πολυαγαπημένου κινηματογραφικού είδους. Συνολικά 53 ταινίες από όλον τον κόσμο θα διαγωνιστούν για το βραβείο κοινού και - για πρώτη φορά στην ιστορία του φεστιβάλ - τα βραβεία που θα παραδώσει η Κριτική Επιτροπή για Καλύτερη Ταινία, Καλύτερη Σκηνοθεσία και Καλύτερο Σενάριο (σε ταινία μεγάλου μήκους). Αξίζει να αναφέρουμε ότι ταινία έναρξης είναι το φαντασμαγορικό “John Carter” (από τον σκηνοθέτη Άντριου Στάντον, δημιουργό των υπέρτατων “Ψάχνοντας το Νέμο” και “Wall-E”), το οποίο και πραγματοποιεί την ελληνική πρεμιέρα του προτού κυκλοφορήσει στις αίθουσες στις 8/3. Επιπλέον, θα (ξανά)προβληθεί το βωβό “Metropolis” συνοδεία live dj set, αλλά και το διασκεδαστικότατο “Σούπερ Δημήτριος”, μια κεφάτη sci fi ελληνική παρωδία. Τέλος, ο Διευθυντής του Sci Fi London Festival, Λούις Σάβι θα δώσει διάλεξη με θέμα “No Budget Science Fiction”. Υπόλοιπες λεπτομέρειες, εδώ.
TA ANIMATION ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
Για 7η χρονιά επίσης, το Διεθνές Φεστιβάλ Animation της Αθήνας (1-7/3, Ταινιοθήκη της Ελλάδας) παρουσιάζει μια πλούσια συλλογή από… κινούμενα σχέδια. Με το διεθνές, το σπουδαστικό και το ελληνικό διαγωνιστικό να αποτελούν το σκελετό της διοργάνωσης, το 7ο Animfest πραγματοποιεί φέτος ένα άκρως ενδιαφέρον, πολυδιάστατο αφιέρωμα στο τσέχικο animation (με ταινίες από το Νέο Τσέχικο Κύμα που έχει επαναπροσδιορίσει το είδος την τελευταία δεκαετία, με φοιτητικά δείγματα από τις πιο γνωστές τσέχικες σχολές, πιο πρόσφατες μεγάλου μήκους, αλλά και ταινίες από το Κινηματογραφικό Αρχείο Narodny), και τιμά το Γερμανό Τόμας Μπέρτελς και τον Έλληνα Ντίνο Θεοδοσίου. Για το πρόγραμμα και τις παράλληλες εκδηλώσεις του φεστιβάλ, βλ. animationcenter.gr
protothema
Ετικέτες
Δείτε στους κινηματογράφους
Έφυγε από τη ζωή ο τραγουδιστής του «I' m a Believer», Ντέιβι Τζόουνς
Ο Ντέιβι Τζόουνς, ο Βρετανός τραγουδιστής των Monkees, σημαντικού ροκ συγκροτήματος της δεκαετίας του '60, πέθανε στη Φλόριντα από καρδιακή προσβολή σε ηλικία 66 ετών.
Στη δεκαετία του 1960, οι Monkees -που αποτελούνταν από τους Μίκι Ντόλενζ, Μάικλ Νέσμιθ, Πίτερ Τορκ και Ντέιβι Τζόουνς- είχαν γνωρίσει μεγάλη δόξα με επιτυχίες όπως I' m a Believer και Hey Hey We're the Monkees.
Το συγκρότημα είχε στην πραγματικότητα δημιουργηθεί από τηλεοπτικούς παραγωγούς οι οποίοι γύρισαν και μια τηλεοπτική σειρά με τους Monkees.
Στη δεκαετία του 1960, οι Monkees -που αποτελούνταν από τους Μίκι Ντόλενζ, Μάικλ Νέσμιθ, Πίτερ Τορκ και Ντέιβι Τζόουνς- είχαν γνωρίσει μεγάλη δόξα με επιτυχίες όπως I' m a Believer και Hey Hey We're the Monkees.
Το συγκρότημα είχε στην πραγματικότητα δημιουργηθεί από τηλεοπτικούς παραγωγούς οι οποίοι γύρισαν και μια τηλεοπτική σειρά με τους Monkees.
Ετικέτες
Μουσικά Νέα - Εκδηλώσεις
Διαθέσιμη για κατέβασμα η δοκιμαστική έκδοση των Windows 8
Στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης, τη μεγάλη έκθεση κινητής τηλεφωνίας, η Μicrosoft παρουσίασε τα Windows 8 σε δοκιμαστική έκδοση που απευθύνεται στο μέσο χρήστη.
Το Windows 8 Consumer Preview, διαθέσιμο δωρεάν στο δικτυακό τόπο της Microsoft, έχει ήδη κατεβαστεί από χρήστες σε 70 χώρες, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η νέα έκδοση των Windows είναι το μεγάλο στοίχημα της Microsoft στην προσπάθειά της να πετύχει μια κρίσιμη ισορροπία: από τη μία, να συνεχίσει να αντλεί έσοδα από την ώριμη πλέον αγορά των PC· από την άλλη, να προλάβει το τρένο των υπολογιστών-ταμπλέτα και άλλων φορητών συσκευών, μια αγορά στην οποία κυριαρχούν η Apple και η Google.
Όπως το έθεσε ο Ντέιβιντ Κίρλεϊ, αναλυτής της Gartner Inc., τα Windows 8 «είναι η ευκαιρία για να μπορέσει η Microsoft να επανεφεύρει τον εαυτό της σε μια αγορά στην οποία η ίδια γίνεται όλο και πιο άσχετη».
Δεν είναι περίεργο λοιπόν που η νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος δανείζεται χαρακτηριστικά των tablet και των smartphone.
Το κουμπί «Έναρξη» έχει εξαφανιστεί από την επιφάνεια εργασίας, στην οποία κυριαρχούν μεγάλα, δυναμικά εικονίδια (η Microsoft τα αποκαλεί «πλακάκια») που αντιστοιχούν σε εφαρμογές.
Το νέο interface, με την εμφάνιση «Metro», υποστηρίζει τη συμβατική λύση του πληκτρολογίου και του ποντικιού, συνεργάζεται όμως και με τις νέες οθόνες αφής: στην επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, τα Windows 8 έτρεχαν σε μια οθόνη αφής των 82 ιντσών, την οποία μπορούσαν να αγγίζουν μέχρι δέκα χρήστες ταυτόχρονα.
Τα Windows 8 θα είναι εξάλλου το πρώτο λειτουργικό σύστημα της Microsoft που υποστηρίζει και τους επεξεργαστές ARM, οι οποίοι κυριαρχούν στις φορητές συσκευές. Διαβάστε στο tech.in.gr: Windows 8 σε tablet χωρίς Intel, χωρίς AMD.
Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά αναμένεται να αξιοποιηθούν στους νέους υπολογιστές «ultrabook», μια σχεδιαστική λογική της Intel που κινείται κάπου ανάμεσα στις ταμπλέτες και τα notebook.
Ακόμα, τα Windows 8 προσφέρουν τη λειτουργία Windows to Go, η οποία επιτρέπει στο χρήστη να εγκαθιστά το λειτουργικό σύστημα σε οδηγούς USB. Στη Βαρκελώνη, αναφέρει το CNet, ολόκληρη η παρουσίαση έτρεχε στο Windows Consumer Preview, το οποίο ήταν αποθηκευμένο σε ένα «στικάκι» συνδεδεμένο σε PC με Windows 7.
Η Microsoft σίγουρα έχει αντιληφθεί ότι, όσο μεγαλύτερη η ευελιξία του λογισμικού της, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα επιτυχίας σε μια αγορά που κατακερματίζεται και διαφοροποιείται σε νέες πλατφόρμες.
Ο καιρός θα δείξει αν τα Windows 8 θα επαναλάβουν τη μεγάλη επιτυχία των Windows 7, τα οποία κέρδισαν καλές κριτικές και πούλησαν πάνω από μισό δισεκατομμύριο αντίγραφα από το ντεμπούτο τους τον Οκτώβριο του 2009.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για τα Windows 8 δεν έχει ανακοινωθεί.
Στην έκθεση CeBIT που ξεκινά στη Γερμανία τον επόμενο μήνα, η Microsoft θα παρουσιάσει τα προτερήματα του λειτουργικού για τους εταιρικούς χρήστες.
Το Windows 8 Consumer Preview, διαθέσιμο δωρεάν στο δικτυακό τόπο της Microsoft, έχει ήδη κατεβαστεί από χρήστες σε 70 χώρες, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η νέα έκδοση των Windows είναι το μεγάλο στοίχημα της Microsoft στην προσπάθειά της να πετύχει μια κρίσιμη ισορροπία: από τη μία, να συνεχίσει να αντλεί έσοδα από την ώριμη πλέον αγορά των PC· από την άλλη, να προλάβει το τρένο των υπολογιστών-ταμπλέτα και άλλων φορητών συσκευών, μια αγορά στην οποία κυριαρχούν η Apple και η Google.
Όπως το έθεσε ο Ντέιβιντ Κίρλεϊ, αναλυτής της Gartner Inc., τα Windows 8 «είναι η ευκαιρία για να μπορέσει η Microsoft να επανεφεύρει τον εαυτό της σε μια αγορά στην οποία η ίδια γίνεται όλο και πιο άσχετη».
Δεν είναι περίεργο λοιπόν που η νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος δανείζεται χαρακτηριστικά των tablet και των smartphone.
Το κουμπί «Έναρξη» έχει εξαφανιστεί από την επιφάνεια εργασίας, στην οποία κυριαρχούν μεγάλα, δυναμικά εικονίδια (η Microsoft τα αποκαλεί «πλακάκια») που αντιστοιχούν σε εφαρμογές.
Το νέο interface, με την εμφάνιση «Metro», υποστηρίζει τη συμβατική λύση του πληκτρολογίου και του ποντικιού, συνεργάζεται όμως και με τις νέες οθόνες αφής: στην επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, τα Windows 8 έτρεχαν σε μια οθόνη αφής των 82 ιντσών, την οποία μπορούσαν να αγγίζουν μέχρι δέκα χρήστες ταυτόχρονα.
Τα Windows 8 θα είναι εξάλλου το πρώτο λειτουργικό σύστημα της Microsoft που υποστηρίζει και τους επεξεργαστές ARM, οι οποίοι κυριαρχούν στις φορητές συσκευές. Διαβάστε στο tech.in.gr: Windows 8 σε tablet χωρίς Intel, χωρίς AMD.
Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά αναμένεται να αξιοποιηθούν στους νέους υπολογιστές «ultrabook», μια σχεδιαστική λογική της Intel που κινείται κάπου ανάμεσα στις ταμπλέτες και τα notebook.
Ακόμα, τα Windows 8 προσφέρουν τη λειτουργία Windows to Go, η οποία επιτρέπει στο χρήστη να εγκαθιστά το λειτουργικό σύστημα σε οδηγούς USB. Στη Βαρκελώνη, αναφέρει το CNet, ολόκληρη η παρουσίαση έτρεχε στο Windows Consumer Preview, το οποίο ήταν αποθηκευμένο σε ένα «στικάκι» συνδεδεμένο σε PC με Windows 7.
Η Microsoft σίγουρα έχει αντιληφθεί ότι, όσο μεγαλύτερη η ευελιξία του λογισμικού της, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα επιτυχίας σε μια αγορά που κατακερματίζεται και διαφοροποιείται σε νέες πλατφόρμες.
Ο καιρός θα δείξει αν τα Windows 8 θα επαναλάβουν τη μεγάλη επιτυχία των Windows 7, τα οποία κέρδισαν καλές κριτικές και πούλησαν πάνω από μισό δισεκατομμύριο αντίγραφα από το ντεμπούτο τους τον Οκτώβριο του 2009.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για τα Windows 8 δεν έχει ανακοινωθεί.
Στην έκθεση CeBIT που ξεκινά στη Γερμανία τον επόμενο μήνα, η Microsoft θα παρουσιάσει τα προτερήματα του λειτουργικού για τους εταιρικούς χρήστες.
Ετικέτες
Τεχνολογικά Νεα
Την επόμενη Τετάρτη αναμένονται τα αποκαλυπτήρια του iPad 3
Η Apple προσκάλεσε τους δημοσιογράφους σε μια εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει στο Σαν Φρανσίσκο στις 7 Μαρτίου, ως συνήθως όμως δεν εξήγησε για ποιο λόγο.
«Έχουμε κάτι που θέλετε πραγματικά να δείτε. Και να αγγίξετε» γράφει η μυστηριώδης πρόσκληση, κάτω από την εικόνα ενός iPad.
Αν και αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, όλοι περιμένουν ότι στην εκδήλωση θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου iPad.
Φήμες θέλουν την οθόνη του iPad 3 να συγκεντρώνει τετραπλάσιο αριθμό εικονοστοιχείων, ακολουθώντας την τάση των οθονών Retina στα νεότερα μοντέλα του iPhone και του iPod. Η νέα ταμπλέτα αναμένεται επίσης να διαθέτει ισχυρότερο επεξεργαστή (ίσως τετραπύρηνο), βελτιωμένες κάμερες και υποστήριξη για δίκτυα τέταρτης γενιάς LTE.
Το iPad, η συσκευή που δημιούργησε την αγορά των υπολογιστών-ταμπλέτα, έχει πουλήσει 55 εκατομμύρια κομμάτια σε όλο τον κόσμο από το ντεμπούτο του το 2010.
H Apple παραμένει σήμερα η κυρίαρχη δύναμη στην αγορά των υπολογιστών-ταμπλέτα, ωστόσο το Android της Google φαίνεται ότι κερδίζει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε τον Ιανουάριο η Strategy Analytics, στο τελευταίο τρίμηνο του 2011 το iPad της Apple αντιστοιχούσε στο 58% της αγοράς, ποσοστό μειωμένο κατά 10% σε ετήσια βάση.
Στο ίδιο διάστημα, οι διάφορες συσκευές Android, όπως τα Samsung Galaxy και τα Motorola Xoom, αύξησαν το μερίδιό τους κατά 10% και έφτασαν στο 38%.
Αργότερα φέτος αναμένονται και οι πρώτες ταμπλέτες με τα Windows 8 της Microsoft.
«Έχουμε κάτι που θέλετε πραγματικά να δείτε. Και να αγγίξετε» γράφει η μυστηριώδης πρόσκληση, κάτω από την εικόνα ενός iPad.
Αν και αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, όλοι περιμένουν ότι στην εκδήλωση θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου iPad.
Φήμες θέλουν την οθόνη του iPad 3 να συγκεντρώνει τετραπλάσιο αριθμό εικονοστοιχείων, ακολουθώντας την τάση των οθονών Retina στα νεότερα μοντέλα του iPhone και του iPod. Η νέα ταμπλέτα αναμένεται επίσης να διαθέτει ισχυρότερο επεξεργαστή (ίσως τετραπύρηνο), βελτιωμένες κάμερες και υποστήριξη για δίκτυα τέταρτης γενιάς LTE.
Το iPad, η συσκευή που δημιούργησε την αγορά των υπολογιστών-ταμπλέτα, έχει πουλήσει 55 εκατομμύρια κομμάτια σε όλο τον κόσμο από το ντεμπούτο του το 2010.
H Apple παραμένει σήμερα η κυρίαρχη δύναμη στην αγορά των υπολογιστών-ταμπλέτα, ωστόσο το Android της Google φαίνεται ότι κερδίζει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε τον Ιανουάριο η Strategy Analytics, στο τελευταίο τρίμηνο του 2011 το iPad της Apple αντιστοιχούσε στο 58% της αγοράς, ποσοστό μειωμένο κατά 10% σε ετήσια βάση.
Στο ίδιο διάστημα, οι διάφορες συσκευές Android, όπως τα Samsung Galaxy και τα Motorola Xoom, αύξησαν το μερίδιό τους κατά 10% και έφτασαν στο 38%.
Αργότερα φέτος αναμένονται και οι πρώτες ταμπλέτες με τα Windows 8 της Microsoft.
Ετικέτες
Τεχνολογικά Νεα
Πέμπτη 01/03/2012 - Ταινίες στην Ελληνική TV
22:00 | Miami vice | Star | Ξένη ταινία |
23:00 | Υπηρέτησα τον βασιλιά της Αγγλίας | ΕΤ1 | Ξένη ταινία |
23:00 | Ριψοκίνδυνος καβαλάρης | Πρίσμα+ | Ξένη ταινία |
23:00 | Το σκηνικό του τρόμου | Σπορ+ | Ξένη ταινία |
00:45 | Δολοφόνοι για μοναχικές καρδιές | Mega | Αστυνομική |
00:55 | Το σημάδι του σκορπιού | Σπορ+ | Περιπέτεια |
02:30 | Μια Ξενή ανάμεσα μας | Star | Κοινωνική |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)