Προσεχώς

Προσεχώς


Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Από ασθένεια που μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε τύφλωση πάσχει η Τζούντι Ντεντς

Η Τζούντι Ντεντς πάσχει από εκφυλιστική ασθένεια που μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε τύφλωση. Η σπουδαία ηθοποιός δήλωσε ότι δεν μπορεί πια να διαβάζει σενάρια και ότι δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει ακόμα και κάποιον που κάθεται απέναντί της.

Οι γιατροί διέγνωσαν μια εκφυλιστική ασθένεια, γνωστή ως νόσος της ωχράς κηλίδας. Από την ίδια ασθένεια έπασχε και η μητέρα της.

Η ασθένεια προκαλεί προβλήματα στην όραση και μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε απώλειά της.

Η 77χρονη ηθοποιός δήλωσε ότι υπόκειται σε θεραπεία που θα την βοηθήσει να συνεχίσει την καριέρα της και να έχει μια κανονική ζωή. Η ίδια ξεκαθαρίζει, άλλωστε, ότι δεν προτίθεται να αποσυρθεί από την υποκριτική, καθώς λατρεύει την δουλειά της.

«Εάν αποσυρθώ, τίποτα πια δεν θα πάει καλά και τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα ήδη» δήλωσε.

Μιλώντας στην Daily Mail, η ηθοποιός είπε ότι μαθαίνει τα σενάρια με τη βοήθεια φίλων. «Κάποιος έρχεται και μου τα διαβάζει σαν παραμύθι. Είναι συνήθως η κόρη μου ή ο μάνατζέρ μου ή κάποιος φίλος και συνήθως μου αρέσει αυτό γιατί κάθομαι εκεί και φαντάζομαι την ιστορία στο μυαλό μου» είπε.

Μέχρι στιγμής, η Ντεντς στηρίζεται στην κόρη της ή στο μάνατζέρ της, που τη βοηθούν να κατανοήσει το κείμενο. Ωστόσο το πιο ενοχλητικό είναι όταν βγαίνει έξω. «Ούτε τον κατάλογο μπορώ να δω καλά, ούτε το πρόσωπο που κάθεται απέναντί μου. Αυτό είναι κάτι που το ζω για πρώτη φορά στην ζωή μου», επισημαίνει.

Το 1998 η ηθοποιός τιμήθηκε με Όσκαρ Β' γυναικείου ρόλου για την ταινία Ερωτευμένος Σαίξπηρ.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου