Προσεχώς

Προσεχώς

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Ελεύθερος Τύπος - Κυριακή 11/09/2011

Και το Hollywood στο στόχαστρο των Anonymous

Ένα παρακλάδι της διαβόητης ομάδας hackers Anonymous ανακοίνωσε ότι στρέφει την προσοχή τους στους αστέρες της show biz. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, όταν οι Anonymous στρέφουν την προσοχή τους σε ένα χώρο, αυτό μόνο πανικό προκαλεί στους άμεσα εμπλεκόμενους.

Οι hackers εμφανίζονται αποφασισμένοι να βγάλουν στη φόρα τα "άπλυτα" πολλών ηθοποιών και τραγουδιστών. Η αναζήτηση στοιχείων περιλαμβάνει γυμνές φωτογραφίες, προσωπικά email, σενάρια που δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμα και άλλα πολλά.

Η αρχή έχει ήδη γίνει με τον Tom Cruise, τον Gerald Butler και τη Miley Cyrus. Οι έως τώρα αποκαλύψεις δεν περιλαμβάνουν κάτι σκανδαλώδες και περιορίζονται σε δημοσιοποίηση διευθύνσεων email και σενάρια από ταινίες που πρόκειται να βγουν στις αίθουσες μέσα στο επόμενο διάστημα. Είναι, όμως, θέμα χρόνου να δούμε και πιο "πικάντικα" προσωπικά δεδομένα.

Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων πολλών ηθοποιών και τραγουδιστών αρνούνται κατηγορηματικά να πουν το παραμικρό, τηρώντας προφανώς στάση αναμονής εν όψει των φημολογούμενων αποκαλύψεων. Είμαστε βέβαιοι ότι κάποιοι στο Hollywood έχουν χάσει τον ύπνο τους.

tromaktiko

Loewe Pivot TV - 2 σε 1 !

Η κυρίως τηλεόραση και το «παράθυρο» στα social media. Η νέα τηλεόραση της Loewe πάει το θέμα της αμφίδρομης τηλεόρασης έτη μπροστά. Στο παράδειγμα εδώ παρακολουθούμε αγώνα αυτοκινήτων και ταυτόχρονα διαβάζουμε το βιογραφικό του οδηγού. Web και TV μαζί.

Στη μια οθόνη μπορείς να βλέπεις το αγαπημένο σου κανάλι και στην άλλη να κάνεις tweets με τους φίλους σου σχολιάζοντας τα δρώμενα.

Μπορείς να παίζεις games στη μεγάλη και να βλέπεις τα στατιστικά στη μικρή ή απλά να παρακολουθείς χρηματιστήριο στη μικρή ενώ στη μεγάλη να βλέπεις CNBC.

ΟΙ τηλεοράσεις γίνονται κοινωνικές και παντρεύουν τη παραδοσιακή τηλεόραση με τα σύγχρονα media και τα social media.

Kεραία RF και δίκτυο LAN μαζί!

fullhd

Sony SMP-N200 Network Media Player

Μετατρέπει με ευκολία κάθε TV σε Internet TV, προβαίνει σε Online Streaming ταινιών, μουσικής και άλλου περιεχόμενο σε HD και Αναπαράγει περιεχόμενο από άλλες συσκευές μέσω του ενσωματωμένου Wi‑Fi ή της θύρας USB.

Ο Network Media Playe rSMP-N200 μετατρέπει κάθε τηλεόραση σε Internet TV, με την οποία μπορείτε να αρχίσετε να εξερευνάτε έναν ολόκληρο καινούργιο κόσμο.

Ανοίξτε την τηλεόρασή σας και τα μάτια σας στο καλύτερο κομμάτι του διαδικτύου. Μπορείτε να δείτε τηλεοπτικές εκπομπές που χάσατε, να επισκεφθείτε αγαπημένους σας ιστοτόπους με τη χρήση του web browser, να ενημερώστε τη σελίδα σας στο Facebook ενώ βλέπετε τηλεόραση, ή να απολαύστε ακόμη και ταινίες ή σπορ σε 3D [Εάν η τηλεόραση σας είναι 3D].

Mπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση στην ψυχαγωγία από οποιοδήποτε σημείο μέσα στο σπίτι. Να συνδεθείτε και να αναπαράγετε περιεχόμενο μέσω USB ή Wi-Fi, να απολαύστε φωτογραφίες, ταινίες και μουσική από ένα PC, από το laptop ή άλλες συσκευές συμβατές με το πρωτόκολλο DLNA.

Network Media Player SMP-N200

  • Ενσωματωμένο Wi-Fi για εύκολη σύνδεση με το διαδίκτυο και το ασύρματο οικιακό σας δίκτυο
  • Online κανάλια και υπηρεσίες από την πλατφόρμα Sony Entertainment Network
  • Κατέβασμα (streaming) ταινιών και περιεχομένου 3D
  • Καλύτερη ποιότητα on line βίντεο με τη λειτουργία Internet Picture Enhancer
  • Αναβάθμιση εικόνας σε ποιότητα «nearHD» με την τεχνολογία Precision Cinema HD Upscaling
  • Επισκεφθείτε διαδικτυακούς τόπους και περιηγηθείτε στο διαδίκτυο με τη χρήση (δεν υποστηρίζεται προβολή ενσωματωμένου (embedded) βίντεο ή μουσικής)
  • Μοιραστείτε προσωπικό σας περιεχόμενο μέσω USB, περιλαμβανομένων εξωτερικών σκληρών δίσκων
  • Εύκολη αναπαραγωγή μέσω USB, με υποστήριξη φορμά αρχείων HD
  • Συμβατό με πρωτόκολλο DLNA γιαμεταφορά αρχείων βίντεο, ήχου και εικόνας
  • Έξοδος component video HDMI, καi έξοδοι composite video για σύνδεση με όλους τους τύπους τηλεόρασης
  • Δωρεάν μικροεφαρμογή για iPhone, iPodTouch, Android smartphone ή Sony Tablet για χρήση τους ως τηλεχειριστήριοTV
  • Μεταφέρετε περιεχόμενο media από το Sony Tablet στο SMP-N200 με την κίνηση ενός δακτύλου
  • Χρόνος ενεργοποίησης μόλις 3 δευτερόλεπτα, σε λειτουργία QuickStart
  • Εύκολη περιήγηση με την μπάρα πλοήγησης XrossMediaBar

fullhd

68ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας. - Χιούμορ από Αμερική, συγκίνηση από Χονγκ Κονγκ

Με μια ανεξάρτητη, διανθισμένη με χιούμορ αμερικανική ταινία, το «Dark Horse» του Τοντ Σόλοντζ, και μια δοσμένη με ανθρωπιά και συγκίνηση από το Χονγκ Κονγκ, «Μια απλή ζωή» της Αν Χούι, συνεχίστηκε χθες, μέρα βροχερή, το 68ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας.

Ενώ στο Λίντο δεν έπαψαν να καταφθάνουν προσωπικότητες του χώρου, ανάμεσά τους οι ηθοποιοί Γουίλεμ Νταφόε, Ρούτγκερ Χάουερ, Ιρέν Ζακόμπ, Γκάρι Ολντμαν, και οι σκηνοθέτες Γουίλιαμ Φρίντκιν, Αντρεα Αρνολντ, Εϊμπελ Φεράρα και Ερμάνο Ολμι.

Γνωστός ως ένας από τους Αμερικανούς σκηνοθέτες του ανεξάρτητου κινηματογράφου, με μαύρες κωμωδίες και θέματα που αφορούν περιθωριακούς και αποτυχημένους, ο Τοντ Σόλοντζ (Happiness) επιστρέφει φέτος με την ταινία «Dark Horse». Μια κωμωδία δοσμένη με την ίδια ειρωνεία (αν και με λιγότερο μαύρο χιούμορ) και τον ίδιο γρήγορο ρυθμό που συναντάμε και σε όλες τις ταινίες του.

Ατμόσσφαιρα

Πρωταγωνιστής είναι ένας 30χρονος νέος, που ζει ακόμη με τους γονείς του (τους ερμηνεύουν με μπρίο ο Κρίστοφερ Γουόκεν και η Μία Φάροου), ένας στην πραγματικότητα loser, ανίκανος να κάνει κάτι στη ζωή του, που διανοητικά έχει παραμείνει έφηβος. Ωσπου ερωτεύεται μια γυναίκα, κάπως καταθλιπτική, που δείχνει να περνάει παρόμοια προβλήματα μ' αυτόν. Ο νέος ελπίζει πως μ' αυτήν θ' αλλάξει η ζωή του.

Εκτός από τη δημιουργία μιας φανταστικής ατμόσφαιρας (σε έξυπνα στημένες σκηνές, όπου ο ήρωας αναμιγνύει την πραγματικότητα με τη φαντασία), στην επιτυχία της ταινίας συμβάλλουν και οι ερμηνείες των ηθοποιών, μ' επικεφαλής τον Τζάστιν Μπάρθα στο ρόλο του συμπαθητικού αντι-ήρωα.

Αληθινή αγάπη

Στην ταινία της «Μια απλή ζωή», η Κινέζα σκηνοθέτρια Αν Χούι καταπιάνεται με την ιστορία της Τάο, μιας οικιακής βοηθού και ταυτόχρονα γκουβερνάντας για 60 χρόνια στο σπίτι μιας οικογένειας, που, όταν παθαίνει έμφραγμα και μένει ημιπαράλυτη, ζητεί από το αφεντικό της, τον Ρότζερ, παραγωγό κινηματογράφου, να την πάει σε οίκο ευγηρίας, όπου γνωρίζεται με διάφορα άλλα πρόσωπα. Οι συνθήκες όμως στον οίκο ευγηρίας δεν είναι οι καλύτερες και, όταν η μητέρα του Ρότζερ επιστρέφει από την Καλιφόρνια, όπου ζει, αποφασίζει να νοικιάσει ένα διαμέρισμα για να μπορέσει να ζήσει ήρεμα η Τάο τα τελευταία χρόνια της ζωής της.

«Σπάνια ταινίες από το Χονγκ Κονγκ καταπιάνονται με τα προβλήματα των ηλικιωμένων ανθρώπων», ανέφερε η σκηνοθέτρια. «Τα γηρατειά είναι παγκόσμιο θέμα και ήθελα με την ταινία μου αυτή να δείξω πως οι Κινέζοι αντιμετωπίζουν τους ηλικιωμένους διαφορετικά από ό,τι οι άνθρωποι του δυτικού πολιτισμού... Οι γέροντες μπορεί να έχουν χάσει τα νιάτα τους, αλλά ακόμη αναζητούν αυτό που όλοι θέλουμε - την αγάπη από τους άλλους, την αληθινή και απλή αγάπη».

Η ταινία βασίστηκε σε μια αληθινή ιστορία. Το αφεντικό της συγκεκριμένης γυναίκας είναι σήμερα βετεράνος παραγωγός κινηματογράφου. Είναι δοσμένη μ' ένα καθαρά ρεαλιστικό στιλ, με τη Χούι να πλησιάζει τα πρόσωπά της με στοργή και να καταγράφει με λεπτομέρεια τα αισθήματά τους. Πρόκειται για μια δημιουργία δοσμένη με λυρισμό και ανθρωπιά και με μια εξαιρετική ερμηνεία της Ντεανί Ιπ.

Η όγδοη κινηματογραφική διασκευή έργου του Τζον Λε Καρέ, «Tinker, Tailor, Soldier, Spy», από τον γνωστό Σουηδό σκηνοθέτη Τόμας Αλφρεντσον («Ασε το κακό να μπει»), καταγράφει μια κατασκοπευτική ιστορία που εκτυλίσσεται το 1973, περίοδο του Ψυχρού Πολέμου, με ήρωες Βρετανούς μυστικούς πράκτορες και πρωταγωνιστές γνωστούς ηθοποιούς (Τζον Χερτ, Κόλιν Φερθ, Γκάρι Ολντμαν, Κιάραν Χάιντς κ.ά.). Ο Αλφρεντσον έφτιαξε ένα αρκετά σφιχτοδεμένο θρίλερ, όπου εκτός από την καλοστημένη δράση, προσπαθεί να καταγράψει και σε κάποιο βάθος ορισμένα από τα πρόσωπα.

enet

Σκοτσέζικο ντους από τους κριτικούς στον Λάνθιμο

Ας κρατήσουμε την ψυχραιμία μας για την τύχη της ελληνικής ταινίας «Αλπεις» του Γιώργου Λάνθιμου, που κατάφερε και πάλι να γίνει το talk of the festival, με το ανορθόδοξο στόρι του (που υπογράφει με τον Ευθύμη Φιλίππου), για μια παράξενη ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι αναλαμβάνουν, έναντι αμοιβής, για να ανακουφίσουν διάφορους πενθούντες, να υποδυθούν τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Οι πρώτες κριτικές για την ταινία δείχνουν ότι για άλλη μία φορά οι «Αλπεις» δίχασαν τους επαγγελματίες. Αν και στην πλειονότητά τους τα πρώτα σχόλια είναι θετικά, τα αρνητικά στάζουν φαρμάκι. Οσο για το πώς αντέδρασε ή θα αντιδράσει το κοινό όταν η ταινία βγει στις αίθουσες, αυτό θα είναι μια άλλη υπόθεση.

Ο έγκυρος κριτικός της «Γκάρντιαν», Γιαν Μπρουκς, έβαλε στις «Αλπεις» τέσσερα στα πέντε αστεράκια, όσα έδωσε και στο «Shame» του συμπατριώτη του, Στιβ ΜακΚουίν, αλλά και στο «Μακελειό» του βετεράνου Ρομάν Πολάνσκι. «Είναι εύκολο», γράφει ο Μπρουκς, «να χαθείς στις "Αλπεις", μια ανέκφραστη ιστορία φαντασμάτων όλων των ειδών από τον μεγαλοφυή Ελληνα σκηνοθέτη, Γιώργο Λάνθιμο. Ακόμα και ο τίτλος λειτουργεί ως ένα είδος αντιπερισπασμού. Αλλά με το που σβήσουν τα φώτα, βρισκόμαστε σε μια κατάσταση παροξυσμού, χωρίς χάρτη, σε ένα τοπίο που δεν είναι απόκρημνο και χιονισμένο αλλά επίπεδο και μαύρο. Αλλά ακολουθήστε τον σκηνοθέτη. Αφήστε τον να σας σύρει από τη μύτη. Ο Λάνθιμος ξέρει πολύ καλά πού πηγαίνει».

Την άποψή του δεν συμμερίζεται ο έτερος δημοσιογράφος της βρετανικής εφημερίδας, Μαρκ Μπράουν. Εγραψε στο Τουίτερ του: «Μόλις είδα τις Αλπεις. Θέλω να πνιγώ στα κανάλια της Βενετίας».

Το «Χόλιγουντ Ρεπόρτερ», πάλι, μιλάει για μια «καυστική ταινία, τόσο περίεργη και ελλειπτική όσο ο "Κυνόδοντας" με μια ανεξήγητη δύναμη να παρασύρει τον θεατή στο ερμητικό δίκτυο των ανθρώπινων σχέσεων» και χαρακτηρίζει τις «Αλπεις» ως ένα «έξοχο δείγμα του σινεμά του παραλόγου».

Παράλογες, όμως, θα έβρισκε τις παραπάνω θετικές κριτικές ο Πάολο Μερεγκέτι της «Κοριέρε ντελα Σέρα», ο οποίος αποκάλεσε την ταινία του Λάνθιμου «το ούφο της Μόστρα». «Η ταινία», γράφει, «έχει ελλειπτικό στιλ, εξηγεί ελάχιστα και προκαλεί πολύ. Εχει μεγάλη δόση μισανθρωπίας που βγαίνει σε κάθε σκηνή και είναι στα όρια του ανεκτού. Αφήνει τον θεατή με αμφιβολίες και ερωτήματα. Ενοχλεί και απωθεί. Ενας Γάλλος το αποκάλεσε, ορθώς, "αυτιστικό φιλμ"».

Το περιοδικό «Variety», παρόλο που υποστηρίζει ότι η νέα ταινία είναι λιγότερο καινοτόμα από τον «Κυνόδοντα», βρίσκει εξαιρετικό το σενάριο, το μοντάζ και κάθε τεχνική λεπτομέρεια και καταλήγει ότι «προσφέρει ένα συναρπαστικό μίγμα παράξενων συμβάντων, ανθρωπολογικών και φροϋδικών διαισθήσεων για τα ανθρώπινα είδη και τη σύγχρονη κοινωνία, και ένα ιδιαίτερα παράξενο χιούμορ». Ενώ το σάιτ «indiwire» βάζει τίτλο στην κριτική «Αλλη μια μοναδική και εκπληκτική ταινία από τον Λάνθιμο».

Λογικό ήταν οι ξένοι κριτικοί να περίμεναν πώς και πώς τη νέα ταινία του Λάνθιμου, που κατάφερε με τον «Κυνόδοντα» να βάλει δυναμικά το ελληνικό σινεμά στο παιχνίδι της κινηματογραφικής βιομηχανίας, παρέα βέβαια και με άλλους σκηνοθέτες της γενιάς του.

Σίγουρα θα ξεφυτρώσουν κι άλλες αρνητικές κριτικές για την ταινία, όπως βέβαια και θετικές. Θα διαβάσουμε πολλά ακόμα σχόλια που θα είναι ή του ύψους ή του βάθους. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν έγινε και με τον «Κυνόδοντα»; Αλλοι μιλούσαν για αριστούργημα και άλλοι δεν ήθελαν ούτε να ακούσουν. Κι όμως, ο «Κυνόδοντας» διέψευσε τους επικριτές του και έφτασε μέχρι τα «Οσκαρ», έπειτα από μια ήδη αξιοζήλευτη πορεία στο εξωτερικό.

enet

Mουσικό - εικαστικό φεστιβάλ «Reworks» Θεσσαλονίκης

60 συγκροτήματα, 30 εικαστικοί στο Φεστιβάλ Reworks.

Στην 7η θέση των καλύτερων μουσικών φεστιβάλ παγκοσμίως κατατάσσει το «Reworks» ο έγκυρος μουσικός οδηγός «RA» Ετσι, κατατάσσεται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στην έβδομη θέση των καλύτερων φεστιβάλ μουσικής του κόσμου, σύμφωνα με τον έγκυρο βρετανο-γερμανικό μουσικό οδηγό «RA».

Η βρετανική «Sunday Telegraph» το περιλαμβάνει στα τρία προτεινόμενα events παγκοσμίως για το μήνα Σεπτέμβριο, ενώ παρουσιάσεις του φεστιβάλ έχουν κάνει το «Cine Traveller» και το «Dj magazine». Πέρσι το φεστιβάλ παρακολούθησαν 6.000 θεατές, εκ των οποίων οι 2.000 ήταν από το εξωτερικό και από χώρες όπως οι Βρετανία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και χώρες των Βαλκανίων, Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Ρουμανία.

Ξεκίνησε το 2005, ως μια προσπάθεια κάποιων νέων ανθρώπων να παρουσιάσουν ό,τι καινούργιο συμβαίνει στη μουσική. Από Ελληνες djs, live performers, techno, house, electro, disco, funk, soul, freestyle, trip hop, hip hop, ambient, IDM, μέχρι abstract electronica μέσα από live και dj εμφανίσεις, συνδυασμένα με εγκαταστάσεις, εκθέσεις και visual works.

Για 7η χρονιά

Φέτος το «Reworks» διοργανώνεται για 7η συνεχή χρονιά στο πρώην βιομηχανικό συγκρότημα, νυν πολυχώρο «ΒΙΛΚΑ», στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου, και περιλαμβάνεται για δεύτερη χρονιά στα «Δημήτρια» του Δήμου Θεσσαλονίκης. Θα παρουσιαστούν 60 συγκροτήματα, 30 εικαστικοί καλλιτέχνες, θα υπάρχουν 4 σκηνές, εικαστικοί χώροι, και αναμένεται να το παρακολουθήσουν όπως πάντα χιλιάδες. Φέτος οι καλλιτέχνες προέρχονται από ΗΠΑ, Ιταλία, Γερμανία, Καναδά, Μεγάλη Βρετανία, Ισραήλ, Σκόπια, Αυστρία, Ελβετία, Ολλανδία, Φινλανδία, Γαλλία και από αλλού.

«Κάθε χρόνο προσπαθούμε να παρουσιάζουμε ό,τι πιο καινούργιο και φρέσκο υπάρχει στο χώρο της μουσικής και στα εικαστικά», λέει ο εκ των διοργανωτών Τάσος Διόλατζης. Η προσπάθεια ξεκίνησε το 2005. «Είχαμε διακρίνει τότε ότι υπήρχε ένα πολύ μεγάλο κενό πανελλήνια σε κάτι τέτοιο. Δεν υπήρχε ένα φεστιβάλ το οποίο να παρουσιάζει νέα πράγματα. Και κυρίως στη Θεσσαλονίκη. Αισθανθήκαμε ότι κάτι έπρεπε να γίνει για να αλλάξει αυτή η κατάσταση και ξεκινήσαμε το "Reworks", θέλοντας να αλλάξουμε λιγάκι το χάρτη. Να βάλουμε λίγο τη Θεσσαλονίκη και πανευρωπαϊκά στο μουσικό χάρτη», τονίζει. Ο χώρος παραμένει η «ΒΙΛΚΑ», όπου καταλαμβάνεται και το τελευταίο της τετραγωνικό εκαστοστό.

Το φεστιβάλ ξεκινά την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου. Οι πόρτες ανοίγουν στις 9 το βράδυ, διαρκεί μέχρι το πρωί του Σαββάτου, σταματά και ξανανοίγουν οι πόρτες πάλι το Σάββατο στις 9 το βράδυ μέχρι το πρωί της Κυριακής. Φέτος στήνονται και 2 εικαστικά έργα μέσα στην πόλη. Το ένα στην πλατεία Αριστοτέλους και το άλλο στη συμβολή των πεζόδρομων Ικτίνου και Ζεύξιδος.

Το κόστος της διοργάνωσης είναι υψηλό, αλλά οι διοργανωτές έχουν βρει τη συνταγή να μην εξαρτώνται από επιχορηγήσεις. «Ο προϋπολογισμός είναι σχεδόν όσο ολόκληρος ο προϋπολογισμός των φετινών "Δημητρίων".

»Εχουμε υποστήριξη από ιδιωτικούς φορείς, από ξένους φορείς, όπως το Ινστιτούτο Γκέτε, και από έναν ακόμη φορέα από τη Γερμανία, που έχει στόχο να προβάλει το έργο Γερμανών καλλιτεχνών, αλλά υποστηρίζουν το "Reworks" γιατί βρίσκουν πάνω σ' αυτό μια υπεύθυνη πλατφόρμα προβολής των καλλιτεχνών της χώρας τους», λέει ο Τ. Διόλατζης.

Και δεν σταματούν εκεί. Δημιουργούν παρόμοιες συνεργασίες και με άλλες χώρες. «Του χρόνου θα γίνουν ακόμη μεγαλύτερες, απ' ό,τι μας έχουν υποσχεθεί. Αυτός είναι και ο λόγος που το "Reworks" εξακολουθεί να υπάρχει. Γι' αυτό αναπτύξαμε τρόπους να είναι το φεστιβάλ βιώσιμο, χωρίς να εξαρτάται από εύκολα χρήματα», τονίζει.

enet

The Avengers (2012) Set Videos








Dream House (2011) New Poster

Το Βήμα - Κυριακή 11/09/2011

Καμια γυναίκα συγγραφέας μέχρι σήμερα δεν εξερεύνησε και δεν ύμνησε τη σεξουαλικότητα και τον αισθησιασμό τόσο άμεσα, τόσο αυθόρμητα.

Με ρίζες στην ευρωπαϊκή παράδοση τεσσάρων χιλιάδων χρόνων ερωτικής λογοτεχνίας -από τη Σαπφώ και τον Λουκιανό μέχρι τον Σαντ και τον Ντ. Χ. Λόρενς- η Αναΐς Νιν ανύψωσε την πενιχρή αμερικανική παράδοση του είδους δημιουργώντας ταυτόχρονα μια γυναικεία διάλεκτο συμβόλων (αλλά και ρεαλισμού) για τον έρωτα και τον ερωτισμό.

Τα "Ερωτικά" περιλαμβάνουν δύο κορυφαία έργα της Νιν, τις συλλογές διηγημάτων "Τρίγωνο της Αφροδίτης" και "Μικρά πουλιά", γραμμένα το 1940.

MAZI

Oλα τα βιβλια δημοτικου γυμνασιου λυκειου σε 1 cd rom

Τρίτη 06/09/2011 - Ταινίες στην ελληνική TV

22:00 Demolition man Star Ξένη ταινία
23:00 Οικογένεια Παπαδοπούλου ΕΤ3 Κωμωδία
23:00 Καζανόβα Σπορ+ Ξένη ταινία
23:30 Ο επαρχιώτης Πρίσμα+ Ξένη ταινία
00:30 Το ευλογημένο παιδί ΝΕΤ Θρίλερ
00:45 Overdrive Σπορ+ Περιπέτεια
01:45 Ξενή ταινία Alter Ξένη ταινία
02:30 Η αγάπη δίνει ελπιδα Star Αισθηματική κομεντί
02:30 Ο χορός των δολοφόνων ΝΕΤ Περιπέτεια