Το νέο θρίλερ «Paranormal Activity» αποτελεί πρωτοπορία για χώρο του μάρκετινγκ, καθώς έκανε επιτυχία με περιορισμένες προβολές και συζήτηση από στόμα σε στόμα, χωρίς συγκεκριμένη προώθηση από εταιρίες μάρκετινγκ.
Η πολύ χαμηλού διαφημιστικού κόστους ταινία, που παίχτηκε σε λιγότερους από 200 κινηματογράφους εμφάνισε έσοδα 7,1 εκατ. δολάρια μέσα σε ένα σαββατοκύριακο, πράγμα που αποτέλεσε ρεκόρ για μία ταινία με τόσο λίγες προβολές. Η ταινία σημείωσε 44.163 δολάρια κέρδη ανά προβολή και κατόρθωσε να μπει στην πρώτη πεντάδα του box office.
«Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πως μία ταινία που δεν είχε προώθηση από τμήματα μάρκετινγκ εμφάνισε τόσα κέρδη», δήλωσε ο Κέβιν Καρ, κριτικός κινηματογράφου.
Το «Paranormal Activity», που αγαπήθηκε ήδη από το εναλλακτικό φεστιβάλ του Σλάμντανς το 2008, «γυρίστηκε» δύο χρόνια νωρίτερα από τη Dreamworks της εταιρίας Paramount Pictures. Αρχικά, είχε προγραμματιστεί να ξαναγυριστεί η ταινία με διασημότερους ηθοποιούς, όμως, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ και άλλοι ειδικοί, υποστήριξαν πως η ταινία μπορεί να πετύχει και έτσι, όπως και έγινε.
Τα έσοδα της ταινίας αυξήθηκαν σημαντικά, όταν ξεκίνησαν οι μεταμεσονύκτιες προβολές. Τότε, οπαδοί της «ανέβασαν» αποσπάσματα στο Twitter και σε άλλα sites κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η Paramount δημιούργησε ιστοσελίδα για την ταινία. Ο σκηνοθέτης της, Όρεν Πέλι, με ένα βίντεο στο YouTube, ευχαρίστησε τους θεατές και ζήτησε να συνεχίσουν να στηρίζουν την ταινία του. «Η επιτυχία της ταινίας που διήρκησε τρία χρόνια ήταν αναπάντεχη και γι' αυτό ήθελα να ευχαριστήσω με ένα βίντεο άμεσα τους λάτρεις της», τόνισε ο ίδιος.
Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο άνθρωποι απάντησαν θετικά στον Πέλι. Το ενδιαφέρον που έδειξαν οι θεατές ήταν ισάξιο των ταινιών πολύ υψηλού προϋπολογισμού. Σημειώνεται πως η ταινία αφορά σε ένα ζευγάρι που πιστεύει ότι το σπίτι του είναι στοιχειωμένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου