Από τα Χριστούγεννα και κάθε Κυριακή, το ΟΤΕ tv θα δείχνει ένα παιχνίδι ΝΒΑ, αφού ο Οργανισμός απέκτησε μέρος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του φαντασμαγορικού αμερικάνικου πρωταθλήματος μπάσκετ.
Lambcast #815 “Disclosure Day”
Πριν από 6 ημέρες









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου