Αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται τα γυρίσματα της τέταρτης σεζόν και σύμφωνα με όσα ανέφερε ο δημιουργός της σειράς Μάθιου Γουάινερ, μόλις φέτος κατάφερε να αποκτήσει φανατικό κοινό και να ανεβάσει τον μέσο όρο τηλεθέασης. Η σειρά παρουσιάζει τη «χρυσή εποχή» της διαφήμισης τη δεκαετία του '60.
Ο κλάδος βρίσκεται στο στάδιο πρωτοφανούς ανάπτυξης, και πρόκειται να αλλάξει τον κόσμο και τις συνήθειές του. Η διαφημιστική εταιρεία Στέρλινγκ Κούπερ μπορεί να υπερηφανεύεται ότι απαρτίζεται από τα καλύτερα στελέχη στον χώρο.
Ο λόγος που η σειρά θα φτάσει στο τέλος το 2012 έγκειται στο ότι είναι ιδιαίτερα δαπανηρή.
Λογικό, αφού χρειάζεται να αποδοθεί στη μικρή οθόνη η Νέα Υόρκη του '60 αλλά κι επειδή οι δημιουργοί της σειράς δεν θέλουν να γίνει... σαπουνόπερα. Πολλοί ήταν οι τηλεθεατές οι οποίοι σε διάφορα μπλογκ έγραψαν πως απογοητεύθηκαν με την απόφαση, αλλά ταυτοχρόνως την κατανοούν. Ενας μάλιστα ανέφερε πως δεν θα ήταν και πολύ σωστό «να βλέπαμε τους ήρωες από τη δεκαετία του '60 να φτάνουν να πηγαίνουν στην ντίσκο τη δεκαετία του '80».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου