Προσεχώς

Προσεχώς


Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Την άνοιξη του 2010 ο ανιχνευτής Κίνησης για το PS3

Την άνοιξη του 2010 θα κυκλοφορήσει το προσωρινά επονομαζόμενο Motion controller της Sony για το PS3 που είχε παρουσιάσει τον Ιούνιο η εταιρεία. Εξοπλισμένο με υψηλής ακρίβειας και ευαισθησίας αισθητήρες κίνησης «θα προσφέρει μια ολοκαίνουρια ψυχαγωγική εμπειρία στο PS3», συνδυασμένο με την PlayStation Eye camera.

Η κάμερα αυτή έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει και να καταγράφει το πρόσωπο και την σωματική κίνηση του παίκτη και να την αποτυπώσει στην οθόνη της τηλεόρασης. Το χειριστήριο που έχει σχεδιάσει η Sony βασίζεται σε δύο αισθητήρες κίνησης, γυροσκόπιο τριών αξόνων και μετρητή επιτάχυνσης, εργαλεία απαραίτητα για να ανιχνεύει την γωνία και την κλίση του χεριού του χρήστη όταν κινείται. Η κάμερα καταγράφει με ακρίβεια την ιδανική θέση του χειριστηρίου, το χειριστήριο αποτυπώνει τη φυσική κίνηση του χεριού και τη μεταφέρει με ακρίβεια στο παιχνίδι. Μια σφαίρα στην κορυφή του χειριστηρίου χρησιμοποιείται αφενός για να καταγράψει την ιδανική θέση, καθοδηγεί όμως ταυτόχρονα μπορεί να καθοδηγεί τους παίκτες μέσω της αλλαγής χρωμάτων ή της προβολής φωτιζόμενων σχεδίων στην ίδια τη σφαίρα. Επίσης, το νέο χειριστήριο θα έχει δόνηση, αντίστοιχη με αυτή της σειράς χειριστηρίων PlayStation DUALSHOC



Τα στούντιο της SCE θα προσφέρουν αρκετούς νέους τίτλους παιχνιδιών που θα αξιοποιούν το Motion Controller μέσα στο 2010. Η εταιρεία δίνει ήδη στη δημοσιότητα τους τίτλους τους:

Ape Escape (προσωρινή ονομασία)
Echochrome 2 (προσωρινή ονομασία)
Eccentric Slider (προσωρινή ονομασία)
Sing and Draw (προσωρινή ονομασία)
Champions of Time (προσωρινή ονομασία)
Motion Party (προσωρινή ονομασία)
The Shoot (προσωρινή ονομασία)
Tower (προσωρινή ονομασία)

Στους παρακάτω τίτλους η λειτουργία του αισθητήρα κίνησης θα μπορεί να προστεθεί μέσω αναβάθμισης από το Δίκτυο:

PAIN
Flower
Hustle Kings
High Velocity Bowling
EyePet

Η Απάντηση στο Πρότζεκτ Natal της Microsoft

H Microsoft παρουσίασε το δικό της νέο μαγικό τρόπο χειρισμού του Xbox 360 τον Ιούνιο στην E3, τη μεγαλύτερη έκθεση βιντεοπαιχνιδιών. Εκτός από αναγνώριση διαφορετικών προσώπων, το σύστημα χειρισμού της Microsoft δίνει τη δυνατότητα στους χαρακτήρες του παιχνιδιού να αναγνωρίζουν τις εκφράσεις του προσώπου του παίκτη, να διακρίνουν διαθέσεις και να δράσουν ανάλογα, όπως άλλωστε και στις κινήσεις του παίκτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου