Τα «έντυπα» βίντεο κάνουν ντεμπούτο στις 18 Σεπτεμβρίου σε αντίτυπα του Entertainment Weekly που θα διανεμηθούν στη Νέα Υόρκη και το Λος Αντζελες.
Οι διαφημίσεις ενεργοποιούνται όταν ο αναγνώστης γυρίσει σελίδα. Έχουν το μέγεθος οθόνης κινητού, σε ανάλυση 320 επί 240 εικονοστοιχείων, καιτροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου, επαναφορτιζόμενες μέσω θύρας micro USB.
Έως και 40 λεπτά βίντεο μπορεί να αποθηκευτούν στα εξαιρετικά λεπτά τσιπ που κρύβονται πίσω από τις οθόνες.Τα τσιπ αναπτύχθηκαν από την εταιρεία Americhip, με έδρα το Λος Αντζελες, η οποία έχει δημιουργήσει και άλλες διαφημιστικές τεχνολογίες για έντυπα, οι οποίεςαπευθύνονται σε άλλες αισθήσεις όπως ηακοή και ηόσφρηση.
Τα πρώτα σποτάκια στο αμερικανικό περιοδικό θα διαφημίζουν εκπομπές του τηλεοπτικού δικτύου CBS και αναψυκτικά της Pepsi.
Το Entertainment Weekly δεν είναι πάντως το πρώτο έντυπο που στρέφεται στο «έντυπο» βίντεο. Πέρυσι, το ανδρικό περιοδικό Esquire κυκλοφόρησε με εξώφυλλο βασισμένο στην τεχνολογία ηλεκτρονικής μελάνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου