Η ιστορία αγάπης του Τζακ και της Ρόουζ και πάλι στις αίθουσες στις 6 Απριλίου 2012.
Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 ετών από το παρθενικό και τραγικό ταξίδι του Τιτανικού, ο Τζέιμς Κάμερον αποφάσισε να κυκλοφορήσει ξανά στις αίθουσες ο Τιτανικός του, σε τρεις διαστάσεις αυτή τη φορά.
Αν και πολλοί είχαν αμφιβολίες σχετικά με την ποιότητα της μετατροπής σε 3D μιας ταινίας που δεν γυρίστηκε σε 3D, η διαδικασία της μετατροπής κράτησε αρκετούς μήνες.
Άλλωστε, ο Τζέιμς Κάμερον είναι γνωστός για την τελειομανία του και οι περισσότεροι εκτιμούν ότι το αποτέλεσμα δεν θα είναι τίποτα λιγότερο από ποιοτικό. Ήδη τα πρώτα σχόλια ήταν θετικά.
Η ιστορία αγάπης του Τζακ (Λεονάρντο Ντι Κάπριο) και της Ρόουζ (Κέιτ Ουίνσλετ) θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 6 Απριλίου, τέσσερις ημέρες πριν την συμπλήρωση των 100 χρόνων της έναρξης του ταξιδιού του Τιτανικού (10 Απριλίου 1912), σε 3D, 2D (με κρυστάλλινη εικόνα) και σε IMAX.
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012
Το θέατρο που φιλοξενεί την τελετή των Οσκαρ δεν θα λέγεται πλέον Kodak
Το περίφημο Kodak Theater που φιλοξένησε τα τελευταία χρόνια τις τελετές απονομής των βραβείων Όσκαρ δεν θα ονομάζεται πια Kodak. Η εταιρεία αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία της με το θέατρο. Άγνωστο παραμένει εάν τα Όσκαρ θα συνεχίσουν να διεξάγονται εκεί.
Ο λόγος για την απόφαση της Eastman Kodak Co. είναι οικονομικός. Η εταιρεία είχε υπογράψει μία συμφωνία 74 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να δώσει στο θέατρο το όνομά της.
Εξαιτίας, όμως, των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα, η Kodak αποφάσισε να διακόψει τη συμφωνία μέχρι να ανακάμψει.
Οικονομικοί σύμβουλοι της εταιρείας δήλωσαν πως τα πλεονεκτήματα για την εταιρεία είναι μικρά σε σχέση με το κόστος που απαιτείται για να ονομάζεται το θέατρο Kodak.
Η εταιρεία στην οποία ανήκει το θέατρο δεν είναι υποχρεωμένη να αφαιρέσει το Kodak από την πρόσοψή του πριν από τις 26 Φεβρουαρίου, ημέρα διεξαγωγής των βραβείων.
Από το 2002 το «παλάτι των Όσκαρ», χωρητικότητας 3.300 θέσεων, φιλοξενούσε τις τελετές απονομής των βραβείων.
Βρίσκεται στη γωνιά της Hollywood Boulevard και της Highland Avenue, μόλις ένα τετράγωνο απόστασης από το περίφημο Roosevelt Hotel όπου διεξήχθη η πρώτη τελετή απονομής των βραβείων το 1929.
tovima
Ο λόγος για την απόφαση της Eastman Kodak Co. είναι οικονομικός. Η εταιρεία είχε υπογράψει μία συμφωνία 74 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να δώσει στο θέατρο το όνομά της.
Εξαιτίας, όμως, των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα, η Kodak αποφάσισε να διακόψει τη συμφωνία μέχρι να ανακάμψει.
Οικονομικοί σύμβουλοι της εταιρείας δήλωσαν πως τα πλεονεκτήματα για την εταιρεία είναι μικρά σε σχέση με το κόστος που απαιτείται για να ονομάζεται το θέατρο Kodak.
Η εταιρεία στην οποία ανήκει το θέατρο δεν είναι υποχρεωμένη να αφαιρέσει το Kodak από την πρόσοψή του πριν από τις 26 Φεβρουαρίου, ημέρα διεξαγωγής των βραβείων.
Από το 2002 το «παλάτι των Όσκαρ», χωρητικότητας 3.300 θέσεων, φιλοξενούσε τις τελετές απονομής των βραβείων.
Βρίσκεται στη γωνιά της Hollywood Boulevard και της Highland Avenue, μόλις ένα τετράγωνο απόστασης από το περίφημο Roosevelt Hotel όπου διεξήχθη η πρώτη τελετή απονομής των βραβείων το 1929.
tovima
Ετικέτες
Φεστιβάλ - Εκδηλώσεις
Ο Μάρτιν Σκορσέζε, ο Ζορζ Μελιέ και ο επαναπροσδιορισμός του 3D
Ο Μάρτιν Σκορσέζε δεν επαναπαύεται ποτέ. Αφού άνοιξε το δρόμο για την «επανάσταση» του αμερικανικού σινεμά τη δεκαετία του 1970, με ταινίες, όπως, ο Ταξιτζής, τώρα (στα 69 του χρόνια) επανεφευρίσκει τον ίδιο τον εαυτό του και επαναπροσδιορίζει τη χρήση του 3D στον κόσμο του σινεμά με τη φαντασμαγορία που ακούει στο όνομα Hugo.
Η ταινία βασίζεται στο βιβλίο του Μπράιαν Σέλζνικ με τίτλο Η Εφεύρεση του Χιούγκο Καμπρέ (κυκλοφορεί και στα ελληνικά).
Η ταινία ξεκινά με ένα τράβελινγκ στο τρισδιάστατο Παρίσι για να καταλήξει μέσα σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό, όπου ζει ένα ορφανό αγόρι που προσπαθεί να επισκευάσει ένα ρομπότ, νομίζοντας ότι αυτό κρύβει ένα μυστικό από τον νεκρό πατέρα του. Μια κλειδαριά σε σχήμα καρδιάς, ένα μενταγιόν, ένας γεροπαράξενος πωλητής παιχνιδιών, όλα θα αποκαλύψουν ένα μυστήριο που στην «ψυχή» του κρύβει μόνο... σινεμά.
Όπως γράφουν οι Cinεπιβάτες, ο Μάρτιν Σκορσέζε δεν χρησιμοποιεί το 3D ως στοιχείο εντυπωσιασμού, αλλά σαν αφηγηματικό εργαλείο.
Ο ίδιος ο Σκορσέζε έχει δηλώσει: «Δεν επρόκειτο για ένα απλό εφέ. Έχει να κάνει με την ιστορία και αξιοποιεί το χώρο ως στοιχείο της αφήγησης. Δουλεύοντας με αυτήν την τεχνική ανακάλυψα πως εμπλέκει και μεγεθύνει τον ηθοποιό. Είναι σαν να βλέπεις ένα άγαλμα να κινείται. Δεν είναι πλέον επίπεδο. Με την κατάλληλη υποκριτική και τις κατάλληλες κινήσεις γεννάται μια μίξη θεάτρου και κινηματογράφου, που δεν είναι ούτε σκέτο θέατρο ούτε σκέτος κινηματογράφος».
Και συνεχίζει: «Πάντοτε το έβρισκα συναρπαστικό. Πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω μια τρισδιάστατη ταινία. Τα πρόσωπα αποκτούν μεγαλύτερη οικειότητα και ζεστασιά. Είναι πιο κοντά μας οι ηθοποιοί. Δημιουργείται μεγαλύτερο δέσιμο του κοινού με τους χαρακτήρες».
Το βιβλίο και η ταινία δίνουν σημαντικό ρόλο στον «μάγο του σινεμά» Ζορζ Μελιέ. Στον Μάρτιν Σκορσέζε, γνωστό κινηματογραφόφιλο, δεν θα μπορούσε παρά να φαντάζει ελκυστική η ιδέα του να αναφερθεί σε έναν τόσο σπουδαίο σκηνοθέτη, όπως ο Μελιέ.
Άλλωστε, το Ηugo φέρει κάτι από τη μαγεία και την αίσθηση των ταινιών του Μελιέ (όπως το Ταξίδι στη Σελήνη). Και -όπως λέει και ο Μελιέ στην ταινία του Σκορσέζε- απευθύνεται σε «μάγους, γοργόνες, ταξιδευτές, τυχοδιώκτες, θαυματοποιούς».
Η ταινία βασίζεται στο βιβλίο του Μπράιαν Σέλζνικ με τίτλο Η Εφεύρεση του Χιούγκο Καμπρέ (κυκλοφορεί και στα ελληνικά).
Η ταινία ξεκινά με ένα τράβελινγκ στο τρισδιάστατο Παρίσι για να καταλήξει μέσα σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό, όπου ζει ένα ορφανό αγόρι που προσπαθεί να επισκευάσει ένα ρομπότ, νομίζοντας ότι αυτό κρύβει ένα μυστικό από τον νεκρό πατέρα του. Μια κλειδαριά σε σχήμα καρδιάς, ένα μενταγιόν, ένας γεροπαράξενος πωλητής παιχνιδιών, όλα θα αποκαλύψουν ένα μυστήριο που στην «ψυχή» του κρύβει μόνο... σινεμά.
Όπως γράφουν οι Cinεπιβάτες, ο Μάρτιν Σκορσέζε δεν χρησιμοποιεί το 3D ως στοιχείο εντυπωσιασμού, αλλά σαν αφηγηματικό εργαλείο.
- Διαβάστε περισσότερα για τη χρήση του 3D και για την ταινία στους Cinεπιβάτες
Ο ίδιος ο Σκορσέζε έχει δηλώσει: «Δεν επρόκειτο για ένα απλό εφέ. Έχει να κάνει με την ιστορία και αξιοποιεί το χώρο ως στοιχείο της αφήγησης. Δουλεύοντας με αυτήν την τεχνική ανακάλυψα πως εμπλέκει και μεγεθύνει τον ηθοποιό. Είναι σαν να βλέπεις ένα άγαλμα να κινείται. Δεν είναι πλέον επίπεδο. Με την κατάλληλη υποκριτική και τις κατάλληλες κινήσεις γεννάται μια μίξη θεάτρου και κινηματογράφου, που δεν είναι ούτε σκέτο θέατρο ούτε σκέτος κινηματογράφος».
Και συνεχίζει: «Πάντοτε το έβρισκα συναρπαστικό. Πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω μια τρισδιάστατη ταινία. Τα πρόσωπα αποκτούν μεγαλύτερη οικειότητα και ζεστασιά. Είναι πιο κοντά μας οι ηθοποιοί. Δημιουργείται μεγαλύτερο δέσιμο του κοινού με τους χαρακτήρες».
Το βιβλίο και η ταινία δίνουν σημαντικό ρόλο στον «μάγο του σινεμά» Ζορζ Μελιέ. Στον Μάρτιν Σκορσέζε, γνωστό κινηματογραφόφιλο, δεν θα μπορούσε παρά να φαντάζει ελκυστική η ιδέα του να αναφερθεί σε έναν τόσο σπουδαίο σκηνοθέτη, όπως ο Μελιέ.
Άλλωστε, το Ηugo φέρει κάτι από τη μαγεία και την αίσθηση των ταινιών του Μελιέ (όπως το Ταξίδι στη Σελήνη). Και -όπως λέει και ο Μελιέ στην ταινία του Σκορσέζε- απευθύνεται σε «μάγους, γοργόνες, ταξιδευτές, τυχοδιώκτες, θαυματοποιούς».
Το 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Animation στην Ταινιοθήκη από 1 ώς 7 Μαρτίου
Με πολλές και ενδιαφέρουσες ταινίες animation, ελληνικές και ξένες, θα πραγματοποιηθεί το 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Animation της Αθήνας στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος από 1 έως 7 Μαρτίου.
Τιμώμενη χώρα φέτος θα είναι η Τσεχία, με ένα εκτεταμένο αφιέρωμα στην πρόσφατη, αλλά και παλαιότερη παραγωγή ταινιών animation.
Τιμώμενος καλλιτέχνης θα είναι ο Γερμανός, Τόμας Βέρτελς.
Τιμώμενη χώρα φέτος θα είναι η Τσεχία, με ένα εκτεταμένο αφιέρωμα στην πρόσφατη, αλλά και παλαιότερη παραγωγή ταινιών animation.
Τιμώμενος καλλιτέχνης θα είναι ο Γερμανός, Τόμας Βέρτελς.
Ετικέτες
Φεστιβάλ - Εκδηλώσεις
Παρασκευή 17/02/2012 - Ταινίες στην Ελληνική TV
21:00 | Cinderella man | Alpha | Δράμα |
22:00 | Εροϊκα | ΕΤ1 | Δράμα |
22:00 | Νίντζα | Star | Ξένη ταινία |
23:00 | Ο ξεχωριστός Γουιλ χαντινγκ | Σπορ+ | Ξένη ταινία |
23:00 | Κραυγές αγωνίας | Mega | Ξένη ταινία |
23:00 | Το μυστικό του Brokeback mountain | Πρίσμα+ | Ξένη ταινία |
23:45 | Τα πάντα γύρω από το σεξ | Star | Ξένη ταινία |
00:30 | Το κοράκι: H λύτρωση | ΝΕΤ | Ξένη ταινία |
01:00 | Υποψίες | Σπορ+ | Ξένη ταινία |
01:00 | Gryphon | Mega | Ξένη ταινία |
02:15 | Απατημενες σύζυγοι | Star | Ξένη ταινία |
03:20 | Η Μέριλυν και εγώ | ANT1 | Ξένη ταινία |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)