Η θρυλική σαπουνόπερα της δεκαετίας του ΄80 «Δυναστεία»
επιστρέφει, αυτή την φορά στη μεγάλη οθόνη. Τα γυρίσματα θα αρχίσουν έως
το τέλος του 2012. Το ερώτημα είναι ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές και
κυρίως ποια θα ενσαρκώσει την (κακιά) «Αλέξις Μορέλ - Κάρριγνκτον -
Κόλμπυ - Ντέξτερ - Ρόουαν» στα νιάτα της.
Η επιλογή των δημιουργών της Δυναστείας του Richard και
Esther Shapiro, ήταν να ενώσουν ξανά τις οικογένειες Καρριγκτον και
Κόλμπυ - μετά από 20 σχεδόν χρόνια.
Ωστόσο σκέφτηκαν ότι αντί για ένα reunion, πολύ περισσότερο ενδιαφέρον
θα είχε για τους θεατές ένα ταξίδι στο παρελθόν. Έχουν στα σκαριά
λοιπόν μια ταινία που θα εστιάζει στο πώς ο, νέος σε ηλικία, Μπλεικ
Κάρρινγκτον έγινε πλούσιος.
Ταυτόχρονα θα μάθουμε πώς γνωρίστηκαν, πώς ερωτεύτηκαν και κυρίως πώς
πορεύτηκαν μαζί - και απέκτησαν 4 παιδιά (την Φάλλον, τον Στηβ, τον
Ανταμ και την Αμάντα) - ο Μπλέικ και η Αλέξις.
«Η ιστορία θα διαδραματίζεται από το 1961 και μετά. Και θα απαντάει σε
όλα τα ερωτήματα που τυχόν έχουν οι φίλοι της σειράς» λένε οι
δημιουργοί. «Θα έχει πάθος, ένταση, περιπέτεια, συγκίνηση, χιούμορ».
Το ερώτημα είναι ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές. «Ο Μπλέικ Κάρρινγκτον
θα είναι ξανθός και με μπλε μάτια. Θα παρακολουθήσουμε τη ζωή του απο τα
17 του έως τα 30 - 32 του χρόνια. Ηθοποιοί που προτείνονται είναι οι
Chace Crawford, Chad Michael Murray, Ryan Gosling και Channing Tatum.
Όσο για την γυναίκα του, την Αλέξις, η ηλικία της θα πρέπει να είναι
μεταξύ 17 και 28 ετών. Θα ήταν καλύτερο να είχε την αγγλική προφορά.
Σίγουρα πάντως η ηθοποιός που θα επιλεγεί θα πρέπει να έχει την έγκριση
της... Τζόαν Κολινς. Κάποιες από τις ηθοποιούς που πληρούν τα προσόντα
θεωρούνται, από τον κουτσομπολίστικο τύπο, οι Leighton Meester, Mila
Kunis, Anne Hathaway, Rachel Bilson.
Η Κρυστλ, η δεύτερη σύζυγος του Μπλέηκ, την οποία ερμήνευε η Λίντα Εβανς
στην τηλεοπτική σειρά - μάλλον δεν θα κάνει εμφάνιση στην ταινία. Το
ίδιο θα συμβεί και για το υπόλοιπο κάστ της σειράς.
«Θα αποσπούσε την προσοχή τυχόν παρουσία της Τζοαν Κολινς ή της Λίντα
Εβανς κλπ. Άλλωστε σχεδιάζουμε να κάνουμε και άλλες ταινίες και θα
υπάρξει η ευκαιρία για κάτι τέτοιο. Θα λύσουμε όλες τις απορίες, όλα τα
κενά που υπάρχουν στην ιστορία. Και στο τέλος θα επανέλθουμε στο
σήμερα».
Η Δυναστεία προβλήθηκε στο ABC από τις 12 Ιανουαρίου του 1981 ως τις 11
Μαΐου του 1989. Ακολούθησαν το 1992 4 επεισόδια μιας μίνι σειράς που
ονομαζόταν Δυναστεία - Reunion.
Στην Ελλάδα η σειρά προβλήθηκε από την ΕΡΤ 2 (σημερινή ΝΕΤ) και το Mega
Channel ενώ δύο κύκλοι είχαν κυκλοφορήσει και σε βιντεοκασέτες.
Επαναλήψεις προβλήθηκαν και απο το Μακεδονία TV.
Η Δυναστεία ήταν η απάντηση του ABC στη σειρά «Ντάλας» του CBS - και η
«απάντηση» της δικής μας ΕΡΤ 2 στην ΕΡΤ 1 - τότε τα κανάλια της
κρατικής τηλεόρασης λειτουργούσαν ανταγωνιστικά το ένα με το άλλο.
Η επιτυχία της Δυναστείας έκανε το ABC να ζητήσει από τους δημιουργούς
και παραγωγούς να δημιουργήσουν μία δεύτερη παρόμοια σειρά (spin-off),
αλλά περισσότερο εντυπωσιακή σε όλα της: σκηνικά, κοστούμια, μουσική,
σενάρια και βεβαίως σε πρωταγωνιστές.
Οι ηθοποιοί Charlton Heston, Barbara Stanwyck και Stephanie Beacham
μεταξύ άλλων υπογράφουν συμβόλαια συνεργασίας με τη σειρά αυτή που θα
ονομαστεί THE COLBYS και θα διαδραματίζεται στην Καλιφόρνια. Η σειρά
επίσης προβλήθηκε και στην Ελλάδα - στην ΕΡΤ 2.
tanea
Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012
Δίχασε η νέα ταινία του Τέρενς Μάλικ στη Βενετία
Χειροκροτήματα, αλλά και αποδοκιμασίες προκάλεσε η προβολή της ταινίας To The Wonder του Τέρενς Μάλικ, η οποία προβλήθηκε στη Βενετία.
Οι περισσότεροι μιλούν για μια επανάληψη του Δέντρου της Ζωής που όμως δεν αποκλείεται να χαρίσει βραβείο στον σκηνοθέτη.
Ο Αμερικανός Νιλ (Μπεν Αφλεκ) και η Ουκρανή Μαρίνα (Όλγα Κουριλένκο) ζουν στη Γαλλία έναν δυνατό έρωτα. Το ζευγάρι μετακομίζει στις ΗΠΑ μαζί με τη δεκάχρονη κόρη της Μαρίνα. Ο Νιλ, όμως, θα διστάσει να παντρευτεί τη Μαρίνα, κάτι που θα έχει απρόσμενα αποτελέσματα για τη σχέση του ζευγαριού.
Ο Τέρενς Μάλικ για άλλη μια φορά δεν επιλέγει κλασική αφήγηση για να πει την ιστορία του. Η ταινία διαθέτει ένα voice over -που ορισμένοι κριτικοί βρήκαν κουραστικό- και εντυπωσιακές εικόνες που χαρακτηρίζουν το σινεμά του σκηνοθέτη.
Αν και πρωταγωνιστής, ο Μπεν Άφλεκ μιλά ελάχιστα στην ταινία, ενώ η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς κρατά έναν μικρό ρόλο ως μια πρώην ερωμένη του Νιλ.
Λιγότερο μεγαλεπήβολο από το Δέντρο της Ζωής, το To The Wonder -το οποίο μέχρι την τελευταία στιγμή κάλυπτε ένα μυστήριο-, μοιράζεται πολλά στοιχεία με την προηγούμενη -βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα- ταινία του Μάλικ.
Ορισμένοι κριτικοί επιφύλαξαν θετικότερα σχόλια και έκαναν λόγο για ένα ποίημα στον έρωτα που του αξίζει το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ.
Ο ίδιος ο σκηνοθέτης αρνήθηκε να παρευρεθεί στη Βενετία για την παρουσίαση της ταινίας του, όπως αυτή τη φορά έλειψαν, για διαφορετικούς λόγους, και οι βασικοί πρωταγωνιστές του: Μπεν Αφλεκ, Ρέιτσελ Ανταμς και Χαβιέ Μπαρντέμ. Την ταινία εκπροσώπησε μόνο η συμπρωταγωνίστρια του Άφλεκ, Ολγα Κουριλένκο.
Διθυραμβικές κριτικές απέσπασε το The Master του Πολ Τόμας Άντερσον, φαβορί και για τον Χρυσό Λέοντα. Ο σκηνοθέτης έφτιαξε μια ταινία για τη σχέση ανάμεσα σε έναν μαθητή και έναν δάσκαλο, μια αίρεση (που μοιάζει αρκετά με τη Σαϊεντολογία).
Σε μια μεταπολεμική Αμερική, το ψυχογράφημα του Άντερσον παρακολουθεί την ιστορία ενός «τσαρλατάνου» που πουλά πνευματική «θεραπεία» στα πλήθη. Εξαιρετικές κριτικές απέσπασε η ερμηνεία του Γιοακίν Φοίνιξ (ο οποίος στη συνέντευξη Τύπου εμφανίστηκε αδιάφορος και σχεδόν δεν απάντησε σε ερωτήσεις).
Ο με ψυχικά τραύματα βετεράνος πεζοναύτης του Β' παγκόσμιου πολέμου πρωταγωνιστής της προσπαθεί, όταν αποστρατεύεται, να βρει την ισορροπία του μέσα από την κίνηση ενός χαρισματικού άντρα, αρχηγού μιας κίνησης που με τον τίτλο «Αιτία» προσπαθεί να προσφέρει στο άτομο την ηρεμία και την ειρήνη μέσα από ένα είδος ύπνωσης.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια ταινία πάνω στη σχέση ανάμεσα στους δυο άντρες, τον αρχηγό, ή αν θέλετε τον αφέντη (ο Master του τίτλου) και τον βασανισμένο ψυχικά βετεράνο – είδος «υπηρέτη».
Ο Άντερσον επιμένει στη σχέση ανάμεσα στα δυο αυτά άτομα (σχέση με μια υποβόσκουσα ομοφυλοφιλία), που σκιαγραφεί με τρόπο θαυμάσιο, με σκηνές αναπτυγμένες θαυμάσια και με εικόνες έξοχα φωτογραφημένες, φέρνοντας στο νου ιδιαίτερα την ταινία του Θα χυθεί αίμα.
Ρομαντική κωμωδία είναι η νέα ταινία Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ο έρωτας της βραβευμένης με το ξενόγλωσσο Οσκαρ (Για ένα καλύτερο κόσμο) Δανέζας σκηνοθέτιδος, Σουζάνε Μπίερ.
Στο επίκεντρο οι σχέσεις ανάμεσα στον Φίλιπ, ένα μεσήλικα, μοναχικό χήρο Βρετανό (Πιρς Μπρόσναν), που ζει στη Δανία και την Αϊντα (Τριν Ντάιλχολμ), μια Δανέζα κομμώτρια που έχει υποβληθεί σε χημειοθεραπεία και που την έχει εγκαταλείψει ο άντρας της για μια νεότερη γυναίκα. Οι δυο τους συναντώνται όταν φτάνουν στο Σορέντο της Ιταλίας για να παρευρεθούν στο γάμο των παιδιών τους, του γιου του.
Κυνηγάει το σκάνδαλο τα μεγάλα φεστιβάλ ή, μήπως τα μεγάλα φεστιβάλ κυνηγούν το σκάνδαλο;
Από τότε που ξεκίνησαν, φεστιβάλ όπως εκείνο των Καννών ή αυτό της Βενετίας, δείχνουν να επιζητούσαν το σκάνδαλο. Αλλοτε με διάφορες στάρλετ που εμφανίζονταν ημίγυμνες ή και γυμνές, άλλοτε με ταινίες-πρόκληση.
Και φέτος, η Βενετία είχε τα, έστω και μικρά, σκάνδαλά της: με την προβολή (στο τμήμα Μέρες των Δημιουργών) της ταινίας Το βάρος του Κορεάτη Τζέο Κίου-Χουάν, που με σκηνές νεκροφιλίας και άλλες άγγιξε τα όρια της πορνογραφίας, προκαλώντας μέρος του κοινού.
Στο διαγωνιστικό τμήμα υπήρχε η σκηνή αυνανισμού της πρωταγωνίστριας με ένα σταυρό που παριστάνει τον Εσταυρωμένο στην ταινία Παράδεισος: πίστη του Ούλριχ Ζάιντελ.
Οι περισσότεροι μιλούν για μια επανάληψη του Δέντρου της Ζωής που όμως δεν αποκλείεται να χαρίσει βραβείο στον σκηνοθέτη.
Ο Αμερικανός Νιλ (Μπεν Αφλεκ) και η Ουκρανή Μαρίνα (Όλγα Κουριλένκο) ζουν στη Γαλλία έναν δυνατό έρωτα. Το ζευγάρι μετακομίζει στις ΗΠΑ μαζί με τη δεκάχρονη κόρη της Μαρίνα. Ο Νιλ, όμως, θα διστάσει να παντρευτεί τη Μαρίνα, κάτι που θα έχει απρόσμενα αποτελέσματα για τη σχέση του ζευγαριού.
Ο Τέρενς Μάλικ για άλλη μια φορά δεν επιλέγει κλασική αφήγηση για να πει την ιστορία του. Η ταινία διαθέτει ένα voice over -που ορισμένοι κριτικοί βρήκαν κουραστικό- και εντυπωσιακές εικόνες που χαρακτηρίζουν το σινεμά του σκηνοθέτη.
Αν και πρωταγωνιστής, ο Μπεν Άφλεκ μιλά ελάχιστα στην ταινία, ενώ η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς κρατά έναν μικρό ρόλο ως μια πρώην ερωμένη του Νιλ.
Λιγότερο μεγαλεπήβολο από το Δέντρο της Ζωής, το To The Wonder -το οποίο μέχρι την τελευταία στιγμή κάλυπτε ένα μυστήριο-, μοιράζεται πολλά στοιχεία με την προηγούμενη -βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα- ταινία του Μάλικ.
Ορισμένοι κριτικοί επιφύλαξαν θετικότερα σχόλια και έκαναν λόγο για ένα ποίημα στον έρωτα που του αξίζει το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ.
Ο ίδιος ο σκηνοθέτης αρνήθηκε να παρευρεθεί στη Βενετία για την παρουσίαση της ταινίας του, όπως αυτή τη φορά έλειψαν, για διαφορετικούς λόγους, και οι βασικοί πρωταγωνιστές του: Μπεν Αφλεκ, Ρέιτσελ Ανταμς και Χαβιέ Μπαρντέμ. Την ταινία εκπροσώπησε μόνο η συμπρωταγωνίστρια του Άφλεκ, Ολγα Κουριλένκο.
Διθυραμβικές κριτικές απέσπασε το The Master του Πολ Τόμας Άντερσον, φαβορί και για τον Χρυσό Λέοντα. Ο σκηνοθέτης έφτιαξε μια ταινία για τη σχέση ανάμεσα σε έναν μαθητή και έναν δάσκαλο, μια αίρεση (που μοιάζει αρκετά με τη Σαϊεντολογία).
Σε μια μεταπολεμική Αμερική, το ψυχογράφημα του Άντερσον παρακολουθεί την ιστορία ενός «τσαρλατάνου» που πουλά πνευματική «θεραπεία» στα πλήθη. Εξαιρετικές κριτικές απέσπασε η ερμηνεία του Γιοακίν Φοίνιξ (ο οποίος στη συνέντευξη Τύπου εμφανίστηκε αδιάφορος και σχεδόν δεν απάντησε σε ερωτήσεις).
Ο με ψυχικά τραύματα βετεράνος πεζοναύτης του Β' παγκόσμιου πολέμου πρωταγωνιστής της προσπαθεί, όταν αποστρατεύεται, να βρει την ισορροπία του μέσα από την κίνηση ενός χαρισματικού άντρα, αρχηγού μιας κίνησης που με τον τίτλο «Αιτία» προσπαθεί να προσφέρει στο άτομο την ηρεμία και την ειρήνη μέσα από ένα είδος ύπνωσης.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια ταινία πάνω στη σχέση ανάμεσα στους δυο άντρες, τον αρχηγό, ή αν θέλετε τον αφέντη (ο Master του τίτλου) και τον βασανισμένο ψυχικά βετεράνο – είδος «υπηρέτη».
Ο Άντερσον επιμένει στη σχέση ανάμεσα στα δυο αυτά άτομα (σχέση με μια υποβόσκουσα ομοφυλοφιλία), που σκιαγραφεί με τρόπο θαυμάσιο, με σκηνές αναπτυγμένες θαυμάσια και με εικόνες έξοχα φωτογραφημένες, φέρνοντας στο νου ιδιαίτερα την ταινία του Θα χυθεί αίμα.
Ρομαντική κωμωδία είναι η νέα ταινία Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ο έρωτας της βραβευμένης με το ξενόγλωσσο Οσκαρ (Για ένα καλύτερο κόσμο) Δανέζας σκηνοθέτιδος, Σουζάνε Μπίερ.
Στο επίκεντρο οι σχέσεις ανάμεσα στον Φίλιπ, ένα μεσήλικα, μοναχικό χήρο Βρετανό (Πιρς Μπρόσναν), που ζει στη Δανία και την Αϊντα (Τριν Ντάιλχολμ), μια Δανέζα κομμώτρια που έχει υποβληθεί σε χημειοθεραπεία και που την έχει εγκαταλείψει ο άντρας της για μια νεότερη γυναίκα. Οι δυο τους συναντώνται όταν φτάνουν στο Σορέντο της Ιταλίας για να παρευρεθούν στο γάμο των παιδιών τους, του γιου του.
Κυνηγάει το σκάνδαλο τα μεγάλα φεστιβάλ ή, μήπως τα μεγάλα φεστιβάλ κυνηγούν το σκάνδαλο;
Από τότε που ξεκίνησαν, φεστιβάλ όπως εκείνο των Καννών ή αυτό της Βενετίας, δείχνουν να επιζητούσαν το σκάνδαλο. Αλλοτε με διάφορες στάρλετ που εμφανίζονταν ημίγυμνες ή και γυμνές, άλλοτε με ταινίες-πρόκληση.
Και φέτος, η Βενετία είχε τα, έστω και μικρά, σκάνδαλά της: με την προβολή (στο τμήμα Μέρες των Δημιουργών) της ταινίας Το βάρος του Κορεάτη Τζέο Κίου-Χουάν, που με σκηνές νεκροφιλίας και άλλες άγγιξε τα όρια της πορνογραφίας, προκαλώντας μέρος του κοινού.
Στο διαγωνιστικό τμήμα υπήρχε η σκηνή αυνανισμού της πρωταγωνίστριας με ένα σταυρό που παριστάνει τον Εσταυρωμένο στην ταινία Παράδεισος: πίστη του Ούλριχ Ζάιντελ.
Ετικέτες
Φεστιβάλ - Εκδηλώσεις
Στην Ελλάδα με το υπερθέαμα «Alegria» το Cirque du Soleil
Επαφή με το συναρπαστικό υπερθέαμα του
Cirque du Soleil θα έχει την ευκαιρία να έχει το κοινό στην Ελλάδα για
επτά μοναδικές παραστάσεις. Θα δοθούν στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ ΟΑΚΑ,
από τη Δευτέρα 3 έως την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου.
Tο συγκρότημα έρχεται στην Ελλάδα με την παράσταση Alegria (χαρά), την πιο κλασική παράσταση, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 στο Μόντρεαλ.
Η Alegria έχει μπαρόκ και οπερατικό ύφος, με φανταχτερές στολές, πρωτότυπη, ζωντανή μουσική κι ένα περίτεχνο σκηνικό, που υποστηρίζει δυναμικά ένα θέαμα αθλητισμού και καλλιτεχνίας.
Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό μείγμα επιδεξιότητας, δύναμης και ταχύτητας σε συνδυασμό με τις καλαίσθητες, σχεδόν αιθέριες ερμηνείες.
Στο διάρκειας δυόμισι ωρών θέαμα (με διάλειμμα) παρουσιάζονται ακροβατικά, ανάμεσα στα οποία, η έντονα αισθησιακή «Συγχρονική Αιώρα» και οι δυναμικές «Εναέριες Μπάρες», όπου παράτολμοι ακροβάτες πετούν στον αέρα, για να τους πιάσουν συνάδελφοί τους που κάνουν κούνια σε ύψος 12 μέτρων πάνω από το έδαφος.
«Στις Ρωσικές Μπάρες οι καλλιτέχνες πετούν στον αέρα εκτελώντας θεαματικές τούμπες κι εναέριους ελιγμούς, για να προσγειωθούν πάνω σε μπάρες πλάτους 10 εκατοστών, που στερεώνονται στους στιβαρούς ώμους των συνάδελφων τους.
Η παράσταση διαθέτει περισσότερες από 400 φορεσιές, χειροποίητα παπούτσια, περούκες, καπέλα και αξεσουάρ.
Οι φορεσιές φτιάχνονται στα Κεντρικά Γραφεία του Cirque du Soleil στο Μόντρεαλ σε ειδικά εργαστήρια, που απασχολούν περισσότερους από 300 τεχνίτες. Τις περισσότερες φορές οι φορεσιές φτιάχνονται από λύκρα, καθώς αποκτούν ελαστικότητα και προσφέρουν άνεση στους καλλιτέχνες, αλλά και γιατί φροντίζονται εύκολα.
Η ζωηρή και συγκινησιακά φορτισμένη μουσική επένδυση κινείται από την τζαζ και την ποπ, μέχρι το ταγκό και την παραδοσιακή εβραϊκή μουσική των γάμων (Κλεζμέρ).
Η ορχήστρα χρησιμοποιεί ακουστικά όργανα, ανάμεσα στα οποία το ακορντεόν, θυμίζοντας τις μελωδίες των Τροβαδούρων, και συγχρόνως ζωντανεύει τα τραχιά, αυθεντικά ακούσματα του δρόμου. Και σε αντίστιξη, η χρήση του συνθεσάιζερ απεικονίζει κι αυτή την επερχόμενη αλλαγή.
Το σάουντρακ της Alegria άλλωστε είναι το πιο εμπορικό άλμπουμ του Cirque du Soleil μέχρι σήμερα.
Το σκηνικό με ένα γιγάντιο θόλο στην κορυφή και με περίτεχνες κολόνες και κιγκλιδώματα, αποτελεί μια επιβλητική κατασκευή μνημειακών διαστάσεων.
Η όλη δομή του δεν αναπαριστά κάποιο συγκεκριμένο κτίριο, αλλά το σχήμα του θόλου παραπέμπει αρχιτεκτονικά σε ισχυρούς θεσμούς, όπως τις εκκλησίες και τα κυβερνητικά κτίρια. Ο φωτισμός έχει σχεδιαστεί με τρόπο που ν’ ανακαλεί μια νοσταλγική ατμόσφαιρα, σαν μια χοροεσπερίδα του 17ου αιώνα.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται από σήμερα τα εισιτήρια για τις παραστάσεις, από αλυσίδα καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας σε ολόκληρη την Ελλάδα, και από τις ιστοσελίδες: www.cirqueclub.com, και www.lavris.gr.
Oι τιμές ξεκινούν από τα 35 ευρώ με πιο ακριβά αυτά της vip ζώνης, που ανέρχεται στα 75 ευρώ.
Tο συγκρότημα έρχεται στην Ελλάδα με την παράσταση Alegria (χαρά), την πιο κλασική παράσταση, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 στο Μόντρεαλ.
Η Alegria έχει μπαρόκ και οπερατικό ύφος, με φανταχτερές στολές, πρωτότυπη, ζωντανή μουσική κι ένα περίτεχνο σκηνικό, που υποστηρίζει δυναμικά ένα θέαμα αθλητισμού και καλλιτεχνίας.
Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό μείγμα επιδεξιότητας, δύναμης και ταχύτητας σε συνδυασμό με τις καλαίσθητες, σχεδόν αιθέριες ερμηνείες.
Στο διάρκειας δυόμισι ωρών θέαμα (με διάλειμμα) παρουσιάζονται ακροβατικά, ανάμεσα στα οποία, η έντονα αισθησιακή «Συγχρονική Αιώρα» και οι δυναμικές «Εναέριες Μπάρες», όπου παράτολμοι ακροβάτες πετούν στον αέρα, για να τους πιάσουν συνάδελφοί τους που κάνουν κούνια σε ύψος 12 μέτρων πάνω από το έδαφος.
«Στις Ρωσικές Μπάρες οι καλλιτέχνες πετούν στον αέρα εκτελώντας θεαματικές τούμπες κι εναέριους ελιγμούς, για να προσγειωθούν πάνω σε μπάρες πλάτους 10 εκατοστών, που στερεώνονται στους στιβαρούς ώμους των συνάδελφων τους.
Η παράσταση διαθέτει περισσότερες από 400 φορεσιές, χειροποίητα παπούτσια, περούκες, καπέλα και αξεσουάρ.
Οι φορεσιές φτιάχνονται στα Κεντρικά Γραφεία του Cirque du Soleil στο Μόντρεαλ σε ειδικά εργαστήρια, που απασχολούν περισσότερους από 300 τεχνίτες. Τις περισσότερες φορές οι φορεσιές φτιάχνονται από λύκρα, καθώς αποκτούν ελαστικότητα και προσφέρουν άνεση στους καλλιτέχνες, αλλά και γιατί φροντίζονται εύκολα.
Η ζωηρή και συγκινησιακά φορτισμένη μουσική επένδυση κινείται από την τζαζ και την ποπ, μέχρι το ταγκό και την παραδοσιακή εβραϊκή μουσική των γάμων (Κλεζμέρ).
Η ορχήστρα χρησιμοποιεί ακουστικά όργανα, ανάμεσα στα οποία το ακορντεόν, θυμίζοντας τις μελωδίες των Τροβαδούρων, και συγχρόνως ζωντανεύει τα τραχιά, αυθεντικά ακούσματα του δρόμου. Και σε αντίστιξη, η χρήση του συνθεσάιζερ απεικονίζει κι αυτή την επερχόμενη αλλαγή.
Το σάουντρακ της Alegria άλλωστε είναι το πιο εμπορικό άλμπουμ του Cirque du Soleil μέχρι σήμερα.
Το σκηνικό με ένα γιγάντιο θόλο στην κορυφή και με περίτεχνες κολόνες και κιγκλιδώματα, αποτελεί μια επιβλητική κατασκευή μνημειακών διαστάσεων.
Η όλη δομή του δεν αναπαριστά κάποιο συγκεκριμένο κτίριο, αλλά το σχήμα του θόλου παραπέμπει αρχιτεκτονικά σε ισχυρούς θεσμούς, όπως τις εκκλησίες και τα κυβερνητικά κτίρια. Ο φωτισμός έχει σχεδιαστεί με τρόπο που ν’ ανακαλεί μια νοσταλγική ατμόσφαιρα, σαν μια χοροεσπερίδα του 17ου αιώνα.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται από σήμερα τα εισιτήρια για τις παραστάσεις, από αλυσίδα καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας σε ολόκληρη την Ελλάδα, και από τις ιστοσελίδες: www.cirqueclub.com, και www.lavris.gr.
Oι τιμές ξεκινούν από τα 35 ευρώ με πιο ακριβά αυτά της vip ζώνης, που ανέρχεται στα 75 ευρώ.
Ετικέτες
Φεστιβάλ - Εκδηλώσεις
Δευτέρα 03/09/2012 - Ταινίες στην Ελληνική TV
20:00 | Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται | ΕΤ3 | Ελληνική ταινία |
22:00 | Θεωρίες εγκλήματος | Star | Ξένη ταινία |
00:30 | Μην της το πεις | ΝΕΤ | Δράμα |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)