Σχέδιο επανατοποθέτησης του ΑΝΤ1 στην τηλεοπτική αγορά με την αλλαγή χαρακτήρα του Μακεδονία TV επεξεργάζονται οι επιτελείς του Αμαρουσίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατέληξαν στην απόφαση να αλλάξουν πλήρως το Μακεδονία TV, που θα μετονομαστεί σε ΑΝΤ2 και θα μεταδίδει ταινίες και σειρές κατά τα πρότυπα των κινηματογραφικών καναλιών της Nova, μόνο που σε αντίθεση με τη συνδρομητική TV θα παρέχει το περιεχόμενο αυτό δωρεάν...
Το λανσάρισμα του νέου προγράμματος θα γίνει έως τον Μάρτιο και ο στόχος είναι προφανής: η δημιουργία ενός εναλλακτικού πόλου τηλεθέασης, που θα συγκεντρώνει έσοδα κόβοντας μερίδια από τους υπόλοιπους σταθμούς, με στόχο να απευθύνεται στη διαφημιστική αγορά προτείνοντας διαφήμιση σε διαφορετικούς σταθμούς.
Στον ΑΝΤ1 πιστεύουν πως με τη δημιουργία του ΑΝΤ2, με διαρκή, free to air, μετάδοση ταινιών και σειρών, έχοντας τη συμφωνία με τη FOX, θα μπορέσουν να διαμορφώσουν τον εναλλακτικό πόλο για τον τηλεθεατή, ο οποίος όταν τα μεγάλα κανάλια μεταδίδουν ομοειδές πρόγραμμα (Mega - ANT1 / Alter - Alpha - Star), αν δεν έχει Νova, αισθάνεται πως δεν διαθέτει άλλη επιλογή. Το πλεονέκτημα για την οικογένεια Κυριακού είναι πως διαθέτει ήδη τον τηλεοπτικό σταθμό και το επιπλέον κόστος δημιουργίας άλλου προγράμματος θα είναι περιορισμένο εφόσον θα μπορεί να αξιοποιεί τις υφιστάμενες συμφωνίες με τα στούντιο και να μεταδίδει τις ταινίες που δεν προβάλλει στον ΑΝΤ1 ή να κάνει στον ΑΝΤ2 τη δεύτερη προβολή τους. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις τους, το επιπλέον κόστος για ένα τέτοιο πρόγραμμα θα κινηθεί περίπου στα 5-6 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Με αυτό το δεδομένο, πρόθεσή τους είναι να «σπάσουν» τις τιμές στην αγορά και να πουλάνε πακέτο, σε μία τιμή, τους δύο σταθμούς, σαν ένα κανάλι με αθροιστική θεαματικότητα που θα ξεπερνά το 20%, άρα και το Mega. Ο διαφημιζόμενος δηλαδή θα «αγοράζει» ένα κανάλι (ΑΝΤ1) και θα παίρνει δύο (ΑΝΤ1, ΑΝΤ2).
Αν το σχέδιο υλοποιηθεί, η διπλή παρουσία του Ομίλου ΑΝΤ1 στη διαφημιστική αγορά εκτιμάται πως θα επιταχύνει τις εξελίξεις για τη συγκρότηση τηλεοπτικών ομίλων, όπως ακριβώς έγινε και με το ραδιόφωνο.
Έτσι εκτιμούν πως θα ανοίξει ο δρόμος για πιθανές συνεργασίες, όπως αυτή του Mega με το Star, στα οποία κοινός παρονομαστής είναι ο Όμιλος Βαρδινογιάννη.
Σε ένα τέτοιο τοπίο –αν διαμορφωθεί πάντοτε– ΝΕΤ, Alter και ΣΚΑΪ καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στη διαφημιστική αγορά.
Κι όλα αυτά καθώς η πλευρά του Θ. Κυριακού θεωρεί πως ένα μέρος της διαφήμισης που χάνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί λόγω της κρίσης δεν θα επανέλθει στην τηλεόραση τα επόμενα χρόνια, αλλά θα κατευθυνθεί στο διαδίκτυο.
Εκεί προσδιορίζεται και η επόμενη κίνηση του ομίλου. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα υπάρχει ενδιαφέρον για τη γερμανική αγορά, με στόχο την εξαγορά μιας μεγάλης ιντερνετικής εταιρείας. Στόχος του Θ. Κυριακού είναι να αποκτήσει ισχυρή τεχνογνωσία στο internet και όχι να φτιάξει και ελληνική εταιρεία, ώστε να απευθυνθεί άμεσα στην παγκόσμια αγορά του διαδικτύου, μεταφέροντας μεταξύ άλλων το προϊόν του Ομίλου ΑΝΤ1 στο internet.
paron.gr
Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου