Προσεχώς

Προσεχώς


Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Archer - Season 3 promo poster

1 σχόλιο:

  1. Archer είναι μια μεγάλη προσθήκη σε FX αργά line up comedy νύχτα. Η τρίτη σεζόν θα είναι το καλύτερο ακόμα, ή τουλάχιστον να είναι καλύτερα. Reed έχει έναν τρόπο να με κάνει παρωδίες κινούμενα σχέδια, και έχει χτυπήσει το καρφί στο κεφάλι με Archer. Πέμπτη νύχτες δεν θα είναι το ίδιο μετά από αυτή την εβδομάδα, θα πάρουν τελικά να προχωρήσει με την τρίτη σεζόν, μετά την πειράζουν Σεπτεμβρίου. Τώρα που εργάζομαι νύχτες στο DISH προσαρμογέα σφεντόνα μου θα έρθει σε πρακτικό όταν παίρνω το γεύμα μου, στις 10 μ.μ., μπορώ να ρεύμα Archer απευθείας στο τηλέφωνό μου στο live των ζωοτροφών, καθώς και τη διαμονή πρόφθασε αγαπημένη μου, ή να παρακολουθήσετε καθένας από τους 26 επεισόδια που είναι σε DVR μου όποτε θέλω. Αυτή είναι η ομορφιά του έχει ένα μεγάλο σκληρό δίσκο, και μια μεγάλη επίδειξη, μπορείτε να τις αποθηκεύσετε και να παρακολουθήσετε τους στο χρόνο σας, και τον τόπο της επιλογής σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή