Προσεχώς

Προσεχώς


Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

The Avengers (2012) New Banners


Chronicle (2012) New Teaser Poster

Κυκλοφορίες Bluray - 27/12/2011 ODEON


SUPER 8
SUPER 8 STEELBOOK
COWBOYS & ALIENS
SPY KIDS : ALL THE TIME IN THE WORLD 2D/3D

Man of Steel (2013) Promo Posters


IconBIT XDS73D με Realtek RTD1186DD


Είναι η εποχή του 3D και στα media player και εκεί γίνεται πια ο ανταγωνισμός. Όμως, όπως διαπιστώνουμε και η πρόταση της iconBIT αρνείται να διαχειρισθεί αρχεία 3D φωτογραφιών MPO.

H iconBIT μόλις ανακοίνωσε το XDS73D ένα FullHD media player που βασίζεται στο τσιπσετ της Realtek RTD1186DD το οποίo υποστηρίζει τα φορμά DTS-HD, Dolby TrueHD MPEG1/2/4, DivX, HDV, HDTV, AVCHD(H.264), MKV, MP3, WMA, FLAC. HDMI 1.4 με πλήρη υποστήριξη 3D και Blu-ray.

Υπάρχει σύνδεση στερεοφωνικού ήχου σε αναλογικό (RCA) και ψηφιακό (optical) πεδίο, θύρα δικτύου Ethernet Gigabit LAN1000-baseT, θύρα USB 3.0, είσοδο eSATA και έξοδο HDMI 1.4.

Κατά τα άλλα έχουμε πλοηγό web browser (με Flash support), έξοδο component 1080i, υποστήριξη Wi-Fi με dongle και δικτυακή υποστήριξη FTP, Samba και UPnP.


Video formats

MKV [.mkv, .mka], ASF, WMV [.asf, .wmv], MOV, MP4 [.mov, .mp4], MPEG [.ts, .tp, .m2ts, .mpg], AVI [.avi, divx], RealVideo [.rm, .rmvb], Flash Video[.flv]

Video codecs

H.264, MPEG 1,2,4(DivX, Xvid), VCD, SVCD, DVD, WMV9, M-JPEG (640x480x30p; 848x480x10p), RealVideo 8, 9, 10 (1280x720)

Audio formats

MP3 [.mp3], WAV [.wav, .pcm], ADIF, ADTS [.aac], M4A [.m4a], OGG [.ogg], ASF, WMA [.asf, .wma], FLAC [.flac], RealAudio[.rm, .ra, .rmvb]

Audio codecs

MPEG 1/2 Audio Layers I, II, and III (MP3), Dolby Digital(R) (AC-3), DTS, DTS-HD, Dolby TrueHD, PCM, MPEG-2/4, AAC LC and HE Microsoft WMA and WMA Pro, FLAC (8, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, 48, 96KHz), DTS 6 ch, LPCM, ADPCM, RA-cook

Subtitles

MicroDVD [.sub], SubRip [.srt], Sub Station Alpha [.ssa], Sami [.smi]



fullhd.gr

Ελευθεροτυπία - Σάββατο 17/12/2011

1 χρόνος στη φύση σε 2 λεπτά.

Τα γυαλιά που σου επιτρέπουν να βλέπεις 3D περιεχόμενο καθώς περπατάς!

Με τα νέα γυαλιά βλέπεις την ίδια ακριβώς εικόνα με μία γιγαντοοθόνη 87″ από απόσταση 3m. Μάλιστα, οι δύο οθόνες-φακοί δουλεύουν... ανεξάρτητα παρέχοντας σου τη δυνατότητα να παρακολουθείς 3D video σε ανάλυση 720p!

Τα γυαλιά μπορείς να συνδέσεις και με το iPhone σου χρησιμοποιώντας τους ειδικούς αντάπτορες της εταιρείας.

Παρόλο που μπορείς να τα έχεις ενεργοποιημένα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χωρίς να εμποδίζουν την πραγματική σου όραση, όταν θελήσεις να τα απενεργοποιήσεις, η εικόνα εξαφανίζεται τελείως και οι φακοί γίνονται διάφανοι.

Η Lumus σκοπεύει να παρουσιάσει τα διάφανα video-glasses της στην επόμενη έκθεση CES.

cretalive.gr

1000 Kings (2012) Teaser Trailer

Transformers invades to our world - Indonesian style

2012 Screen Actors Guild Awards Nominees Announced


The SAG Awards will air live from Los Angeles on TNT/TBS on Sunday, January 29th, 2012 at 8PM EST.

ACTOR:
Demián Bichir - A Better Life
George Clooney - The Descendants
Leonardo DiCaprio - J. Edgar
Jean Dujardin - The Artist
Brad Pitt - Moneyball

ACTRESS:
Glenn Close - Albert Nobbs
Viola Davis - The Help
Meryl Streep - The Iron Lady
Tilda Swinton - We Need to Talk About Kevin
Michelle Williams - My Week with Marilyn

SUPPORTING ACTOR:
Kenneth Branagh - My Week with Marilyn
Armie Hammer - J. Edgar
Jonah Hill - Moneyball
Nick Nolte - Warrior
Christopher Plummer - Beginners

SUPPORTING ACTRESS:
Bérénice Bejo - The Artist
Jessica Chastain - The Help
Melissa McCarthy - Bridesmaids
Janet McTeer - Albert Nobbs
Octavia Spencer - The Help

ENSEMBLE CAST:
The Artist - Bérénice Bejo, James Cromwell, Jean Dujardin, John Goodman, Penelope Ann Miller

Bridesmaids - Rose Byrne, Jill Clayburgh, Ellie Kemper, Matt Lucas, Melissa McCarthy, Wendi McLendon-Covey, Chris O'Dowd, Maya Rudolph, Kristen Wiig

The Descendants - Beau Bridges, George Clooney, Robert Forster, Judy Greer, Matthew Lillard, Shailene Woodley

The Help - Jessica Chastain, Viola Davis, Bryce Dallas Howard, Allison Janney, Chris Lowell, Ahna O'Reilly, Sissy Spacek, Octavia Spencer, Mary Steenburgen, Emma Stone, Cicely Tyson, Mike Vogel

Midnight in Paris - Kathy Bates, Adrien Brody, Carla Bruni, Marion Cotillard, Rachel McAdams, Michael Sheen, Owen Wilson

ENSEMBLE STUNTS:
The Adjustment Bureau
Cowboys & Aliens
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Transformers: Dark of the Moon
X-Men: First Class

LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD:
Mary Tyler Moore

Out of all of the SAG selections, my favorites are anyone that have to do with The Artist, which will probably sweep the awards circuit this year (and the Oscars), or that brief appearance by Nick Nolte from underdog Warrior. All of the performances nominated above (that I've seen) were outstanding either way and they all deserve to be on here. We'll keep you updated on the latest awards news this season.

Here is the full list of the 2011 SAG Awards winners.

firstshowing.net

Lock Out (2012) Trailer

Paramount Pictures New Logo for 100th Anniversary

Tyler Perry's Good Deeds (2012) Trailer

Filmography 2011

The Expendables 2 (2012) Teaser Trailer

The Expendables 2 (2012) Banner

Διέρρευσε ο πρόλογος του Σκοτεινού Ιππότη

Την ίδια μέρα με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο των πρώτων έξι λεπτών του Σκοτεινού Ιππότη έρχεται και το πρώτο σημαντικό χτύπημα της πειρατείας για την ταινία - εδώ και αρκετές ώρες κυκλοφορεί ένα αντίγραφο των σκηνών αυτών στο Διαδίκτυο, αν και η παραγωγή κάνει αγώνα δρόμου για να τα απομακρύνει από όποιο λογαριασμό εμφανιστούν.Ακόμα και αν καταφέρετε να το πετύχετε κάπου, δεν θα σας το συνιστούσαμε: η ποιότητα της εικόνας του ήχου είναι πολύ κακή, και δεν δίνει την αίσθηση του μεγαλείου που μεταφέρουν όσοι τυχεροί το έχουν δει.

Όπως το αντίστοιχο teaser για το «The Dark Knight» ήταν η ληστεία της τράπεζας, μια εισαγωγή δηλαδή για τον Τζόκερ, ο συγκεκριμένος πρόλογος περιστρέφεται γύρω από τον Μπέιν του Τομ Χάρντι, τον τεράστιο, φοβερό αντίπαλο του Μπάτμαν και μια εναέρια επιχείρηση μεταφοράς ομήρων που παίρνει αναπάντεχη τροπή. Είναι μια σκηνή ανάλογων ρυθμών με αυτήν του 2006 και ανάλογης τακτικής (μάσκες και διπλές ταυτότητες, προδοσίες, πανέξυπνα σχέδια δράσης και ζουμερές ανατροπές), που με τον τρόπο της αποδίδει την σωματική δύναμη του Μπέιν, τις στρατηγικές του ικανότητες και την έλλειψη ηθικών φραγμών που τον χαρακτηρίζει. Παρόλο που η κινηματογράφηση κόβει την ανάσα και χρησιμοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κάδρου IMAX, το μοναδικό παράπονο που ακούστηκε ήταν ότι οι ατάκες του Μπέιν δεν είναι πάντα ευδιάκριτες λόγω της μάσκας αλλά αυτό είναι κάτι που μάλλον θα διορθωθεί στην διαδικασία του μοντάζ.

Οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές φαίνονται ελάχιστα σε ένα γρήγορο μοντάζ κάποιων εικόνων από την υπόλοιπη ταινία, που ακολουθεί του προλόγου: η Αν Χάθαγουεϊ-Κατγούμαν με την πλήρη στολή της, ο Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ, ο Γκάρι Όλντμαν και φυσικά ο Κρίστιαν Μπέιλ-Μπάτμαν κάνουν τις στιγμιαίες εμφανίσεις τους και υπόσχονται μια συναρπαστική ταινία.

Μπορεί ο Κρίστοφερ Νόλαν να μη βρέθηκε στο Λονδίνο για να παρουσιάσει την προβολή του εν λόγω προλόγου, ήταν όμως εκεί μία από τους βασικούς συντελεστές αυτής και άλλων επιτυχιών του: η συμπαραγωγός (και σύζυγός του) Έμα Τόμας. Στη σύντομη εισαγωγή της η Τόμας τόνισε την αγάπη που έχει ο σύζυγός της για το φορμά του IMAX, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ήθελε να κάνει την εμπειρία «όσο μεγαλύτερη γίνεται, για να μπορέσει να μιμηθεί την αίσθηση που είχε όταν έβλεπε ταινίες σαν παιδί.» Γι' αυτό το λόγο, ο Νόλαν γύρισε όσο το δυνατόν περισσότερο με τις ειδικές κάμερες IMAX (σχεδόν 50 λεπτά), μερικά από τα οποία περιλαμβάνονται στο γνωστό πια υλικό. Ολοκλήρωσε λέγοντας ότι ο πρόλογος συστήνει «έναν από τους κακούς μας» (τι εννοούσε με αυτό;) και ευχαριστώντας τους παρευρισκόμενους για την παρουσία τους.

ethnos


Οι ταινίες της εβδομάδας από την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Mission Impossible 4: Ghost Protocol (2011)

Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι βλέποντας την τέταρτη κινηματογραφική «Επικίνδυνη αποστολή» είναι ότι τα περισσότερα εφέ της ταινίας έγιναν στο... πρόσωπο του πρωταγωνιστή της Τομ Κρουζ γιατί πραγματικά τόσο νέο έχω να τον δω από την εποχή του «Τοp gun»!

Εντάξει, ο Κρουζ είναι φτιαγμένος από την πάστα του σταρ αλλά 50άρης; Με τίποτε δεν του φαίνεται!

Μπράβο στο παλικάρι, δεν μπορώ να πω...

Αλλά και μπράβο στον Μπραντ Μπερντ, τον σκηνοθέτη της ταινίας (πρώην μέλος της δημιουργικής ομάδας της PIXAR και σκηνοθέτης των «Απίθανων» και του «Ρατατούη»), ο οποίος κατασκεύασε μια εξαιρετική περιπέτεια, σάρκινη και ουχί πλαστική, απολύτως πιστευτή μέσα στις υπερβολές της και το κυριότερο, με ανθρώπινους ήρωες. Μόνον σε ταινία του Χόλιγουντ μπορείς να δεις το Κρεμλίνο να ανατινάζεται και να το... πιστεύεις, όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ.

Η σούπερ ομάδα των «Επικίνδυνων αποστολών» του Ιθαν Χαντ (Κρουζ) θα γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος της έκρυθμης κατάστασης αφού την ώρα της έκρηξης βρισκόταν στον χώρο. Το όλο θέμα λοιπόν είναι να μπορέσει να δικαιωθεί βρίσκοντας τους πραγματικούς ενόχους οι οποίοι, όπως μαθαίνουμε, έχουν στα σχέδιά τους... πυρηνικό πόλεμο.

Αυτό θα σημάνει μια σειρά από κυριολεκτικά αδιανόητες και εξωφρενικά διασκεδαστικές περιπέτειες όπως το σκαρφάλωμα του Χαντ σε έναν ουρανοξύστη 150 ορόφων και βάλε στο Ντουμπάι (πιάνεται η ψυχή σου με το που το βλέπεις) ή την αντιμετώπιση μιας φοβερής αμμοθύελλας στην ίδια περιοχή.

Ο Κρουζ παίζει στα δάχτυλα έναν ήρωα που ξέρει πια απ' έξω και ανακατωτά αλλά το όμορφο είναι ότι τον εξελίσσει, δίνοντάς του μάλιστα μια δραματική χροιά (κάτι τρέχει με τη γυναίκα του). Δίπλα του ο χαριτωμένος Σάιμον Πεγκ (ο άσος των κομπιούτερ), η Πόλα Πάτον (πανέμορφη και με τύπο α λα Τζένιφερ Λόπεζ στο σοβαρότερο) και ο Τζέρεμι Ρένερ που υποδύεται το σκοτεινότερο και πιο αινιγματικό μέλος της ομάδας.

Εν ολίγοις, η επιτομή της χορταστικής περιπέτειας που όχι μόνον δεν προσβάλλει τη νοημοσύνη σου αλλά που δεν θες και να τελειώσει. Ε ναι, πού και πού χρειάζεται και αυτό _ κακά τα ψέματα!




Margin call (2011)

Ένα εκλεκτό καστ ηθοποιών, ανάμεσα στους οποίους ο Κέβιν Σπέισι, ο Τζέρεμι Αϊρονς, ο Στάνλεϊ Τούτσι και ο Πολ Μπέτανι συμπρωταγωνιστούν στο θρίλερ «οικονομίας» «Ο δρόμος του χρήματος» («Margin call», ΗΠΑ, 2011) που επιστρέφει στα πρώτα στάδια της οικονομικής κρίσης του 2008 και αποτελεί ένα εξαιρετικό ντεμπούτο στην σκηνοθεσία του πρωτοεμφανιζόμενου στην μεγάλου μήκους ταινία, Τζέι Σ. Τσάντορ.

Διόλου τυχαία, το σενάριο της ταινίας βασίζεται στην πραγματική ιστορία της Lehman Brothers που κατέρρευσε το 2008 και επίσης διόλου τυχαία, ο πατέρας του σκηνοθέτη (και σύμβουλος του σεναρίου) εργάστηκε σε αυτήν την εταιρία τροφοδοτώντας τον γιο του με μια ποικιλία εμπειριών.

Ο Σπέισι υποδύεται το δεξί χέρι του προέδρου μιας επενδυτικής εταιρίας (Αϊρονς) που βρίσκεται υπό κατάρρευση. Ένα μόλις εικοσιτετράωρο είναι ο δραματουργικός χρόνος της ταινίας την ώρα που ο χώρος της (σχεδόν θεατρικός) περιορίζεται στα γραφεία της εταιρίας, τα οποία ο Τσάντορ κινηματογραφεί λες και πρόκειται για φυλακές.

Μέσα από τις ατέλειωτες συσκέψεις κεκλεισμένων των θυρών, τα ύπουλα «μαχαιρώματα» και τα κτυπήματα κάτω από την μέση, το φιλμ ακτινογραφεί σχέσεις και προσωπικότητες και ξεσκεπάζει όλο το παρασκήνιο που λαμβάνει χώρα στα ρετιρέ των φωταγωγημένων ουρανοξυστών του Μανχάταν απ' που μια χούφτα άνθρωποι μπορούν να αποφασίσουν για το μέλλον εκατομμυρίων.

Ταινία άκρως επίκαιρη που μιλά ωμά και σταράτα για τον οικονομικό εφιάλτη τον οποίο ζούμε τα τελευταία χρόνια.



Take shelter (2011)

Το «Καταφύγιο» («Take shelter», ΗΠΑ, 2011), δεύτερη ταινία του ανεξάρτητου αμερικανού σκηνοθέτη Τζεφ Νίκολς, είναι μια πολύ δυσάρεστη αλλά συγχρόνως ενδιαφέρουσα ταινία που πραγματεύεται τη σχιζοφρένεια με κεντρικό ήρωα έναν οικογενειάρχη (Μάικλ Σάνον) που διακατέχεται από μια ψυχωτική εμμονή: θέλει να κατασκευάσει από την αρχή το καταφύγιο του σπιτιού του που βρίσκεται στην ύπαιθρο του Οχάιο, περιοχή που πλήττεται από τους ανεμοστρόβιλους.

Η ταινία είναι η ανατομία ενός ανθρώπου στα πρόθυρα της τρέλας. Ολος ο κόσμος του καταρρέει την ώρα που η μπουλντόζα σκάβει στον κήπο του. Η οικογένεια, η δουλειά, οι φίλοι, οι συγγενείς, ο ύπνος του γεμάτος φρικτούς εφιάλτες και πόνο. Τι μπορεί να συμβαίνει μέσα στην ψυχή του; Παίζει ρόλο που η μητέρα του (Κάθι Μπέικερ) είναι επίσης σχιζοφρενής; Μπορεί να τον βοηθήσει η γυναίκα του (Τζέσικα Τσαστέιν); Μήπως οι φοβίες του για το ξέσπασμα ενός ανεμοστρόβιλου που θα ισοπεδώσει την περιοχή έχουν κάποια βάση;

Ο Νίκολς παραθέτει τα ερωτήματα χωρίς απαραιτήτως να επιδιώκει απαντήσεις, τον ενδιαφέρει η καταγραφή των καταστάσεων και ενίοτε «παίζει» διακριτικά με το στοιχείο του θρίλερ. Ωστόσο, πολύ σύντομα το φιλμ «κολλάει» και δείχνει στάσιμο. Για πόση άλλωστε ώρα μπορείς να παρακολουθείς λεπτομέρειες από τη ζωή μιας τόσο ακραίας περίπτωσης ανθρώπου χωρίς στην ουσία να υπάρχει εξέλιξη στο σενάριο, πέραν της προβλέψιμης, που είναι η καταλυτική έκρηξη του ήρωα;



Michael (2011)

Πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Αυστριακού Μάρκους Σλάινζερ _ βοηθού του σκηνοθέτη Μίκαελ Χάνεκε _ το «Michael» (Αυστρία, 2011) είναι το πορτρέτο ενός 35χρονου παιδόφιλου (Μίκαελ Φουίτ) και του θύματός του, ενός δεκάχρονου αγοριού (Νταβίντ Ράουχενμπεργκερ) το οποίο κρατά φυλακισμένο μέσα στο ειδικά διαμορφωμένο σπίτι του, κάπου στην Αυστρία.

Προσεκτικά δομημένο, το φιλμ παρακολουθεί την καθημερινότητα των δυο αυτών ανθρώπων. Ο παιδόφιλος είναι ένας ήσυχος, μοναχικός υπάλληλος που δεν θέλει πολλά-πολλά με κανέναν και αποφεύγει κάθε είδους επικοινωνία. Τον βλέπουμε να τρώει με το παιδί, να παίζει μαζί του και στην πιο προκλητική σκηνή της ταινίας (που όμως γυρίστηκε σε split screen _ χωρίς δηλαδή να βλέπει ο ένας ηθοποιός τον άλλο) να δείχνει στο παιδί το πέος του και να το ρωτά: «Θέλεις να σε καρφώσω με αυτό ή με ένα μαχαίρι;» (το παιδί επιλέγει το μαχαίρι και αν αυτό λέγεται χιούμορ, προσωπικά δεν γέλασα καθόλου).

Ανάμεσα στους στόχους του Σλάινζερ ενδεχομένως να είναι ο σχολιασμός μιας κοινωνίας, ψυχρής, απόμακρης και τελικά άρρωστης εφόσον φαινόμενα σαν αυτό της ταινίας έχουν σημειωθεί στην πραγματικότητα (το σενάριο μάλιστα είναι εμπνευσμένο από μια πραγματική ιστορία που συνέβη στην Αυστρία το 1998).

Αν και η ταινία δεν είναι τόσο σοκαριστική όσο φαντάζεται κανείς, δύσκολα μπορείς να την αποδεχτείς όχι μόνον εξαιτίας του απωθητικού θέματός της το οποίο ο Σλάινζερ πλασάρει κατά τέτοιον τρόπο ώστε όχι να μην γίνεται ενοχλητικό αλλά και επειδή την ίδια ώρα, ηθελημένα ή όχι, αναγκάζει τον θεατή να συμφιλιωθεί μαζί του. Ε, προσωπικά, αυτού του τύπου η συμφιλίωση, δεν με αφορά.



The change (2011)

Με το «Αλλάζουμε;» («The change», ΗΠΑ, 2011) ομολογώ ότι έπιασα τον εαυτό μου πολύ συχνά να γελάει, όπως ακριβώς είχε συμβεί με τους «Γαμομπελάδες» (2005) που γυρίστηκαν από τον ίδιο σκηνοθέτη, Ντέιβιντ Ντόπκιν.
Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο ο Ντόπκιν πραγματεύεται και πάλι τη σχέση δυο εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους ανδρών, των οποίων η φιλία και αυτή τη φορά κλονίζεται. Αιτία αυτή τη φορά ένα κοινό... κατούρημα. Ενώ κάνουν την ανάγκη τους σε ένα σιντριβάνι, εύχονται ο ένας να έπαιρνε τη θέση του άλλου και η ευχή γίνεται πραγματικότητα!

Μόνον που ο ένας είναι επιτυχημένος δικηγόρος, πιστός σύζυγος και πατέρας τριών παιδιών (Τζέισον Μπέιτμαν), την ώρα που ο άλλος είναι φανατικός εργένης, τεμπέλης, μαστούρης και γυναικάς (Ράιαν Ρέινολντς). Τι μπορεί να συμβεί αν ανταλλάξουν τις ψυχές τους την ώρα που τα πρόσωπά τους παραμένουν τα ίδια; Αλλο να το λες και άλλο να το βλέπεις.



Η όπερα της πεντάρας (1928)

Στις 31 Αυγούστου του 1928 στο Σιφμπάουερνταμ Τεάτερ του Βερολίνου ανεβαίνει για πρώτη φορά η «Οπερα της πεντάρας» του Μπέρτολντ Μπρεχτ. Με βασικούς ήρωες έναν στυγνό «επιχειρηματία» που δηλώνει φτωχός αλλά εκμεταλλεύεται τους επαίτες του Λονδίνου, έναν επίορκο αστυνομικό, έναν ληστή που λιγουρεύεται τα μεγάλα «πορτοφόλια» και μια διάσημη πόρνη το έργο έγινε αμέσως τεράστια επιτυχία. Αλλωστε την επομένη κιόλας της πρεμιέρας τα τραγούδια και η μουσική του Κουρτ Βάιλ κατέκλυσαν τους δρόμους του Βερολίνου.

Δυο χρόνια αργότερα και ενώ το έργο είχε ανεβεί με επιτυχία σε πολλές χώρες της Ευρώπης, ο γερμανός σκηνοθέτης Γκέοργκ Βίλχεμ Παμπστ άρχισε τα γυρίσματα της «Οπερας της πεντάρας», σε δύο μάλιστα εκδοχές, τη γερμανική και τη γαλλική με διαφορετικούς ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, αλλά με τους ίδιους ηθοποιούς στους δεύτερους ρόλους και τα ίδια σκηνικά (ανάμεσα στους ηθοποιούς οι Χάραλντ Πάουλσεν και η θρυλική Λότε Λένια).

Ο Παμπστ ήθελε να χαρίσει στην ταινία το διεθνές κύρος που είχαν οι ταινίες του βωβού κινηματογράφου μερικά χρόνια πιο πριν και αυτές οι δυο εκδοχές που προσφέρουν συναρπαστικό υλικό για σύγκριση διανέμονται αυτή την εποχή από την εταιρεία New Star κατ' αποκλειστικότητα στην αίθουσα CAPITOL ΖΕΦΥΡΟΣ.

Ογδόντα πλέον χρόνια από την πρεμιέρα της ταινίας, το έργο παραμένει το ίδιο επίκαιρο και σαρκαστικό, ένα σκληρό «κατηγορώ» προς το καπιταλιστικό σύστημα και την εκμετάλλευση των αδύναμων κρίκων της κοινωνίας, των χαμηλόμισθων ή των ανέργων και την ανάγκη τους για δουλειά.

Ο Μπρεχτ λέει ότι εμπόριο μπορούν να γίνουν τα πάντα _ ακόμη και η ελεημοσύνη! Η ταινία είναι μια επίκαιρη επιλογή και κριτικό σχόλιο για τις εποχές που διανύουμε, εποχές όπου το σύγχρονο οικονομικοκοινωνικό σύστημα περνά την πιο βαθιά του κρίση.

The road to God knows where (1990)

To ασπρόμαυρο ντοκυμαντέρ «The road to God knows where» (Αγγλία, 1990), πτυχιακή εργασία του γερμανού κινηματογραφιστή Ούλι Σίπελ για την Ακαδημία Κινηματογράφου του Βερολίνου, βασίστηκε στην καταγραφή της ρουτίνας του συγκροτήματος «Bad seeds» του Νικ Κέιβ κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας βορειοαμερικανικής περιοδείας τους _ ίσως στην πιο δημιουργική φάση της καριέρας τους.

Παρ' ότι μας δίνει μια εικόνα από τις ζωντανές εμφανίσεις των Bad Seeds, το φιλμ δεν περιορίζεται σε μια «κινηματογραφημένη συναυλία». Ο γερμανός σκηνοθέτης στοχεύει να δώσει στον απληροφόρητο θεατή μια ιδέα για τη δουλειά του συγκροτήματος διεισδύοντας με ένα μόλις διμελές συνεργείο σε κάθε πιθανή στιγμή των ημερών και νυχτών του γκρουπ.

Η ακατέργαστη ασπρόμαυρη φωτογραφία αλλά και η ασχολίαστη καταγραφή της καθημερινότητας της ροκ μπάντας συνθέτουν ένα ξεχωριστό rockumentary που θα θυμίσει στους ειδικούς το «Cocksucker Blues» του Ρόμπερτ Φρανκ και του «Don't Look Back» του Πένενμπέικερ.

lvin and the Chipmunks: Chipwrecked (2011)

Προβάλλεται επίσης η παιδική ταινία «Ο Αλβιν και η παρέα του» («lvin and the Chipmunks: Chipwrecked», ΗΠΑ, 2011) του Μάικλ Μίτσελ όπου ηθοποιοί (Τζέισον Λι, Τζάστιν Λονγκ κ.ά.) συγχωνεύονται με τους σκίουρους που εμπνεύσθηκε ο Ρος Μπαγκντασάριαν το 1958.

tovima



Οι άνδρες με τα μαύρα επιστρέφουν.



Οι «άντρες με τα μαύρα» επέστρεψαν και υπόσχονται δράση και άφθονο γέλιο.

Ο Will Smith, ο οποίος επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας στην ενεργό δράση, μετά από εξαιρετικές ταινίες όπως Seven Pounds, Hancock και I Am Legend, είναι έτοιμος να ξαναντυθεί στα «μαύρα».

Με σκηνοθέτη ξανά τον Barry Sonnenfeld, θα είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα από το 2002, που βγήκε στις σκοτεινές αίθουσες το Men in Black 2 και από το 1997, της πρώτης ταινίας.

Η υπόθεση εκτυλίσσεται πίσω στο 1969, όπου ο ηθοποιός Josh Brolin υποδύεται μια νεότερη εκδοχή του χαρακτήρα του Tommy Lee Jones. Η ταινία αναμένεται να «σπάσει» τα ταμεία, με καστ που αποτελείται φυσικά από τον συνεργάτη του Smith, Tommy Lee Jones, την Emma Thompson και την προσθήκη του Josh Brolin.

Η πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στις 25 Μαΐου του 2012.

Στα γυρίσματα του Resident Evil: Retribution







Prometheus (2012) Poster

John Carter (2012) Poster

Πέμπτη 15/12/2011 - Ταινίες στην Ελληνική TV

22:00 Στην κόψη του ξυραφιού ΕΤ1 Ξένη ταινία
22:00 Nhsos Star Κωμωδία
23:00 Ο κύκλος της απάτης Σπορ+ Δράμα
23:00 Εθνική ασφάλεια Mega Ξένη ταινία
23:00 Κυνηγώντας τη γυναίκα της ζωής μου Πρίσμα+ Ξένη ταινία
00:40 Spring Fling! Σπορ+ Ξένη ταινία
00:45 Cashbank - α μετάδοση ΝΕΤ Ξένη ταινία
03:45 Τρεις λαλουν... και δυο χορεύουν Star Ξένη ταινία

Chronicle (2012) New Teaser Poster