Προσεχώς

Προσεχώς

Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009

«Μαζί για το Κλίμα»

Λιγότερο από δύο εβδομάδες απομένουν μέχρι την έναρξη της κρίσιμης συνδιάσκεψης για το κλίμα στην Κοπεγχάγη και η κοινή δράση του WWF και της Greenpeace, “Μαζί για το Κλίμα”

Με στόχο λοιπόν τη μεγαλύτερη δυνατή ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της κοινής γνώμης, το ΜEGA προβάλει ειδικό τηλεοπτικό μήνυμα, το οποίο προωθεί την κοινή δράση των δύο οργανώσεων και την ιστοσελίδα www.mazigiatoklima.gr. μέσω της οποίας οι τηλεθεατές μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στη κοινή δράση των δύο οργανώσεων.

Παράλληλα, η εκστρατεία «Μαζί για το Κλίμα» θα αποτελέσει θέμα σε αρκετές ενημερωτικές αλλά και ψυχαγωγικές εκπομπές.

Η αντιπροσωπεία της Ελλάδας στην Κοπεγχάγη υπό την ηγεσία του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, πρέπει να πιέσει για μια καλή συμφωνία και να υποστηρίξει τον στόχο μείωσης των εκπομπών από τις ανεπτυγμένες χώρες κατά 40% έως το 2020. Μόνο αυτός ο στόχος μπορεί να διαβεβαιώσει ότι η αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας δεν θα υπερβεί τους 2oC, σε σύγκριση με τα προβιομηχανικά επίπεδα.

Greenpeace και WWF, με την υποστήριξη του MEGA, σας καλούν να υπογράψτε κι εσείς για να πείσουμε τους ηγέτες του κόσμου ότι η δέσμευση στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην Κοπεγχάγη είναι η μόνη λύση…


Δεν είναι απλώς μια ακόμα υπογραφή, είναι μια υπογραφή που μπορεί να κάνει την διαφορά!

Τζέιμς Κάμερον «Στην πραγματική ζωή δεν υπάρχουν δεύτερες λήψεις»

Δώδεκα χρόνια μετά την παγκόσμια επιτυχία του «Τιτανικού», ο Καναδός σκηνοθέτης επιστρέφει με την 3D υπερπαραγωγή «Avatar» - και «προειδοποιεί» ότι δεν θα μοιάζει με τίποτε απ’ όσα έχουμε δει στο σινεμά

Aν είσαι ικανός να κάνεις μια κοριτσίστικη ταινία, στο τέλος της οποίας όλοι πεθαίνουν, και, αντίθετα με όλα τα προγνωστικά, να βγάλεις και όλα τα λεφτά του κόσμου, μετά έχεις το ελεύθερο να κάνεις ό,τι θέλεις». Ετσι έγιναν τα πράγματα για τον Τζέιμς Κάμερον. Τον άνθρωπο που, όταν κέρδισε τα 11 Οσκαρ για τον «Τιτανικό», ανέβηκε στο πόντιουμ και φώναξε: «Είμαι ο βασιλιάς του κόσμου». Οι ταινίες του είναι οι πιο ακριβές που έγιναν ποτέ. Το «Terminator 2» ήταν το πρώτο φιλμ στην ιστορία του κινηματογράφου που ξεπέρασε σε κόστος τα 100 εκατομμύρια δολάρια και o «Τιτανικός» τα 200. Το «Avatar» (η νέα ταινία του που θα κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου) λέγεται ότι έχει κοστίσει γύρω στα 300 εκατομμύρια δολάρια. Ο «Τιτανικός» όμως κατέχει ένα ακόμη ρεκόρ: τις μεγαλύτερες εισπράξεις: 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια!

Μετά τον «Τιτανικό», ο Τζέιμς Κάμερον επέλεξε τη σιωπή. Eξαφανίστηκε επί δώδεκα χρόνια στα... βάθη των ωκεανών, γυρίζοντας ντοκιμαντέρ. Και αυτόν το χειμώνα επιστρέφει με μια τρισδιάστατη υπερπαραγωγή, «ό,τι πιο σύνθετο έχει κάνει ποτέ κανείς». Πώς το περιγράφει ο ίδιος; Ως «tech-noir»: ένα φιλμ προηγμένης τεχνολογίας που, κατά βάθος, παραμένει... νουάρ, ρίχνοντας το βάρος του στο συναίσθημα. Σαφής πρόθεσή του; Να πάει τον θεατή εκεί όπου δεν έχει ξαναβρεθεί ποτέ. «Αν είναι να βγάλεις τον κόσμο από το σπίτι του για να δει μια ταινία, καλύτερα να του δείξεις κάτι που δεν έχει ξαναδεί»...

Ο Καναδός σκηνοθέτης είναι πλέον 55 ετών. Τα άλλοτε κόκκινα μαλλιά του έχουν γκριζάρει και το πρόσωπό του έχει αρχίσει να «δείχνει» την ηλικία του. Ομως, εξακολουθούν να του αρέσουν οι μεγάλες προκλήσεις. Και τα τελευταία χρόνια, σε όποιον τον ρωτούσε πού ήταν, απαντούσε: «Στην Πανδώρα». Η Πανδώρα είναι το τέταρτο φεγγάρι του πλανήτη Πολύθημου, ενός φανταστικού τόπου, πλασμένου από τον ίδιο, που κατοικείται από παράξενα πλάσματα (εμπνευσμένα από αυτά που βλέπει στις καταδύσεις του). Τα τοπία της μοιάζουν με αυτά που υπήρχαν πριν από εκατομμύρια χρόνια στη Γη. Μόνο που στην ατμόσφαιρα της Πανδώρας δεν μπορούν να επιβιώσουν άνθρωποι.Την κατοικούν οι Na'vi, πανύψηλα ανθρωποειδή με μπλε δέρμα. Ο μόνος τρόπος να εξερευνήσει κάποιος άνθρωπος αυτό τον κόσμο είναι μέσω ενός Αvatar, ενός σώματος δηλαδή που μοιάζει με αυτό των Na'vi, στο οποίο προβάλλεται η συνείδησή του. Είναι μια φαντασίωση για τη φαντασίωση, δηλαδή για την εμπειρία τού να κάθεσαι άπραγος στο σκοτάδι, ενώ το μυαλό σου μπαίνει σε έναν άλλο κόσμο. Μπερδευτήκατε;

Για τον Τζέιμς Κάμερον όλοι έχουν να πουν τα... χειρότερα. Είναι ο άνθρωπος που το Χόλιγουντ λατρεύει να μισεί και, ταυτόχρονα, ο πιο τυραννικός και απαιτητικός σκηνοθέτης, με τον οποίο φημολογείται ότι έχουν τσακωθεί όλοι οι συνεργάτες του. Οι εκρήξεις θυμού του θα μείνουν στην ιστορία του σινεμά. Ακόμη και απέναντι στους εργοδότες του. Ο ίδιος υπερασπίζεται τους «αγώνες» του: «Προσπαθώ να ζω έντιμα, ασχέτως του κόστους σε χρήμα και σε χρόνο που αυτό συνεπάγεται. Στο Χόλιγουντ ελάχιστοι άνθρωποι είναι αξιόπιστοι. Το να δώσουν τα χέρια δεν σημαίνει τίποτα γι' αυτούς».

Εχουμε, λοιπόν, να κάνουμε με έναν δημιουργό που ξέρει να παίρνει μεγάλα ρίσκα και να σηκώνει το γάντι. Τις περισσότερες φορές, άλλωστε, ο ίδιος το ρίχνει... στον εαυτό του. «Οι προσδοκίες για το «Avatar» είναι τεράστιες», ομολογεί, «και αυτό είναι ευλογία και κατάρα μαζί. Κατάρα γιατί ακούω ήδη το σαρκασμό: «Τι θα κάνει, άραγε, αυτήν τη φορά;». Η ευλογία είναι ότι οι ίδιες αυτές προσδοκίες μού επέτρεψαν να φτιάξω κάτι απίστευτο. Χάρη στην επιτυχία του «Τιτανικού», το κοινό πλέον με εμπιστεύεται. Ξέρει ότι δεν θα δει ένα ριμέικ...»

Πότε γεννήθηκε το «Avatar»;
Πριν από 14 χρόνια. Πριν από τον «Τιτανικό». Εγραψα τότε μια νουβέλα 220 σελίδων για μια καινούργια φυλή εξωγήινων, οι οποίοι έχουν εμφάνιση ανθρώπων και των οποίων τα αισθήματα είναι τόσο «διάφανα», που τα καταλαβαίνεις αμέσως. Αυτά τα πλάσματα, όμως, δεν ήθελα να προκύψουν μέσω του μακιγιάζ. Μόνο μέσα από εξελιγμένα computer graphics.

Δεν έχετε γνωρίσει ποτέ την αποτυχία;
Δεν είναι όλα μαύρο-άσπρο. Από τη μια είναι όλα όσα έχουν κατά καιρούς καταφέρει άλλοι άνθρωποι, δηλαδή τα εφικτά. Αυτά δεν με ενδιαφέρουν. Από την άλλη, υπάρχουν εγχειρήματα προφανώς ανέφικτα, που θα σε χαρακτηρίσουν τρελό αν τα επιδιώξεις. Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία: πράγματα που είναι αδύνατον να καταφέρεις σήμερα, αλλά που μπορεί να τα πετύχεις έπειτα από ένα χρόνο. Σε αυτή την περιοχή μού αρέσει να κινούμαι.

Η αναμονή όμως δεν ήταν μεγάλη αυτήν τη φορά; Εχουν περάσει 12 χρόνια από τον «Τιτανικό».
Πράγματι! Θα έλεγα ότι ήταν η πιο μακρά περίοδος «αγρανάπαυσης» και η καλύτερα πληρωμένη στην ιστορία. Ημουν ο πιο υπεραπασχολημένος άνεργος σκηνοθέτης του Χόλιγουντ! (Γελάει) Ηξερα ότι ήθελα να μην κάνω τίποτα τουλάχιστον για πέντε χρόνια, για να αφοσιωθώ στις καταδύσεις. Αλλά πάντα ήξερα, επίσης, ότι θα ξαναέκανα σινεμά.

Σας ξέρουμε ως σκηνοθέτη και σεναριογράφο. Είναι δύσκολο να σκέφτεστε ότι το «Avatar» δεν είναι παρά ένα τεχνολογικό επίτευγμα;
Θέλω να πιστεύω ότι στις ταινίες μου η δράση και το συναίσθημα πάνε χέρι-χέρι. Δεν έχει σημασία πόσο καλός είσαι τεχνικά. Στο τέλος αυτό που μένει είναι ό,τι είναι γραμμένο στο σενάριο. Παλιότερα, θεωρούσα ότι οι καλύτερες ταινίες είναι εκείνες που βάζουν έναν κανονικό άνθρωπο στις πιο ασυνήθιστες συνθήκες. Ο «Εξολοθρευτής», για παράδειγμα. Ομως, καθώς εξελισσόμουν ως σκηνοθέτης, συνειδητοποίησα ότι δεν έχει σημασία αν οι συνθήκες είναι κανονικές ή παράξενες. Πρέπει να είναι αναγνωρίσιμες, οικείες, για να μπορέσει το κοινό να συμπάσχει. Στο «Avatar» θέλησα να ποντάρω στην ομορφιά, κάτι πολύ υποτιμημένο στο σημερινό σινεμά, το οποίο ποντάρει μόνο στο φόβο, στον τρόμο και στην καταστροφή.

Ο Τζέιμς Κάμερον έχει παντρευτεί πέντε φορές. Η λίστα των πρώην συζύγων του αποτελείται από γυναίκες τόσο δυναμικές και... ανθεκτικές όσο οι πρωταγωνίστριές του. Η πρώτη, η σερβιτόρα Σούζαν Γούλιαμς, ήταν εκείνη από την οποία εμπνεύστηκε την ηρωίδα Σάρα Κόνορ του «Εξολοθρευτή». Παντρεύτηκε επίσης τη Λίντα Χάμιλτον (την ηθοποιό που ενσάρκωσε αυτόν το ρόλο), την παραγωγό Γκέιλ Αν Χαρντ και τη σκηνοθέτιδα Κάθριν Μπίγκελοου. Σήμερα είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Σούζι Εϊμις. Εχει πέντε παιδιά. Αλλά δεν μιλάει εύκολα για την ιδιωτική ζωή του. Προτιμά να διαχωρίζει αυτούς τους δύο «κόσμους» και να μιλάει μόνο για όσα θέλει να μοιραστεί με τους άλλους, από τα κεντρικά της εταιρείας παραγωγής του, Lightstorm Entertainment, στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνιας. Το γραφείο του είναι διακοσμημένο με αφίσες από τις αγαπημένες του ταινίες («Κουρδιστό πορτοκάλι», «Ran», «Τα κανόνια του Ναβαρόνε») και με το κομμάτι από τα κάγκελα που ο ίδιος ανέσυρε από το ναυάγιο του (πραγματικού) Τιτανικού. «Κάθε φορά που νιώθω ότι το καράβι μου θα βουλιάξει, κρατιέμαι από αυτό. Και αυτό είναι συνηθισμένο συναίσθημα στις μεγάλες παραγωγές. Στο «Avatar» αυτές τις στιγμές τις λέμε «Τρίτες», γιατί, κατά μια περίεργη σύμπτωση, συμβαίνουν πάντα εκείνη την ημέρα».

Εκτός από το να κρατιέστε από τα κάγκελα ενός πλοίου που βυθίζεται, πώς αλλιώς λύνετε τα προβλήματα της... Τρίτης;
Σταματάω το γύρισμα και κάθομαι σε ένα τραπέζι για να συζητήσω με όλους τους άλλους ποιο είναι το πρόβλημα και ποια η λύση του.

Με όλους τους άλλους; Και πού είναι ο «τύραννος» που ενέπνευσε τα T-shirts με το σύνθημα «Επέζησα ενός γυρίσματος με τον Τζέιμς Κάμερον»;
Ζητάω από όσους με περιβάλλουν τον καλύτερο εαυτό τους. Και είμαι από τους σκηνοθέτες που βρίσκονται πάντα εκεί, στη μάχη, σε εγρήγορση. Ιδίως όταν γυρίζω σκηνές με ηθοποιούς. Χειρίζομαι μόνος μου την κάμερα και είμαι γεμάτος ενέργεια. Ολα τα άλλα είναι υπερβολές.

Η επιτυχία του «Τιτανικού» σάς άλλαξε ως σκηνοθέτη;
Τεχνικά, βελτιώθηκα. Δεν μπορώ να πω αν άλλαξα ως προς τον τρόπο που αφηγούμαι μια ιστορία ή που μεταδίδω ένα συναίσθημα. Αυτό που σίγουρα άλλαξε είναι ο τρόπος δουλειάς μου. Αυτό όμως δεν οφείλεται στην επιτυχία του «Τιτανικού», αλλά στις εμπειρίες που απέκτησα τα τελευταία χρόνια από τις καταδύσεις μου. Υπάρχει μια αυστηρότητα, μια πειθαρχία στον πραγματικό κόσμο, την οποία ήθελα να εφαρμόσω και στα γυρίσματά μου.

Tο πάθος σας για τις υποβρύχιες εξερευνήσεις θα μπορούσε να σας κάνει να εγκαταλείψετε το σινεμά;
Αυτό το πάθος είναι η εμμονή μου. Από παιδί ήθελα να πάω στο Διάστημα. Αλλά δεν υπάρχει αυτό που λέμε «μακρά παράδοση αστροναυτών» στο Καπουσκάσινγκ (του Καναδά, κοντά στους καταρράκτες του Νιαγάρα), την πατρίδα μου. Η άλλη εναλλακτική, λοιπόν, ήταν το νερό. Μιλάω για την εποχή που ήμουν 16 χρόνων και λάτρευα τα προγράμματα του Ζακ Κουστό. Ξεκίνησα τις καταδύσεις και ήταν σαν να πήγαινα σε έναν άλλο κόσμο. Αλλά το σινεμά παραμένει το μοναδικό πάθος μου.

Οι βιογραφίες σας αναφέρουν το «2001: η Οδύσσεια του Διαστήματος» και τον «Πόλεμο των Αστρων» ως τις δύο ταινίες που σας έκαναν να εγκαταλείψετε τη δουλειά του οδηγού φορτηγών που είχατε και να γίνετε σκηνοθέτης. Θα πρέπει όμως να σας επηρέασαν και άλλα πράγματα για μια τόσο ριζική αλλαγή...
Ανέκαθεν ήμουν καλλιτέχνης. Περνούσα την ημέρα μου σχεδιάζοντας σε όποιο κομμάτι χαρτί έπεφτε στα χέρια μου. Επηρεάστηκα επίσης από τα βιβλία επιστημονικής φαντασίας, που μου άρεσαν πάρα πολύ. Πήγαινα στο σχολείο με πούλμαν, μιάμιση ώρα σε κάθε κατεύθυνση. Διάβαζα ένα μυθιστόρημα την ημέρα - δύο ημέρες αν ήταν πιο μεγάλο, όπως το «Dune». Μεγάλωσα με όλη την επιστημονική φαντασία των '60s και των '70s: Arthur C. Clarke, Isaac Asimov, Robert A. Heinlein, Theodore Sturgeon. Το «2001: η Οδύσσεια του Διαστήματος», βέβαια, ήταν η ταινία που με έκανε να πιάσω την κάμερα του πατέρα μου και να ξεκινήσω να κάνω σινεμά. Τότε συνειδητοποίησα ότι ήμουν σκηνοθέτης. Ομως, για να μπορείς να διηγείσαι ιστορίες, πρέπει να έχεις ζήσει, να ξέρεις τι είναι μια ραγισμένη καρδιά, να έχεις φοβηθεί, να έχεις αισθανθεί προδομένος. Ολα αυτά. Και αυτά δεν τα μαθαίνεις στο σινεμά.

Ποια είναι η σχέση των παιδιών σας με τον κινηματογράφο;
Αντίθετα με αυτό που μπορεί να πιστεύουν πολλοί, το σπίτι μου δεν είναι ούτε χάι τεκ ούτε μουσείο του σινεμά. Δεν θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν σε έναν κινηματογραφικό κόσμο. Στο Χόλιγουντ οι άνθρωποι παίρνουν τους εαυτούς τους πολύ στα σοβαρά. Εγώ προτιμώ τα παιδιά μου να μεγαλώνουν σε έναν κόσμο αληθινό και να μάθουν ότι στην πραγματική ζωή δεν υπάρχουν δεύτερες λήψεις...

Σκέφτεστε να μετατρέψετε σε 3D όλες τις ταινίες σας;
Σίγουρα. Σκοπεύω να μετατρέψω τον «Τιτανικό» σε υψηλής ανάλυσης εικόνα τριών διαστάσεων, κάτι που θα μου πάρει γύρω στους 18 μήνες. Και τότε θα δείτε τον αντίκτυπο που θα έχει αυτό στην ψηφιακή επανάσταση των αιθουσών μας. Πόσο γρήγορα θα αλλάξει τον αριθμό αιθουσών και των μηχανών προβολής για 3D. Οπως πάντα, στο τέλος όλα είναι ζήτημα τόλμης.

Και μετά τι;
Η τρισδιάστατη εικόνα είναι αυτό που λείπει από το σινεμά εδώ και καιρό. Η οπτική εμπειρία μας είναι τρισδιάστατη, βλέπουμε με δύο μάτια, αλλά συνεχίζουμε να πηγαίνουμε στο σινεμά χωρίς να βλέπουμε στερεοσκοπικά. Οι άλλες δυνατότητες, όπως η Smell-O-Vision ή οι Feelies («θέαση με όσφρηση» και με «αίσθηση αφής») -ταινίες που σε κάνουν να πηδάς έξω από το κάθισμά σου, όπως λένε- έχουν δοκιμαστεί, αλλά δεν είχαν επιτυχία.

Το ίδιο είχε συμβεί και με την 3D παλιότερα. Γιατί να θέλει το κοινό να του φορέσουν γυαλιά τώρα;
Εγώ δεν σκοπεύω να βάλω γυαλιά σε κανέναν. Το κοινό είναι που θέλει να βάλει τα γυαλιά, να ζήσει μια στερεοσκοπική εμπειρία στο σινεμά. Είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο και να ψάξουν αίθουσες, έστω και αν χρειαστεί να διανύσουν μεγαλύτερες αποστάσεις για να το ζήσουν αυτό. Και η εμπειρία είναι κάθε φορά καλύτερη. Τα γυαλιά είναι πιο ελαφρά, η θέαση μέσα από αυτά πιο καθαρή και οι αρνητικές αντιδράσεις σπάνιες.

Το «Αvatar» προϋποθέτει επίσης μια τεχνολογική πρόοδο στο motion capture. Γιατί τόσο ενδιαφέρον γι' αυτή την τεχνική;
Το motion capture υπάρχει ήδη περισσότερα από 15 χρόνια. Αυτό που είναι πιο σύγχρονο είναι η σύλληψη της ερμηνείας. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η κίνηση όσο το να «πιάσω» με την κάμερα το 100% των συναισθημάτων ενός ηθοποιού. Αυτό θα απελευθερώσει τους ηθοποιούς και το σινεμά γενικότερα. Θα καταργήσει τα όρια.

Kαθημερινή

OPERA DVD - Tευχος 22

Βραβείο καλύτερης ταινίας στον «Κυνόδοντα» στη Στοκχόλμη

Το «Μπρούντζινο Άλογο», το βραβείο καλύτερης ταινίας στο φετινό 20ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Στοκχόλμης, απέσπασε η ταινία του Έλληνα σκηνοθέτη, Γιώργου Λάνθιμου, «Κυνόδοντας. Στο ίδιο φεστιβάλ, την τιμητική διάκριση «Silver audience award» πήρε η αμερικανική ταινία μικρού μήκους «The cove», του ελληνικής καταγωγής φωτογράφου του περιοδικού «National Geographic», Louis Psychogios.

Όπως αναφέρουν σε σχετικά τους δημοσιεύματα οι σουηδικές εφημερίδες, η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου ήταν το «φαβορί» από τις αρχές του Φεστιβάλ. Πολλές σουηδικές εφημερίδες, όπως η «Svenska Dagbladet» και η «Dagens Nyheter», δημοσίευσαν, μάλιστα, χθες, συνεντεύξεις με τον Έλληνα σκηνοθέτη και νικητή του βραβείου. Η τελετή απονομής των βραβείων έγινε το Σάββατο.

Michael Jackson's This Is It (2009)




Kυκλοφορει 22/2/2010 με ελληνικους υποτιτλους

ΑΜΑΖΟΝ

Human Body: Pushing the Limits - To Ανθρώπινο Σώμα Πέρα Από Τα Όρια (2009)

Ένας κρυμμένος κόσμος που μπορούμε για πρώτη φορά να εξερευνήσουμε σε όλες του τις διαστάσεις…

Kυκλοφορεί 8/12/2009 σε dvd από την AUDIOVISUAL

Συχνά παίρνουμε το σώμα μας ως δεδομένο. Μόνο κάτω από αντίξοες συνθήκες το σώμα μας μπορεί να μας δείξει πόσο αληθινά καταπληκτικό είναι.

Αυτό το θαυμάσιο ‘μηχάνημα’ δημιουργήθηκε μετά από εκατομμύρια χρόνια εξέλιξης. Ωστόσο, ακόμα και σήμερα μας εκπλήσσει με τις δυνατότητές του και το θαύμα που συντελείτε μέσα μας κάθε στιγμή. Τώρα το σώμα μας είναι ένας κρυμμένος κόσμος που μπορούμε για πρώτη φορά να εξερευνήσουμε σε όλες του τις διαστάσεις…


Διάρκεια: 173'

DISC 1: Επεισόδιο 1: H ΔΥΝΑΜΗ - Επεισόδιο 2: Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

DISC 2: Επεισόδιο 3: ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ - Επεισόδιο 4: Η ΟΡΑΣΗ

The Wolfman (2010)



imdb

A Prophet - ( Un prophète ) (2009)

του Ζακ Οντιάρ

με τους : Tahar Rahim, Niels Arestrup, Adel Bencherif, Hichem Yacoubi, Reda Kateb, Jean-Philippe Ricci

Ελληνική Πρεμιέρα : 3/12/2009

Καταδικασμένος σε 6 χρόνια φυλάκιση, ο Μάλικ δεν μπορεί ούτε να διαβάσει, ούτε να γράψει. Φτάνοντας στη φυλακή είναι μόνος, μόλις 19 ετών, αλλά μοιάζει νεότερος και πιο εύθραυστος από τους υπόλοιπους κατάδικους.

Τον προσεγγίζει ο αρχηγός μιας συμμορίας φυλακισμένων και του αναθέτει κάποιες "αποστολές". Μέσα από αυτές, ο νεαρός Μάλικ σκληραγωγείται και κερδίζει την εμπιστοσύνη του αρχηγού της συμμορίας. Παράλληλα όμως, διατηρεί τα δικά του κρυφά σχέδια, που τολμά να φέρει εις πέρας.

The Girlfriend Experience (2009)

Σκηνοθεσία: Steven Soderbergh
Σενάριο: David Levien, Brian Koppelman
Ηθοποιοί: Sasha Grey, Chris Santos, Philip Eytan, T. Colby Trane, Peter Zizzo

Ελληνική Πρεμιέρα : 03/12/2009


Η Τσέλσι είναι ένα ακριβοπληρωμένο call girl του Μανχάταν, που προσφέρει κάτι περισσότερο από σεξουαλικές υπηρεσίες , για ένα καλό χρηματικό ποσό δίνει στους πελάτες της την αίσθηση μιας ολοκληρωμένης και ρομαντικής σχέσης. Εκτός του μεγάλου καταλόγου ευχαριστημένων πελατών, η Τσέλσι θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της. Στην προσωπική της ζωή ο σύντροφος της Κρίς είναι ένας προσωπικός γυμναστής ο οποίος έχει συμβιβαστεί με την δουλειά της φίλης του , σε αυτό τον βοηθάει το πολυτελές διαμέρισμα που μοιράζονται χάρη στην επιτυχημένη σταδιοδρομία της. Το Οκτώβριο του 2008 όμως η οικονομική ύφεση των ΗΠΑ είναι κύριο θέμα συζήτησης για όλους .

Η Τσέλσι συμβουλεύεται διαφόρους επιχειρηματίες για τον καταλληλότερο τρόπο επένδυσης των χρημάτων της. Εν τω μεταξύ αναθέτει σε έναν ειδικό του sex που διευθύνει έναν έγκυρο site να της συγκεντρώσει διάφορες κριτικές που αφορούν την δουλεία της με αντάλλαγμα δωρεάν δείγμα των υπηρεσιών της. Τη ίδια στιγμή η καριέρα του Κρίς πάει από το κακό στο χειρότερο, ενώ η σχέση τους ολοένα και ψυχραίνεται. Η Τσέλσι δέχεται αρνητικές κριτικές και μέσα σε αυτό το κλίμα γνωρίζει τον Φιλίπ έναν πελάτη , ο οποίος ακούει με υπομονή τις επαγγελματικές της ανησυχίες. Στο πρόσωπο αυτού η Τσέλσι βλέπει την ελπίδα μιας πραγματικής σχέσης.



The Young Victoria (2009)

Σκηνοθεσία: ΖΑΝ ΜΑΡΚ ΒΑΓΙΕ
Σενάριο: ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΦΕΛΟΟΥΣ

Ηθοποιοί: ΠΟΛ ΜΠΕΤΑΝΙ , ΠΟΛ ΜΠΕΤΑΝΙ , ΜΙΡΑΝΤΑ ΡΙΤΣΑΡΝΤΣΟΝ , ΤΖΙΜ ΜΠΡΟΝΤΜΠΕΝΤ , ΤΟΜΑΣ ΚΡΕΤΣΜΑΝ , ΕΜΙΛΙ ΜΠΛΑΝΤ , ΜΑΡΚ ΣΤΡΟΝΓΚ , ΤΖΕΣΠΕΡ ΚΡΙΣΤΕΝΣΕΝ , ΡΟΥΠΕΡΤ ΦΡΕΝΤ , ΧΑΡΙΕΤ ΓΟΥΟΛΤΕΡ

Eλληνική Πρεμιέρα : 03/12/2009

1837: Η Βικτώρια (Έμιλι Μπλαντ) βρίσκεται στο επίκεντρο της βασιλικής διαμάχης για την εξουσία. Ο θείος της, Βασιλιάς Γουίλιαμ (Τζιμ Μπρόντμπεντ), σύντομα θα πεθάνει και η Βικτώρια θα είναι η διάδοχος του θρόνου. Ενώ όλοι προσπαθούν να κερδίσουν την εύνοιά της, η μητέρα της, Δούκισσα του Κεντ (Μιράντα Ρίτσαρντσον), την κρατάει σε απόσταση από την αυλή.

Παράλληλα, ο Βασιλιάς Λεοπόλδος του Βελγίου και θείος της Βικτώρια πατρονάρει το γοητευτικό ανιψιό του, Άλμπερτ (Ρούπερτ Φρέντ), να κερδίσει την καρδιά της. Όμως, η Βικτώρια και ο Άλμπερτ έχουν κουραστεί να δέχονται εντολές από τους άλλους. Και αφού η Βικτώρια γίνεται Βασίλισσα της Αγγλίας, αναπτύσσεται μεταξύ τους ένας ισχυρός δεσμός που θα οδηγήσει όχι μόνο στο γάμο και την οικογένεια, αλλά και σε μια ουσιαστική σχέση ζωής.

Arthur and the Vengeance of Maltazard (2009)

του Λικ Μπεσόν

Πένι Μπαλφούρ, Μία Φάροου, Φρέντι Χάιμορ

Ελληνική Πρεμιέρα 3/12/2009

O Άρθουρ είναι ενθουσιασμένος, γιατί το φεγγάρι κλείνει το δέκατο κύκλο του και μπορεί επιτέλους να επιστρέψει στη γη των Μινιμόις για να συναντήσει και πάλι τη Σελένια. Οι Μινιμόις έχουν προετοιμάσει μια τεράστια γιορτή προς τιμήν του και η μικρή πριγκίπισσα φοράει το καλό της φόρεμα από ροδοπέταλα. Εντελώς ξαφνικά όμως, ο πατέρας του Άρθουρ αποφασίζει να διακόψει τις διακοπές τους στο σπίτι της γιαγιάς…

Ενώ είναι έτοιμοι να αναχωρήσουν, μια αράχνη παραδίδει στον Άρθουρ έναν κόκκο ρυζιού με τη λέξη S.O.S. χαραγμένη πάνω του.

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία: η Σελένια κινδυνεύει, και ο Άρθουρ θα ξεπεράσει κάθε εμπόδιο για να βρεθεί κοντά της. Όταν όμως φτάνει τελικά στο χωριό των Μινιμόι, ανακαλύπτει πως κανείς δεν τον κάλεσε ποτέ σε βοήθεια. Ποιος άραγε θέλησε να παγιδέψει το νεαρό ήρωα?

Pandorum (2009)

Σκηνοθεσία: Christian Alvart
Σενάριο: Travis Milloy
Ηθοποιοί: ΝΤΕΝΙΣ ΚΟΥΕΙΝΤ , ΜΠΕΝ ΦΟΣΤΕΡ , ΚΑΜ ΓΚΙΓΚΑΝΤΕΤ , ΑΝΤΖΙ ΤΡΑΟΥΕ

Ελληνική Πρεμιέρα :
03/12/2009

Τα δύο μέλη του πληρώματος ενός διαστημόπλοιου ξυπνούν μετά από λήθαργο. Τίποτα δε φαίνεται να λειτουργεί σωστά και οι ίδιοι δε θυμούνται παρά ελάχιστα από το παρελθόν τους. Ποια ήταν η αποστολή τους; Πόσος καιρός έχει περάσει; Πού ακριβώς βρίσκονται; Ποιοι είναι τελικά;

Ενώ προσπαθούν να ενώσουν τα κομμάτια του παζλ, ανακαλύπτουν πως δεν είναι μόνοι και πως οι νέοι επιβαίνοντες του διαστημόπλοιου - πολεμιστές μιας φυλής που κουβαλούν ιδιόμορφο οπλισμό - τους απειλούν. Όσο οι δύο αυτοί ήρωες αποκαλύπτουν φρικτά μυστικά, τόσο συνειδητοποιούν ότι η επιβίωση του ανθρώπινου είδους εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς τους ίδιους.

The Hangover (2009)

Δύο ημέρες πριν το γάμο του, ο Νταγκ και οι τρεις κολλητοί του πηγαίνουν στο Λας Βέγκας για μια νύχτα ξεφαντώματος που θα τους μείνει αξέχαστη.
Όταν όμως, οι τρεις κολλητοί του γαμπρού ξυπνούν την επομένη με φρικτό πονοκέφαλο, δεν μπορούν να θυμηθούν τίποτα από την προηγούμενη νύχτα.
Η πολυτελής σουίτα τους θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο και ο γαμπρός είναι άφαντος.

Κυκλοφορει ήδη σε dvd και bluray απο την AUDIOVISUAL

Πάμε όπου θες - Away We Go (2009)

Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Σαμ Μέντες ("American Beauty") παρουσιάζει μια αστεία, αλλά και συγκινητική ιστορία. O Τζον Κραζίνσκι, γνωστός από τη δημοφιλή σειρά "The Office", πρωταγωνιστεί δίπλα στους Μάγια Ρούντολφ, Τζεφ Ντάνιελς και Μάγκι Τζίλενχαλ.

Όταν ο Μπερτ κι η Βερόνα ανακαλύπτουν πως πρόκειται να αποκτήσουν μωρό, τους πιάνει πανικός. Μισούν τη μικρή πόλη στην οποία ζουν και, τώρα που οι γονείς του Μπερτ μετακομίζουν μακριά, δεν έχουν καμιά βοήθεια. Έτσι, ξεκινούν ένα ταξίδι με στόχο να βρουν το τέλειο μέρος για να εγκατασταθούν και να μεγαλώσουν το μωρό. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα επισκεφθούν διάφορους συγγενείς και φίλους.

Κυκλοφορία: 01/12/2009 σε dvd απο την ODEON

Ο Άλλος - The Other Man (2008)

Σενάριο & Σκηνοθεσία: ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΕΥΡ

Ηθοποιοί: ΑΝΤΟΝΙΟ ΜΠΑΝΤΕΡΑΣ , ΛΙΑΜ ΝΙΣΟΝ , ΛΟΡΑ ΛΙΝΕΙ

Κυκλοφορει 8/12/2009 σε dvd απο την AUDIOVISUAL

Η καθημερινότητα ενός φιλήσυχου οικογενειάρχη (Λίαμ Νίσον) θα ανατραπεί όταν η γυναίκα του Λίζα (Λόρα Λίνεϊ), με την οποία είναι παντρεμένος για περισσότερα από 20 χρόνια εξαφανίζεται ξαφνικά από τη ζωή του. Προσπαθώντας να καταλάβει τι συνέβη, θα ανακαλύψει ένα σημείωμα με το γραφικό της χαρακτήρα της, και μαζί την πόρτα για μια δεύτερη ζωή, καλά κρυμμένη από τον ίδιο και την κόρη του.

Κυριευμένος από θυμό, δε θα αργήσει να ανακαλύψει την διεύθυνση του φίλου της γυναίκας του (Αντόνιο Μπαντέρας) και θα τον προσεγγίσει, προκειμένου να ανασκευάσει όλα τα χρόνια που η Λίζα ζούσε έναν δεύτερο, κρυφό δεσμό.

TO BHMA - Kυριακη 6/12/2009




ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ Charlie Chaplin.

Aυτή τη κυριακή οι ταινίες :

1. Μοντέρνοι Καιροί
2. Μια γυναίκα στο Παρίσι

Ψηφίστε τις καλύτερες ταινίες της δεκαετίας !

CLICK ME !!

Αυτές εδώ είναι οι ταινίες που ψήφισαν οι του Περιοδικού TotalFilm !

Ελευθεροτυπία - Κυριακή 6/12/2009

TA NEA - Σαββατο 5/12/2009

Real News - Kυριακή 6/12/2009

The Hobbit Filming Pushed Back to Summer

German site MovieReporter.net talked to Peter Jackson, who revealed that The Hobbit and its sequel will now start filming mid-summer 2010 instead of the previously-reported March start. Here's a translation of Jackson's quote, thanks to TheOneRing.net:

We're currently working on the second script which we hope to have completed by the end of this year or beginning of next. When the scripts are completed, we can begin with the exact calculation of the necessary budget. We hope to start filming in the middle of next year. However, we've received no green light from the studio yet.

We're guessing that green light won't come until MGM's future is cleared up. We don't expect that this will affect the first film's targeted release of December 2011 and second film's release of December 2012.

Δευτέρα 30/11/2009 - Ταινίες στην ελληνική TV

21:00 Τζέιμς Μποντ: O κόσμος δεν είναι αρκετός Star Ξένη ταινία
21:00 Μια νύχτα στο υπόγειο ΕΤ1 Ξένη ταινία
22:00 Φελίξ Κρουλ Σινε+ Δράμα
23:00 Η τρίτη γενιά Κανάλι της Βουλής Κωμωδία
23:15 High Fidelity ΝΕΤ Αισθηματική
23:30 Ουλτσχαν Πρίσμα+ Δράμα
23:30 Ο κυρίαρχος του παιχνιδιού Star Ξένη ταινία
23:30 Τζο ο τρομερός ΕΤ3 Κωμωδία
02:00 Το χωριό των τσιγγάνων Σινε+ Ξένη ταινία
02:15 Επικίνδυνος στόχος Alter Περιπέτεια
03:15 Πεδίο μάχης: γη Star Επιστημονικής Φαντασίας
03:40 Οι ώρες της ημέρας Σινε+ Ξένη ταινία

Ghost House Developing Alien Invasion Film

Variety reports that Ghost House Pictures has made a deal with Uruguayan commercials director Fede Alvarez to direct his pitch for an alien invasion film.

Alvarez scored his million-dollar deal based on the heat generated by "Ataque de panico!" (Panic Attack), a four-minute, 48-second short about an apocalyptic robot attack Alvarez directed through his commercial production house for less than $500