Λίγο πριν το τέλος της πιο πολυαναμένομενης παράστασης της χρονιάς ο Κέβιν Σπέϊσι είναι κρεμασμένος ανάποδα επί σκηνής, ο Ριχάρδος είναι νεκρός, ακούγονται οι τελεταίες ατάκες του έργου. Το κατάμεστο θέατρο της Επιδαύρου σηκώνεται όρθιο για να δώσει το πιο θερμό χειροκροτημα στον αμερικανό ηθοποιό και τον θίασο του Bridge Project.
Ο Σπέϊσι κάνει την πιο βαθιά του υπόκλιση, εμφανώς ενθουσιασμένος από τη θέρμη και κυρίως το πλήθος των θεατών που τον καλούν να ξαναβγεί στη σκηνή του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου.
Παρά τη μεγάλη διάρκεια του έργου και την πολυπλοκότητα της υπόθεσης, ο σκηνοθέτης, Σαμ Μέντες, κατάφερε να «δώσει» στους θεατές την πιο κατανοητή και βατή εκδοχή του σαιξπηρικού δράματος.
Σημαντικό ρολο σε αυτό έπαιξε ο διαχωρισμός των μερών από τους τίτλους που τα προλόγιζαν στην τεράστια οθόνη του σκηνικού, οθόνη που χρησιμοποιήθηκε για να γίνει το πιο εύστοχο σχόλιο του σκηνοθέτη περί εξουσίας.
Ο Ριχάρδος σαν πρωταγωνιστής σε τηλεπαιχνίδι αναλαμβάνει την εξουσία υποκρινόμενος τον ευσεβή, ταπεινό και γεμάτο ελπίδα αυριανό ηγέτη, προσευχόμενος πάντα για τη... βοήθεια του Θεού.
Ο Μέντες κάνει καυστικό χιούμορ στηλιτεύοντας την υποκρισία στην πολιτική ζωή αλλά και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στη διαχείριση δημοσίων προσώπων.
Ο Κέβιν Σπέισι εμφανίζεται στην οθόνη σε ένα σταθερό πλάνο και αν και σχεδόν ακίνητος εναρμονίζει το κινηματογραφικό του «βάρος» με τη θεατρική του παρουσία.
Αξίζει να σημειωθεί, ο σεβασμός που έδειξε το κοινό στην ανακοίνωση για τη μη λήψη φωτογραφιών στη διάρκεια της παράστασης.
Η παράσταση θα επαναληφθεί και σήμερα Κυριακή 31 Ιουλίου.
Τα σκηνικά είναι του Τομ Πάιπερ, τα κοστούμια της Κάθριν Ζούμπερ, οι φωτισμοί του Πολ Πάιαντ, οι προβολές του Τζον Ντρίσκολ. Ο ήχος του Γκάρεθ Φράι και η μουσική του Μαρκ Μπένετ.
Τον Κέβιν Σπέισι πλαισιώνουν μεταξύ άλλων οι ηθοποιοί: Μορίν Άντερμαν, Στέφεν Αι Άντερσον, Τζέρεμι Μπομπ, Νέιθαν Ντάροου, Ζαντς Ντάγκαν, Χέιδν Γκουίν κ.ά.
in.gr
Κυριακή 31 Ιουλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου