Προσεχώς

Προσεχώς


Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Πρώτο Θέμα - Κυριακή 24/07/2011

Ο τελευταίος πολυπλατινένιος δίσκος του Νίκου Οικονομόπουλου, με τίτλο «Δώρο για Σένα», έρχεται την Κυριακή 24 Ιουλίου με το Πρώτο Θέμα.

Η αγάπη του κόσμου για τον Νίκο Οικονομόπουλο είναι μεγάλη, γι' αυτό και ο ίδιος φροντίζει το «Δώρο» του για τους πολυάριθμους θαυμαστές του να είναι -τι άλλο;- καλά τραγούδια.



Απολαύστε 13 γνήσια ελληνικά τραγούδια, που έγιναν μεγάλες επιτυχίες!


1. ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ
2. ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
3. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ
4. ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΑΞΑΝΕ
5. ΠΑΡΕ ΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
6. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ
7. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΑ ΗΣΟΥΝ
8. ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ΔΙΠΛΟ
9. ΘΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ
10. ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ
11. ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ
12. ΤΡΕΛΟΣ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΟΣ ΚΑΙΡΟΣ
13. Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου