Προσεχώς

Προσεχώς


Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Το μπλογκ τις έστειλε στο Χόλιγουντ

Ταινία η ιστορία δύο γυναικών που τις ένωσε ηλεκτρονικό ημερολόγιο
Η μία έγραψε βιβλίο με συνταγές μαγειρικής. Η άλλη δημιούργησε ένα μπλογκ όπου περιέγραφε τις προσπάθειές της να εκτελέσει τις συνταγές αυτές. Τώρα η ιστορία των δύο γυναικών μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο που βρήκε έτσι την ευκαιρία να ρίξει μια πρώτη ματιά στον θαυμαστό κόσμο της μπλογκόσφαιρας.

Η Τζούλι Πάουελ λέει ότι δεν είχε στον νου της ούτε τα βιβλία ούτε τον κινηματογράφο όταν δημιουργούσε το μπλογκ της, που το περιγράφει ως μια περιπέτεια συνταγή-τη-συνταγή εμπνευσμένη από το βιβλίο της Τζούλιας Τσάιλντ «Κατακτώντας την τέχνη της γαλλικής κουζίνας». Αναζητούσε έναν τρόπο να ξεχάσει μια σειρά από δουλειές που κατέληξαν άδοξα, γκρεμίζοντας τα όνειρά της να γίνει συγγραφέας. Το «Σχέδιο της Τζούλι και της Τζούλιας» αποδείχθηκε όμως κάτι πολύ μεγαλύτερο.

Το μπλογκ της έγινε το βιβλίο «Τζούλι και Τζούλια: 365 ημέρες, 524 συνταγές και 1 μικρή κουζίνα», για να ακολουθήσει ένα άλλο βιβλίο, «Τζούλι και Τζούλια: η χρονιά τού μαγειρεύειν επικινδύνως», το οποίο σε συνδυασμό με το βιβλίο της Τσάιλντ «Η ζωή μου στη Γαλλία» οδήγησε στην ταινία «Τζούλι και Τζούλια», η οποία έκανε πρεμιέρα την Παρασκευή στους αμερικανικούς κινηματογράφους με πρωταγωνίστριες τη Μέριλ Στριπ και την Έιμι Άνταμς. Στην Ελλάδα αναμένεται να προβληθεί το φθινόπωρο.

«Δεν το περίμενα»
«Δεν είχα ιδέα πώς θα εξελισσόταν όταν άρχιζα», λέει η Πάουελ για το μπλογκ που δημιούργησε το 2002 σε ηλικία 29 ετών. «Αποτελούσε ένα προσωπικό σχέδιο, μια απόπειρα να καταγράψω ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μου για εκτονώνομαι δημιουργικά ώστε η ζωή μου να μη μου φαίνεται τόσο μίζερη».

Λίγοι μπλόγκερ βέβαια θα φθάσουν την επιτυχία της Πάουελ, λένε οι ειδικοί, αν σκεφθεί κανείς ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 133 εκατομμύρια ιστολόγια στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με τη μηχανή αναζήτησης μπλογκ Τechnorati.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δημιουργούν μπλογκ για να γίνουν διάσημοι, λέει η Τζένιφερ Μακλίν του Τechnorati, σύμφωνα με έρευνα του οποίου οι βασικοί λόγοι είναι η έκφραση ιδεών και η ανταλλαγή εμπειριών, αλλά και η γνωριμία με άλλους ανθρώπους και η είσοδος στον κόσμο των μίντια. Άλλοι λόγοι αφορούν ακτιβιστικές δραστηριότητες, προσωπική ικανοποίηση και η προβολή της ειδικότητάς τους.

Ο Ντάρεν Ρόουζ του ΡroΒlogger. net, ενός ιστολογίου με συμβουλές για μπλόγκερ, λέει: «Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πόσοι μπλόγκερ γίνονται γνωστοί στην κοινότητα που έχει τα ίδια ενδιαφέροντα με αυτά που γράφει».

Και επιμένει ότι η επιτυχία εξαρτάται σημαντικά από τους λόγους για τους οποίους δημιουργεί κάποιος ένα μπλογκ.

πηγή: τα νεα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου