Προσεχώς

Προσεχώς


Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Καθημερινή - Κυριακή 01/07/2012

STING «BRAND NEW DAY»

Το 6ο solo studio album του Sting έγινε τριπλά πλατινένιο, απέσπασε 2 Grammy Awards, έμεινε 90 βδομάδες στο No. 9 του αμερικάνικου Billboard 200 και πούλησε 8 εκ. αντίτυπα. «Από μουσικής άποψης μοιάζει σαν sequel του Nothing Like The Sun», έγραψε το All Music. Η πιο ωραία ιστορία όμως είναι αυτή που αναφέρει ο ίδιος ο Sting στη βιογραφία του, “Broken Music”: «Ονειρευόμουν να ζήσω τη ζωή του μουσικού.

Άκουγα ασταμάτητα μουσική κι όλο τον ελεύθερο χρόνο μου έπαιζα με μια ξεχασμένη από ένα θείο μου κιθάρα που είχε ξεμείνει στο σπίτι. Εκμεταλλευόμουν το ύψος μου για να μπαίνω στα κλαμπ και να χάνομαι στην ανωνυμία του πλήθους. Αγόραζα ή δανειζόμουν όλους τους δίσκους της jazz για να τους μελετήσω. Δεν θα κατάφερνα τίποτε όμως χωρίς τους φίλους μου. Ένας από αυτούς, που έγινε πρόσφατα και μάρτυρας στο γάμο μου, ο Keith Gallagher μου θύμισε λοιπόν ότι μια από τις πρώτες μου απόπειρες στη μουσική ήταν το τραγούδι «Desert Rose”.

Το ίδιο τραγούδι, που 35 χρόνια μετά, το 1999, έγινε πολυπλατινένιο!». Αναφέρεται φυσικά στη μεγάλη του επιτυχία που τραγουδάει μαζί με τον αλγερινό ερμηνευτή της Rai μουσικής, Cheb Mami, το οποίο μαζί με το ομώνυμο τραγούδι του δίσκου κατέλαβε τις πρώτες θέσεις των charts σε Ευρώπη και Αμερική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου